paypal account intrekken..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:46 schreef Underdoggy het volgende:
meeste aankopen via internet via paypal of iets dergelijks. Vaak kan je ook overmaken gewoon kost tegenwoordig bijna niets extra's meer.
Pas op strax gaat ie weer flippequote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:48 schreef tonks het volgende:
is dit mischien de rede dat je gedumpt bent ?
..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pas op strax gaat ie weer flippe![]()
quote:tonk: ach ik snap de redenen dat jij bedreigd wordt steeds meer... geef ze groot gelijk...
remember: FRIENDS COME AND GO BUT ENEMIES ACCUMULATE
Het is wel een simpel uitziende Breitling niet echt mooi en deze zie ik ook niet bij de grote juweliers liggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:06 schreef Underdoggy het volgende:
[afbeelding]
Heeft met opvoeding te maken denk ik.. als je als kind verwend werd ben je het nu gewendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:12 schreef Underdoggy het volgende:
ooit van werken gehoord S1nn3rz? mensen die willen werken kunnen werken en als je maar goed zoekt vind je vanzelf baantje wat goed verdiend maar we gaan offtopic...
Heeft iemand dit ook en hoe kom ik eraf? Zolang ik geld heb geef ik het in dit moordenen tempo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |