quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:30 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben verslaafd aan dure dingen. Niet een beetje maar heel erg. Ik koop alles wat overbodig is.
- Sony Clie TH55 handheld + Tomtom navigator 3 (8e handheld sinds vorige zomer)
- Sony Clie NX70v handheld (7e handheld sinds vorige zomer)
- Palm Wireless keyboard
- 2* 512mb MS PRO
- Victorinox zakmes met 128mb USB Stick in 1
- Breitling Colt horloge
- 2 Oakly Zonnebrillen
- Toshiba Libretto met wifi
- een dual CPU linux server
- Veel dure kleren die ik nooit draag...
- Ik spaar volle flessen drank (heb al 80 soorten)
- Ik heb proffesionele visitekaartjes wat me 100 euro heeft gekost
Ik ben verdomme 17 wat moet ik met deze rotzooi![]()
Ik vind dingen kopen gewoon helemaal tha bomb![]()
Hebben meer mensen hier last van en hoe kom ik er vanaf?
(als topic hier niet goed staat verplaats dan maar)
Durgs are bad, m'kay?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:32 schreef Promethium het volgende:
Verkapt, "kijk mijn ouders zijn rijk of ik deal durgs" topic".
ik zal je mijn rekeninghnummer even geven, pauperquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:35 schreef Underdoggy het volgende:
nee helemaal zelf voor gewerkt...niemand heeft tips dus
mannetje ongeduld!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:35 schreef Underdoggy het volgende:
niemand heeft tips dus
waar heb je die gekocht? Ik kan ze alleen in VS vinden... maar 300 dollar vind ik niet erg voor voor zoiets....quote:
dan koop ik toch nieuwequote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:37 schreef TC03 het volgende:
Aan mij geven.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:39 schreef Underdoggy het volgende:
waar heb je die gekocht? Ik kan ze alleen in VS vinden... maar 300 dollar vind ik niet erg voor voor zoiets....
Die moet je doormidden knippenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
en laat al je credit-cards thuis
Optical systemsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:39 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht? Ik kan ze alleen in VS vinden... maar 300 dollar vind ik niet erg voor voor zoiets....
begin dan ook niet aan een creditcard als je 18 bentquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:43 schreef Underdoggy het volgende:
credit card mag ik niet van de bank... geen 18... maar dat van die 50 euro en geen pasjes is wel goed idee... en aankopen via het internet is dan enige moeilijke punt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |