Dat is hier niet de discussie, wat het uitmaakt. Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gelezen, maar waarom bemoei jij je met wat andere mensen aanhebben? wat maakt het uit?
Nee dat is een goed vergelijkingquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:06 schreef Vivi het volgende:
Nee, jij begint een beetje door te slaan en je grip op de werkelijkheid te verliezen
"If it walks like a duck, en quacks like a duck, it's probably a horse."
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is een goed vergelijking
Als ze tevens uit een overwegend Islamitisch land komen dan zou ik zeggen, 99, 99999 % wel jaquote:Dus iedere vrouw die een hoofddoekje draagt is een Moslim en leeft volgens de Koran?![]()
Ach ja, jij vind het een discussie, ik noem het doceren van Maatschappijleer op kleuterniveauquote:Maar goed zo kan de discussie eeuwig doorgaan
Well, yeah?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:29 schreef calvobbes het volgende:
Dus iedere vrouw die een hoofddoekje draagt is een Moslim en leeft volgens de Koran?
Een mens zit wel wat gecompliceerder in elkaar dan een eend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:56 schreef Vivi het volgende:
Motiveer eens dat het geen goede vergelijking is dan. Dat lukt je niet, I triple dare you
Je begrijpt niet eens wat ik bedoel. You are no match for mequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een mens zit wel wat gecompliceerder in elkaar dan een eend.
Een zakenman die veel geld verdient is nog niet automatisch een VVD'er, een politieagent is niet automatisch iemand die zich precies aan de wet houd etc.
Maar goed, als je dat niet eens wilt snappen, dan heeft het weinig zin om verder in discussie te te gaan
Of jij snapt niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:27 schreef Vivi het volgende:
Je begrijpt niet eens wat ik bedoel.
Even serieus, hoe groot acht je zelf die kans?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]Nee maar!
Zou het misschien zo zijn dat vrouwen die met een hoofddoekje rondlopen GEEN moslim zijn en zo'n doekje alleen maar dragen omdat ze dat leuk vinden
wat een schokkende ontdekking moet dat zijn
Groter dan 0quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even serieus, hoe groot acht je zelf die kans?
uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:06 schreef Toeps het volgende:
Het is ook maar net hoe het uitkomt hè?
Op het strand is een doekdraagster ineens geen Moslim maar heeft ze gewoon een mode-accesoire, maar o wee als je de Haagse Lounge niet in mag. Dan is het wel een godsdienstig teken.
dat is geen hoofddoek maar bandanaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Well, yeah?!![]()
Tenzij het zo'n lapje is wat mensen een aantal jaar geleden om hun hoofd bonden bij wijze van trend. Naar dat was heel anders, bij zo'n trend-lapje kwam er altijd nog haar onderuit, wat bij Moslim-hoofddoeken niet het geval is. Maar dat zie je dus zo.
Ik wist dat je zoiets zou zeggen. Geef eens een percentage aan. Doe 's een schatting.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Groter dan 0
Droom maar lekker verder knul.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Achja, jij weet natuurlijk precies hoe alles gaat in de wereld
Bedoel je zoiets als: Een Nederlander haalt zijn vrouw minder gauw uit Duitsland?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Je vraagt aan een Armeen waarom ie geen vrouw haalt uit Turkije?
Geschiedenis is ook niet meer wat het geweest is op scholen![]()
Cultureel bezien heeft Hongarije weinig verschil met het westen, hoe het cultureel verschilt met Turkije weet ik eerlijk gezegd niet, ik ben nog nooit in Armenie geweest.quote:Hongaarse vrouwen zijn Harig maar verschillen minder cultureel gezien, ook heb ik eens gelezen dat ze hun mannen veel kinderen schenken, vandaar mijn keuze voor mijn Kati![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |