Zonder hoofddoek én bikini. Toch jammer dat je dat fototoestel niet bij je hadquote:De derde gewoon zonder hoofddoek en bikini.
Had geen fototoestel bij me, anders had ik wel een pic geschoten voor je misschien.quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:54 schreef detulp050 het volgende:
De Topictitel ( Hoofddoekje in bikini )bood nog enig goed vooruitzicht, maar de inhoud helaas niet.
Ik was met mijn vriendin. En les één als je met je vriendin naar het strand bent: Spreek nooit vreemde jonge dames aanquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:20 schreef Tarot het volgende:
Misschien had je ze even moeten aanspreken R@b?
Oei. Nee taalkundig correct had ik: ''In bikini zonder hoofddoek'' moeten typen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:54 schreef detulp050 het volgende:
Zonder hoofddoek én bikini. Toch jammer dat je dat fototoestel niet bij je had
Mwah, het valt me wel op dat je groepen Turkse en Marokkaanse jongens op het stand ziet, maar die hebben nooit Turkse of Marokkaanse meisjes bij zich.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:19 schreef Fearlezz het volgende:
Zweep er over, vrouwen horen in burqa naar het strand te gaan! Hoogste tijd dat we sharia invoeren voor de moslims!
</sarcasm>
Nee ze jatten al onze blonde ex breezersletjesquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:29 schreef R@b het volgende:
[..]
Mwah, het valt me wel op dat je groepen Turkse en Marokkaanse jongens op het stand ziet, maar die hebben nooit Turkse of Marokkaanse meisjes bij zich.
Wie zegt dat het niet mag? Viel me alleen op, en sommige vrouwen valt het op vakantie opquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:42 schreef Megumi het volgende:
Lekker belangrijk. Laat die mensen gewoon een hoofddoekje dragen als ze dat willen op het strand.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
Best geil, bikini met hoofdoek [afbeelding] Denk dat het doekje gebruikt word om later de rommel op te ruimen
What's next? Een burqa op het strand? Een deel van de strandervaring is dat je een beetje rond kunt kijken naar mooi menselijk schoon en met zo'n hoofddoek is de lol er meteen al af.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:42 schreef Megumi het volgende:
Lekker belangrijk. Laat die mensen gewoon een hoofddoekje dragen als ze dat willen op het strand.
Jah je doet het tenslotte voor die geile kleine teen van hem, niewaar?quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:13 schreef Lemmeb het volgende:
Het ziet er sneu uit, zo'n bikini met hoofddoek. Ongeveer hetzelfde als een naakte kerel met z'n witte sokken nog aan.
Het gaat om het totaalplaatje en dat ziet er gewoon sneu uit. Probeer het je eens voor te stellen, van teen tot top, eerste denk je 'hmm best lekker wijf', totdat je bij het koppie komt met zo'n allesverziekend hoofddoekje. En dan denk je 'laat maar...' en draai je je weer om in de richting van die blonde stoot.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah je doet het tenslotte voor die geile kleine teen van hem, niewaar?![]()
Erg nuttige opmerkingen maak je niet hé.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
What's next? Een burqa op het strand? Een deel van de strandervaring is dat je een beetje rond kunt kijken naar mooi menselijk schoon en met zo'n hoofddoek is de lol er meteen al af.
Als je zo achterlijk bent om een hoofddoek te dragen, moet je die lijn ook doorzetten en achterlijk genoeg zijn om je niet zonder mannelijke begeleiding buiten de deur te begeven. In bikini met vriendinnen naar het strand is al helemaal zondig, tijd dus om die hoofddoek af te rukken.
Ik zag laatst een hoofddoekje lopen met een blote navel .. ow is een compromis.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:20 schreef VicEd het volgende:
Bewonder dit soort mensen nou eens. Ze proberen tenminste een compromis te zoeken tussen hun geloof en de westerse manier van leven. Deden maar meer islamitische meiden dat (of mogen meer meiden dat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |