Huh? Is frigide ("frigride" lijkt me een typo) dan iets typisch vrouwelijks? Volgens de VanDale:quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:28 schreef milagro het volgende:
Nou als je een vent bent, zul je niet snel frigride zijn denk ik zo
het wordt meestal in combinatie met vrouwen gebruikt vandaarquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:29 schreef 3rno het volgende:
[..]
Huh? Is frigide ("frigride" lijkt me een typo) dan iets typisch vrouwelijks? Volgens de VanDale:
fri·gi·de (bn.)
1 seksueel ongevoelig
Je hebt wel gelijk ja, die frigide was wat misplaatst. Maaruh, over JOUW borsten... da's inderdaad een ander verhaal, na af en toe zo'n Fok User Pics posting... jij hebt gewoon hele mooie...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
het wordt meestal in combinatie met vrouwen gebruikt vandaar
maar dan nog, gebruik je het in wat vreemde context, maar goed, on topic maar weer
ik kan zat mannen die opmerkingen over mijn borsten maken, hoor, dus zo vreemd is dat niet
maar Sugarlady, zit je er dan over in dat jouw borsten groot genoemd mogen worden of begrijp ik je verkeerdquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:31 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik had het er dus pasgeleden met een vriendin van me over. zo wordt er wel eens tegen mij gezegd iets in de trand van wow tietuh!! of een keer had een wildvreemde jongen zelfst over mijn borsten gepraat met mijn ex, omdat hij ze zo "groot"vond. tegen een vriendin van me echt werd een keer gezegd, wow wat heeft zij kleintjes, ze heeft cup b niet extreem klein dus!!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!!
Ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ik zie nog steeds je punt niet echt. Waarom doe je dan een strak truitje aan? Sorry, maar als man kan ik je zeggen dat wij dan genetisch gewoon zo in elkaar steken dat je er wel door geobserdeerd MOET raken (tenzij je mannen prefereert). Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ik 'n lichaamsdeel had waarmee ik vrouwen kon aantrekken. (ja, die HEB ik natuurlijk wel, maar als ik daarmee ga rondwandelen krijg ik 'n boete)quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
ja nou, ik heb soms gewoon het gevoel alsof alles alleen maar om mijn borsten draait zeg maar. als ik op stap ben heb ik er geen zin in dat iemand over de grote van mijn borsten begint, een wildvreemde een gesprek met een ander over mijn borsten heeft of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!! ook als ik door de stad loop met een strak truitje word er volop naar gekeken. ik heb soms gewoon het gevoel alsof ze me alleen willen om mijn borsten niet om wie ik als persoon ben zeg maar. Ik heb geen zin om mijn kleding erop aan te passen. ik ga geen wijde kleren dragen omdat een of ander vent hier dan geen opmerkingen over maakt, doe gewoon aan wat ik leuk vind maar ervaar jij dat dan niet zo??
ik draag de kleding die ik leuk vind, ik ga niet iets kopen omdat ik dan niet van die belachelijke opmerkingen krijg. kijk ik kan ook wel niet naar t strand gaan omdat ze dan naar mijn borsten staren, maarja daar heb ik alleen maar mezelf mee, want dan kan ik net zo goed niet meer de straat op gaan!! en natuurlijk mag je er naar kijken, maar je hoeft er toch niet constant een opmerking over te maken?? ik kijk bijvoorbeeld ook naar een man zijn kontje, maar daar ga ik dan ook niet iets over door de hele kroeg schreeuwen!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ik zie nog steeds je punt niet echt. Waarom doe je dan een strak truitje aan? Sorry, maar als man kan ik je zeggen dat wij dan genetisch gewoon zo in elkaar steken dat je er wel door geobserdeerd MOET raken (tenzij je mannen prefereert). Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ik 'n lichaamsdeel had waarmee ik vrouwen kon aantrekken. (ja, die HEB ik natuurlijk wel, maar als ik daarmee ga rondwandelen krijg ik 'n boete)
nou, ik heb geen cup D, maar "ze" zijn wel zeer aanwezig , zeg maarquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
ja nou, ik heb soms gewoon het gevoel alsof alles alleen maar om mijn borsten draait zeg maar. als ik op stap ben heb ik er geen zin in dat iemand over de grote van mijn borsten begint, een wildvreemde een gesprek met een ander over mijn borsten heeft of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!! ook als ik door de stad loop met een strak truitje word er volop naar gekeken. ik heb soms gewoon het gevoel alsof ze me alleen willen om mijn borsten niet om wie ik als persoon ben zeg maar. Ik heb geen zin om mijn kleding erop aan te passen. ik ga geen wijde kleren dragen omdat een of ander vent hier dan geen opmerkingen over maakt, doe gewoon aan wat ik leuk vind maar ervaar jij dat dan niet zo??
Ja, klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:23 schreef thaleia het volgende:
Mij is verteld (ben er niet heel erg in thuis) dat de cupmaat ook afhangt van de bovenwijdte: een bh met 80 (of 75, weet ik veel) C heeft even grote cups als een bh van 70D. Dus met even grote borsten kun je als je wat breder bent een C-cup hebben, terwijl je iets smallere buurvrouw een D-cup heeft. Dan zou het dus niet kloppen wat MissyMirjaM zegt: een cup C bij een tengere vrouw is in verhouding net zo groot als een cup C bij een molligere vrouw. Een molligere vrouw moet gewoon grotere borsten hebben om een cup C te hebben.
Hangt weer van de onderwijdte afquote:Echt groot vind ik borsten vanaf cup D.
Wat is het principiėle verschil dan volgens jou?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik vind haar toch wel iets anders dan borsten hoor!1 kijk er wordt ook wel eens gezegd dat ik mooie ogen heb, dat vind ik leuk maar dat is toch wel een ander compliment dan dat ze zeggen dat je grote borsten hebt hoor!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |