Waarom geef je geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er een overeenkomst is, ik stel je alleen een vraag.
oei, op je ballen getrapt?quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heel flauw sukkel, je snapt wat ik bedoel.
Nee hoor, ik vind je gewoon een sukkelquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:03 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
oei, op je ballen getrapt?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je gewoon een sukkel.
hebben ze in ieder geval geen reden meer om je te weigerenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan draag ik nog liever helemaal geen kleren.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik werd een keer geweigerd in Six Flags Holland (vorig jaar in mei ofzo). Toen had ik een longsleeve van Cradle of Filth aan met aan de voorkant een naakt wijf en achterop: PRAISE THE WHORE
Dat kon blijkbaar niet door de beugel
Maar zeg zelf, die kinderen kunnen toch nog geen engels?![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
In een skihutmuziektent?!
Hij maakt zich er blijkbaar wel druk om, en terecht !!quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:38 schreef Topicorte het volgende:
Maak je niet druk, ga dan naar een andere tent waar er niet van die kutmongolen voor de deur staan. Ze hebben altijd wel redenen om mensen te weigeren, vooral als je met een groep komt.
Omdat het antwoord op jou vraag en het antwoord op mijn vraag op hetzelfde neerkomt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag.
Dat is al best anti-christelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:22 schreef =HellFire= het volgende:
meer gericht op de evolutie-theorie
Anti-geloof eerder. Waarom trekken al die christenen zich het zo aan. Geez.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is al best anti-christelijk.
Ik ben geen alto, en ben net gedouched.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:35 schreef R3 het volgende:
Stinkende kutalto's moeten ook in hun stinkend jeugdhonk blijven!
Ehm.. vrijheid van muzieksmaak, en anders vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:36 schreef 8-ball het volgende:
Moet je ook niet zo'n shirt aan doenlogisch toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |