abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:09:53 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21035890
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gelezen, maar waarom bemoei jij je met wat andere mensen aanhebben? wat maakt het uit?
Dat is hier niet de discussie, wat het uitmaakt. Open er een topic over zou ik zeggen

Of anders ga je ook ff ageren in de topics over GTST wat het eigenlijk allemaal uitmaakt, ik vind het een beetje discriminerend t.o.v. de hooffdoekjes topics hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_21037731
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:06 schreef Vivi het volgende:

Nee, jij begint een beetje door te slaan en je grip op de werkelijkheid te verliezen

"If it walks like a duck, en quacks like a duck, it's probably a horse."
Nee dat is een goed vergelijking

Dus iedere vrouw die een hoofddoekje draagt is een Moslim en leeft volgens de Koran?

Maar goed zo kan de discussie eeuwig doorgaan
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:56:58 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21039577
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 19:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dat is een goed vergelijking

Motiveer eens dat het geen goede vergelijking is dan. Dat lukt je niet, I triple dare you
quote:
Dus iedere vrouw die een hoofddoekje draagt is een Moslim en leeft volgens de Koran?
Als ze tevens uit een overwegend Islamitisch land komen dan zou ik zeggen, 99, 99999 % wel ja (p.s: die lachsmiley maakt je commentaar zo mogelijk NOG dommer overkomen )
quote:
Maar goed zo kan de discussie eeuwig doorgaan
Ach ja, jij vind het een discussie, ik noem het doceren van Maatschappijleer op kleuterniveau
pi_21039789
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 19:29 schreef calvobbes het volgende:

Well, yeah?!

Tenzij het zo'n lapje is wat mensen een aantal jaar geleden om hun hoofd bonden bij wijze van trend. Naar dat was heel anders, bij zo'n trend-lapje kwam er altijd nog haar onderuit, wat bij Moslim-hoofddoeken niet het geval is. Maar dat zie je dus zo.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2004 21:06:16 ]
pi_21040101
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:56 schreef Vivi het volgende:

Motiveer eens dat het geen goede vergelijking is dan. Dat lukt je niet, I triple dare you
Een mens zit wel wat gecompliceerder in elkaar dan een eend.
Een zakenman die veel geld verdient is nog niet automatisch een VVD'er, een politieagent is niet automatisch iemand die zich precies aan de wet houd etc.

Maar goed, als je dat niet eens wilt snappen, dan heeft het weinig zin om verder in discussie te te gaan
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:27:46 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21040248
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een mens zit wel wat gecompliceerder in elkaar dan een eend.
Een zakenman die veel geld verdient is nog niet automatisch een VVD'er, een politieagent is niet automatisch iemand die zich precies aan de wet houd etc.

Maar goed, als je dat niet eens wilt snappen, dan heeft het weinig zin om verder in discussie te te gaan
Je begrijpt niet eens wat ik bedoel. You are no match for me
pi_21040457
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:27 schreef Vivi het volgende:

Je begrijpt niet eens wat ik bedoel.
Of jij snapt niet wat ik bedoel

Ik heb toch al diverse malen uitgelegd wat ik bedoel, maar als jij er dan telkens vreemde vergelijkingen tegen aangaat gooien, of mijn woorden om gaat draaien, denk ik toch dat JIJ er niks van snapt, of bewust probeert de discussie te verstoren.
pi_21040811
Tijd voor een grapje?
- ja
Oké. Ik stop mijn hoofddoek anders nooit in een bikini.

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21045594
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee maar!
Zou het misschien zo zijn dat vrouwen die met een hoofddoekje rondlopen GEEN moslim zijn en zo'n doekje alleen maar dragen omdat ze dat leuk vinden

wat een schokkende ontdekking moet dat zijn
Even serieus, hoe groot acht je zelf die kans?
pi_21047307
Het is ook maar net hoe het uitkomt hè?

Op het strand is een doekdraagster ineens geen Moslim maar heeft ze gewoon een mode-accesoire, maar o wee als je de Haagse Lounge niet in mag. Dan is het wel een godsdienstig teken.
pi_21047402
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Even serieus, hoe groot acht je zelf die kans?
Groter dan 0
pi_21047510
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:06 schreef Toeps het volgende:
Het is ook maar net hoe het uitkomt hè?

Op het strand is een doekdraagster ineens geen Moslim maar heeft ze gewoon een mode-accesoire, maar o wee als je de Haagse Lounge niet in mag. Dan is het wel een godsdienstig teken.
uiteraard
het is maar hoe de wind waait

volgens de mod calvobbes zijn de hoofddoekdragers trouwens geen moslims maar meisjes die het leuk vinden om bij 30 graden een zwarte lap om de hoofd en nek te knopen: zit zo lekker immers
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_21047547
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

Well, yeah?!

Tenzij het zo'n lapje is wat mensen een aantal jaar geleden om hun hoofd bonden bij wijze van trend. Naar dat was heel anders, bij zo'n trend-lapje kwam er altijd nog haar onderuit, wat bij Moslim-hoofddoeken niet het geval is. Maar dat zie je dus zo.
dat is geen hoofddoek maar bandana
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_21051958
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Groter dan 0
Ik wist dat je zoiets zou zeggen. Geef eens een percentage aan. Doe 's een schatting.
pi_21054296
Waarom denk je dat mosilms hoofddoekjes dragen?

Om vrouwen van mannen te onderscheiden.
pi_21068513
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 07:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achja, jij weet natuurlijk precies hoe alles gaat in de wereld
Droom maar lekker verder knul.
pi_21068548
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 07:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Je vraagt aan een Armeen waarom ie geen vrouw haalt uit Turkije?
Geschiedenis is ook niet meer wat het geweest is op scholen
Bedoel je zoiets als: Een Nederlander haalt zijn vrouw minder gauw uit Duitsland?
quote:
Hongaarse vrouwen zijn Harig maar verschillen minder cultureel gezien, ook heb ik eens gelezen dat ze hun mannen veel kinderen schenken, vandaar mijn keuze voor mijn Kati
Cultureel bezien heeft Hongarije weinig verschil met het westen, hoe het cultureel verschilt met Turkije weet ik eerlijk gezegd niet, ik ben nog nooit in Armenie geweest.

Zover ik weet hebben de meeste Hongaarse gezinnen 1-2 kinderen, het is ook één van de weinige landen in Europa waar de bevolkingsaanwas een negatief getal geeft. (behalve zigeunergezinnen, lijken wel af en toe jonge konijnen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')