weet ikquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:29 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is wel echt serieus heel leuk
Ik wil het wel voor je opnemenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga ook luisteren! O kut, nee, ik ben niet thuis vanavond.![]()
O dat is aardig van je. Hoewel, ik denk dat het inhoudelijk wel weer van een tenenkrommend niveau zal zijn. Blablabla... seks...blablabla...neuken....blablabla...pijpen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je opnemen
Hahaha okequote:Op maandag 2 augustus 2004 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat is aardig van je. Hoewel, ik denk dat het inhoudelijk wel weer van een tenenkrommend niveau zal zijn. Blablabla... seks...blablabla...neuken....blablabla...pijpen.
Nee, niet mijn stijlDus laat maar.
Shit!! Ik zie dat ik vanavond ook niet kan!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga ook luisteren! O kut, nee, ik ben niet thuis vanavond.![]()
Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat je niets míst.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Shit!! Ik zie dat ik vanavond ook niet kan!!!
Jammer
Dertigersquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ah, je mist niks. Er zijn wat rare dertigers in de studio
Alwéér een show met dertigers?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja het wordt saai. Ik distantieer me van die zielige kliek... bah! Ga lekker na je dertigste aquarelleren of zo. Maar dan zo nodig op Fok!Radio willen... OMG!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:14 schreef heijx het volgende:
[..]
Alwéér een show met dertigers?![]()
...maar misschien kijk ik welquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef D.Rose het volgende:
ik luister niet
Yvonne?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kreeg van iemand waarvan ik niet wist dat 'ie op Fok! zat een mailtje dat als ik vanavond thuis zou zijn ik eens naar dat radioprogramma moest luisteren want daar zou een op Fok! overbekende rijpe nymfomane ten overstaan van de webcam de presentator eens laten zien wat de gemiddelde man aan puur genot ontbeert. Ik was niet van plan te luisteren of te kijken eigenlijk, maar dit maakt het wel meteen een stuk interessanter.
Enig idee welke user hij bedoeld heeft, want dat stond er niet bij...
Dat klinkt op zich wel aannemelijk. Nou ja. Dan gaan we toch alleen maar luisteren...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Yvonne?
Doe je wel oordopjes in? Lijkt me verstandig, wil je niet vroegtijdig seniel worden. Kan nooit goed zijn voor een mensch, FokRadioquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich wel aannemelijk. Nou ja. Dan gaan we toch alleen maar luisteren...
ojee... over hoeveel 30-ers praten we dan, inclusief martijn?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:06 schreef Nolius het volgende:
Voor zo ver ik begreep is het wel een geek maar geen tweakerquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als het maar geen Tweaker is
Uit diezelfde bron heb ik dat ook vernomen en ga ik misschien weer eens voor het eerst sinds tijden luisteren vanavond.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:20 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er ook nog een 20er bij is anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar dan via de link die opent in een windows scherm, en niet via Winamp, want dan loopt de boel hier hopeloos vastquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:16 schreef golfer het volgende:
Uit diezelfde bron heb ik dat ook vernomen en ga ik misschien weer eens voor het eerst sinds tijden luisteren vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |