abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:45:51 #1
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_20998101
Ik heb al een paar dagen last van steken in mijn rug. Dacht eerst dat het mijn nieren waren, maar vond het wel ietsje hoger zitten. Nu heb ik sinds vandaag ook een drukkend gevoel aan mijn borst, en net ook last van mijn hart even (dat is nu weer over). Ik maak me nu toch wel een beetje ongerust, misschien dat ik last van mijn longen heb? Ik hoef niet echt te hoesten alleen, heb wel sinds gisteren ook keelpijn.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ga morgen op vakantie voor 3 weken dus het komt me niet echt goed uit om nu iets te hebben...
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_20998169
Drink je veel koffie?
pi_20998213
Rook je ?
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:50:00 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20998215
Heb je het ook als je adem haalt? Soms?

Zo ja hebben we hetzelfde Komt bij mij doordat ik me te druk maak, of omdat ik telang in de zon/ warmte loop
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:53:01 #5
13857 Nokia3310
pi_20998289
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:48 schreef Honingdropje het volgende:
Drink je veel koffie?
Nee, ik drink helemaal geen koffie... Wel veel thee
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:54:09 #6
13857 Nokia3310
pi_20998323
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:49 schreef Markster het volgende:
Rook je ?
Ik heb jarenlang gerookt, ben nu 3 weken gestopt. Sinds ik gestopt ben is de keelpijn alleen maar toegenomen en nu ook nog eens steken in mijn rug/op mijn borst... Morgen toch maar even naar de dokter voordat ik op vakantie ga (als ik daar op korte termijn terecht kan...)
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:57:08 #7
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_20998403
Ik heb ook van die vage klachten. Na een half jaar heeft de longarts het opgegeven, hij weet het niet. En dat is zwaar kut want de klachten nemen alleen maar toe.

Sterkte en blijf er niet te lang mee rondlopen. (Go see the docter)
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_21000039
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:54 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang gerookt, ben nu 3 weken gestopt. Sinds ik gestopt ben is de keelpijn alleen maar toegenomen en nu ook nog eens steken in mijn rug/op mijn borst... Morgen toch maar even naar de dokter voordat ik op vakantie ga (als ik daar op korte termijn terecht kan...)
Goed plan dat je even gaat.
Is het niet wat stress ( vakantiestress)?
Wij kunnen je verder niet beoordelen maar..
Bij:

-Benauwdheid ( en evt blauwe verkleuringen nagels, gezicht)
-Sterk drukkend gevoel op de borst
-Functieverlies ( rug niet meer kunnen buigen, verkramping nek, problemen met lopen, tintelingen in voeten/tenen)
-Uitstralende pijn naar schouder,arm,rug ( vanuit de borst)
-Kramp in de kaak
-Hartkloppingen
-Misselijkheid in combi met kramp in kaak, druk op borst en uitstralende pijn
-Plotselinge aanhoudende duizeligheid
-Opgeven van bloed ( ivm keel) ( al is keelpijn voorkomend bij stoppen met roken)

Dan spoedig een arts zoeken..
Klinkt allemaal erg eng, maar zolang dit alles uitblijft.. dan is morgen een bezoekje aan de arts voldoende.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21004710
Klinkt bekend.

Heb sinds vorige week last van steken in m'n onderrug en buik (vooral rechts).
Blijkt een niersteentje te zijn.

Vreemd genoeg straalt de pijn ook afentoe door naar m'n borst en heb ik soms een klein beetje last met ademen, als ik dan diep inadem voelt het heel erg ongemakkelijk en pijnlijk in de borststreek.

Verder heb ik al 9 dagen non-stop buikpijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')