Ja, dat zei die vent. Ik vind het ook vaag.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:08 schreef Markster het volgende:
Links?![]()
Jij misschien stiekum, maar hij zal jou in je gezicht uitlachenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:09 schreef Ixnay het volgende:
En die trancer met een felgeel flikkertruitje lach ik niet stiekem in mezelf uit denk je?
En terecht!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
Jij misschien stiekum, maar hij zal jou in je gezicht uitlachen![]()
![]()
Ja, vuile hetero dat ik ben, en ook nog eens "links", en ook nog eens muzieksmaak. Bah.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
Jij misschien stiekum, maar hij zal jou in je gezicht uitlachen![]()
![]()
Vuile leugenaar, 3 onwaarheden in dezelfde zin, shame on you!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Ja, vuile hetero dat ik ben, en ook nog eens "links", en ook nog eens muzieksmaak. Bah.
Dan draag ik nog liever helemaal geen kleren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Draag dan ook gewoon Lonsdale.
Goh...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En die trancer met een felgeel flikkertruitje lach ik niet stiekem in mezelf uit denk je?
Zegt genoeg denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:41 schreef Ixnay het volgende:
De eerste jongen die naar binnenliep zonder zwart shirt werd doorgelaten.
Het was meer zo'n trance/apres ski tent. We wilden gewoon ff lachen daar, geen ruzie schoppen ofzo, zo zagen we er ook niet uit.
Of Hooligan kleding. Is ook een leuke kledingsmerk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan draag ik nog liever helemaal geen kleren.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:14 schreef Aneurism het volgende:
Aanklagen vanwege een dresscode = onmogelijk.
Aanklagen vanwege geweld = te doen.
Het is een openbaar gebouw. Waarom zou ik daar niet naar binnen mogen, terwijl me dat met m'n doordeweekse outfit wel gelukt was. Ben ik een ander persoon dan ineens.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goh...
Denk dat ie jou eerder uitlacht en je vraagt waarom je niet naar een verzamelplaats voor soortgenoten gaat
Ok, klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:21 schreef LucienS het volgende:
Je stelt zelf al dat je daar nr binnen wilde om te lachen enzo. Ik vind derhalve dat deze portier zijn werk goed heeft gedaan door jullie te weigeren. Jullie wilden er toch ook naar binnen ter provocatie. (verraad de manier hoe je je minderwaardig uitlaat over het publiek in de tent)
De portier bepaalt of jij aldaar nr binnen mag en je weet zelf toch ook al op voorhand dat verhaal halen geen zin heeft.
Dat is toch niet echt een openbaar gebouw zoals een postkantoor?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is een openbaar gebouw. Waarom zou ik daar niet naar binnen mogen, terwijl me dat met m'n doordeweekse outfit wel gelukt was. Ben ik een ander persoon dan ineens.
Dat gebeurt zeker hoorquote:Je gaat toch ook niet iemand wegens huidskleur weigeren.
Ach, stukje levenservaring denk ik; ga geen verhaal halen bij een portier. Je weet dat ze verbaal niet sterk zijn, daar zijn ze niet op aangenomen. Dan gebruiken ze al gauw de taal die ze beheersen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok, klopt.
Maar waarom dan zomaar geweld gebruiken?
En lelijk!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:30 schreef bigwig het volgende:
Ik ken de band niet, en vind het een zeer provocerend shirt!!!!
Het gaat die portiers erom een bepaald publiek in die tent te hebben. Niet mensen die 'willen lachen' om de sfeer daar ed., maar de mensen die in het bezoekersprofiel passen. En als je daar door leeftijd/kleding/houding niet inpast, dan houdt het gewoon op. En dat geweld ... tsja. Er zijn een boel héle slechte portiers zonder hersenen...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok, klopt.
Maar waarom dan zomaar geweld gebruiken?
En wat als je gewoon een band goed vindt, en er een shirt van draagt omdat je het goed vindt? Ben je dan provocerend bezig?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:30 schreef bigwig het volgende:
Ik ken de band niet, en vind het een zeer provocerend shirt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |