Als in geschenk bij openen bankrekening denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:14 schreef Dementor het volgende:
Underdoggy waarom ga je niet op ebay ff gek doen door wat spulletjes te verkopen en koop je voor dat geld weer spulletjes op ebay die misschien veel meer waard worden etc.
@S1nn3rz? Stickers van de rabobank, als in geld geleend?
Als het volgende doet, schiet je al gauw op: Iedere keer als je denkt: dat wil ik hebben! Dank dan aan je toekomst en zet het bedrag op een spaarrekening. Je hebt veel meer aan geld op de bank als spullen in huis. Denk maar zo: met genoeg spaargeld en de juiste rekening kan je van de rente leven. En zo'n nightvision ding betaalt je huur/hypotheek niet....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:08 schreef Underdoggy het volgende:
Ik woon sinds kort op mezelf FamejoB lukt prima maar als mijn inkomen wegvalt gaat het misschien wat minder... maar ik wil sparen maar het lukt gewoon niet
doodsbedreiging BAN!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:19 schreef Underdoggy het volgende:
tonks wil dood :p
loverboyquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:27 schreef knuppelhout het volgende:
weet je wat ik nog wel het domste vind? een jochie van 17 met 'professionele' visitekaartjes.
waarom? vraag ik me dan af!
Wat voor rare baas heb jij dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:23 schreef Underdoggy het volgende:
Salaris krijg ik handje contantje tegenwoordig
achter het station krijg je contant manquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:30 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Wat voor rare baas heb jij dan?
Of is dat op verzoek zodat de bank je niets kan afpakken?
Free Lance, meerdere bazen, contant geld, veel geld, risicovolquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:36 schreef Underdoggy het volgende:
Ik heb meerdere bazen werk meer free lance als het ware
Maar wat voor werk doe je danquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:38 schreef Underdoggy het volgende:
is ook risicovol werk dus dan krijg je nou eenmaal veel meer geld
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:43 schreef Underdoggy het volgende:
werk met hoog risico, laten we het daar op houden
mijn vader zegt wel eens dat ik ermee moet stoppen omdat hij bang is mij te verliezen, maar volgens mij valt het wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |