waarschijnlijk moet 'ie omgebouwd worden aangezien je ze zelf moet branden (tenminste een aantal Dreamcast games zoals Beats Of Rage moeten gebrand worden)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef pkwarts het volgende:
kan dit op een standaard psone of moet ie ervoor omgebouwd worden?
dan mag dit topic niet. er is een soortgelijk topic geweest deze week, dus de beargumentatie van de mod staat nog in dat topic en het feedback topicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:23 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet 'ie omgebouwd worden aangezien je ze zelf moet branden (tenminste een aantal Dreamcast games zoals Beats Of Rage moeten gebrand worden)
ja maar dit heeft niets met warez te betekennen en wat is er nou illegaal aan mensen die het leuk vinden om uitprobeersels voor de psx te programmeren? ik vind het gewoon leuk om hun werk te bewonderen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dan mag dit topic niet. er is een soortgelijk topic geweest deze week, dus de beargumentatie van de mod staat nog in dat topic en het feedback topic
ach, de mods slaan gewoon veel te ver door met dat illegale modchip gedoe van hun. Er wordt hier ook open en bloot gepraat over mp3, divx harddrugs en wapenbezit.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dan mag dit topic niet. er is een soortgelijk topic geweest deze week, dus de beargumentatie van de mod staat nog in dat topic en het feedback topic
inderdaad, het zijn gewoon zelf gemaakte spellen/programma's die je op een playstation kan draaien. Niemand die er aan verliest. Je moet dan een modchip hebben, maar is dat dan wel illegaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja maar dit heeft niets met warez te betekennen en wat is er nou illegaal aan mensen die het leuk vinden om uitprobeersels voor de psx te programmeren? ik vind het gewoon leuk om hun werk te bewonderen.
again, de beargumentatie van de mod staat in feedback. iets zegt me dat een 2e topic dan ook niet wordt toegestaan. ik snap je teleurstelling aangezien je gewoon leuk programma's wil uitwisselen, maar er geld in GAM een no-modchip policy en dingen die je dankzij de chip mee kan doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja maar dit heeft niets met warez te betekennen en wat is er nou illegaal aan mensen die het leuk vinden om uitprobeersels voor de psx te programmeren? ik vind het gewoon leuk om hun werk te bewonderen.
daar gaat het ook niet om. het is niet toegestaan op Fok.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:29 schreef T1andonly het volgende:
aan die modchip is niets illegaals volgens mij
Waarom dat nou niet weer?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om. het is niet toegestaan op Fok.
waarschijnlijk willen de mods geen topics over datgene wat ervoor zorgt dat je gekopieerde spellen kan spelenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom dat nou niet weer?
ja maar ik vraag helemaal niet naar modchips! dat moet iedereen voor zich zelf houden, het gaat juist om de zelfgemaakte software, meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waarschijnlijk willen de mods geen topics over datgene wat ervoor zorgt dat je gekopieerde spellen kan spelenanders komen er topics over hoe je zo'n modchip installeert.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:27 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ach, de mods slaan gewoon veel te ver door met dat illegale modchip gedoe van hun. Er wordt hier ook open en bloot gepraat over mp3, divx harddrugs en wapenbezit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
again, de beargumentatie van de mod staat in feedback. iets zegt me dat een 2e topic dan ook niet wordt toegestaan. ik snap je teleurstelling aangezien je gewoon leuk programma's wil uitwisselen, maar er geld in GAM een no-modchip policy en dingen die je dankzij de chip mee kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |