Je bent drugsbaronquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:45 schreef Underdoggy het volgende:
tja just me niemand reageert bijna echt op mijn probleem ze proberen me onder uit te halen.
Tonks nee ik ben niet huurmoordenaar. Dat verdient inderdaad ook goed maar misgegokt.
Maar het is wel illegaal wat je doet? (Gok topicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:48 schreef Underdoggy het volgende:
gelukkig niet StrayDog
Oh op die manier? jij mij 500 euro betalen anders gekke dingen kunnen gebeuren ik jou niet beschermen dus jij mij geven nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Underdoggy het volgende:
Ik bescherm mensen laten we het daar op houden
Heb je ook watermerk en goed mooi papier met textuurtje?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef DJ_Scuff het volgende:
BTW visitekaartjes voor 100 euro? ik heb via dit forum 500 voor 49 euro ex btw, eigen ontwerp, full color, offset gedrukt
JAquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh op die manier? jij mij 500 euro betalen anders gekke dingen kunnen gebeuren ik jou niet beschermen dus jij mij geven nu.
nee ik bescherm belangrijke mensen maar dat is o zo offtopicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh op die manier? jij mij 500 euro betalen anders gekke dingen kunnen gebeuren ik jou niet beschermen dus jij mij geven nu.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:51 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
viese Patser!!
Haal een vriendin!! grrr heb je toch
Btw ik ben niet zo materialistich..
vervelend mannetje
Zoals de mafia, je dwingt mensen jou geld te betalen waarvoor in ruil jij zorgt dat ze niet in elkaar getimmerd worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Underdoggy het volgende:
Ik bescherm mensen laten we het daar op houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |