Reacties graag. Hoe kijkt het mannelijk geslacht eigenlijk tegen vrouwenkwaal nummer 1 aan? (En als meiden er ook iets over te zeggen hebben mag dat uiteraard ook.)
Hmmm....ben niet zo'n cellulitus-expert.
p.s., om je vraag te beantwoorden: Cellulitis is dat je huid bobbelig wordt, niet glad meer.
Een meid met ongelijke tieten of een grote en een kleine tiet vind ik erger
just my 2 cents.
Als er niet over geschreven was, had (zeker) geen man geweten wat het was..............
quote:Dat zou heel goed kunnen, dat heb ik al vaker gehoord.
Op donderdag 23 augustus 2001 12:34 schreef supergirl het volgende:
vreemd, ik heb er nog nooit last van gehad en ga toch echt al richting de 30. Maar ik heb sowiezo geen huid-kwalen meer sinds ik minimaal 1,5 liter water per dag drink. dus misschien heeft dat er iets mee te maken.
(of is het te onsmakelijk om aan te zien?)
quote:wat ik nog van mijn studie weet is dat het inderdaad te maken heeft met de afvoer van "giftige" stoffen in en onderhuids
Op donderdag 23 augustus 2001 12:37 schreef Dinus het volgende:[..]
Dat zou heel goed kunnen, dat heb ik al vaker gehoord.
Ik vind het altijd knap als mensen het volhouden om zoveel water te blijven drinken. Ik vind dat in de winter nogal lastig bijvoorbeeld......
Dit onregelmatige huidoppervlak is het gevolg van verdikte vetcellen, vocht en giftige stoffen uit zowel de omgeving als uit voedsel. Cellulitis komt veel meer voor bij vrouwen dan bij mannen. Dit houdt vermoedelijk verband met vrouwelijke hormonen. Mogelijke oorzaken zijn een slechte bloedcirculatie, alcohol, geraffineerde suiker en cafeïne. Deze stoffen dragen bij aan de ophoping van giftige stoffen in het lichaam. Erfelijkheid speelt waarschijnlijk ook een rol bij het al dan niet ontstaan van cellulitis.
Cellulitis wordt vaak niet erkend als medische aandoening. Lichaamsbeweging, afvallen indien nodig, het borstelen van de huid, massage en het eten van zo veel mogelijk organische en zo weinig mogelijk bewerkte voedingsmiddelen zouden kunnen helpen.
Symptomen - kuiltjes en bobbeltjes in de huid, die enigszins gevoelig kunnen zijn - vooral op de billen, heupen, dijen en bovenarmen
quote:Tering...moet je dat woord eens intiepen bij altavista en dan naar afbeeldingen zoeken, wat een gore plaatjes krijg je dan zeg
Op donderdag 23 augustus 2001 13:20 schreef Kimmie het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het eruit ziet, iemand plaatje.(of is het te onsmakelijk om aan te zien?)
Ik durf ze hier niet eens te plaatsen...
quote:
bron www.trimed.nlWat veroorzaakt cellulite?
Cellulite is een vorm van verkleving van de onderhuidse bindweefselstructuur.
Mede door een overmatige productie van het hormoon oestrogeen zwellen de vetcellen op en nemen in aantal toe. De omringende bloedsomloop wordt geblokkeerd door afklemming van bloedvaten.
Afvalstoffen kunnen niet meer worden afgevoerd, het onderliggende bindweefsel wordt als het ware ingekapseld.
De huid wordt minder veerkrachtig.
De gevreesde sinaasappelhuid wordt zichtbaar
quote:Ja, same here.
Op donderdag 23 augustus 2001 13:31 schreef Kimmie het volgende:[..]
Tering...moet je dat woord eens intiepen bij altavista en dan naar afbeeldingen zoeken, wat een gore plaatjes krijg je dan zeg
Ik durf ze hier niet eens te plaatsen...
Klopt niks van.
Op beautyweb.nl krijg ik aleen een plaatje van een ontzettend goed figuurtje die creme opsmeert (op haar been zonder cellulitis).
quote:Hahahaha
Op donderdag 23 augustus 2001 13:31 schreef Kimmie het volgende:
Tering...moet je dat woord eens intiepen bij altavista en dan naar afbeeldingen zoeken, wat een gore plaatjes krijg je dan zegIk durf ze hier niet eens te plaatsen...
Het schijnt overigens dat koffie en alcohol een slechte invloed hebben op cellulitis. Heeft te maken met de opslag van giftige stoffen waar morpheus het over had.
* Moonah mag zich gelukkig prijzen, heeft er met haar 32 jaar (nog) geen last van.
als je bv een man hebt met een grote bierbuik en aan de onderkant kijk van de buik , dan zal je ook een vorm van cellulitus zien
tevens is de pil een grote reactor voor cellulitus
tjonge blijkt toch dat ik meer opgelet heb tijdens colleges dan ik dacht
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 13:53 schreef Xortes het volgende:
(volgens mij hoopjes vetcellen in een netje van weefsel?),om exact te zijn bindweefsel inkapselingen
deze worden en kunnen kapot gemaakt worden door massage stimulatie
quote:Jaaaaa dat heb ik ook
Op donderdag 23 augustus 2001 13:53 schreef Xortes het volgende:
Ik heb het wel, maar niet erg veel, je ziet het trouwens niet eens als ik mn spieren niet aanspan of mn huid samenknijp.
Ik ook.... Ben er niet blij mee maar kan het alleen zien als ik op een hele ingewikkelde manier mbv achteruitkijk spiegel in de spiegel kijk....
Dat doe ik dus maar niet meer...;)
Tis idd ook wel pijnlijk...een lief bedoeld kneepje in mijn bil kan soms verkeerd uitpakken:)
Het doet me goed dat een hele boel mensen denken dat ze het nog nooit gezien hebben... Ik heb er een soort fixatie op en moet eik zeggen dat heel veel meisjes/vrouwen het in meer of mindere mate hebben.
Goed om te weten dat niet iedereen daar zo op let!
quote:Dan heb je toch wel heel erg veel problemen met het zoeken naar een meisje met 2 precies gelijke tieten denk ik hoor.Of heb je er al 1 gevonden?? Die moet dan toch wel ff in de krant,want geen 1 vrouw heeft 2 precies gelijke tieten.
Op donderdag 23 augustus 2001 11:24 schreef JK het volgende:Een meid met ongelijke tieten of een grote en een kleine tiet vind ik erger
just my 2 cents.
quote:Yeah right,plaats dan maar es een foto als jullie jezelf zo "perfect" vinden
Op donderdag 23 augustus 2001 15:50 schreef Vivi het volgende:
*vrouw met 2 gelijke tieten meldt*
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 15:58 schreef ivetje het volgende:[..]
Yeah right,plaats dan maar es een foto als jullie jezelf zo "perfect" vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |