Zodanig knap is ze niet, alleen die ogenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:09 schreef mitt het volgende:
Die stijl die jij zo mooi vindt is mij eigenlijk niet zo opgevallen
Feit is natuurlijk wel dat het knap is, ik hoop op een duel met Stacey Dragila
Dat heeft ze dus al vijf keer gedaan dit jaar. En elke keer krijgt ze er 5 000 dollar voor. Je zou het voor minder per centimeter doen. Ze kan zeker nog meerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond het een beetje Sergey Bubka actie, 1 cm over het wereldrecord heen gaan. niet minder knap daarentegn.
Bubka deed dat toch ook altijd om elke keer de premie op te strijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus al vijf keer gedaan dit jaar. En elke keer krijgt ze er 5 000 dollar voor. Je zou het voor minder per centimeter doen. Ze kan zeker nog meer
dat is lekker beuren danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus al vijf keer gedaan dit jaar. En elke keer krijgt ze er 5 000 dollar voor. Je zou het voor minder per centimeter doen. Ze kan zeker nog meer
Denk nog wel iets meer dan 5000 dollar, volgens mij voor Londen alleen al kreeg ze $ 50.000.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, het is inderdaad 50 000 $ per keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk nog wel iets meer dan 5000 dollar, volgens mij voor Londen alleen al kreeg ze $ 50.000.
Hier een stukje uit de persconferentie van gisteren :
On what she will buy with the bonuses she gets for the world records she achieved this year
"A yacht. I'd really like to buy a car too. But I don't have the money yet, so I don't really know".
Die krijgt dus nog een leuke som voor de WR's die ze dit jaar heeft gesprongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |