Als ie er een keer naartoe gaat dan zal hij haar er ook wel treffen, volgens mij is ze vaste klant op de feesten daar.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:00 schreef LoverGirl het volgende:
Dan is het probleem met het bijbehorende meisje nog niet opgelost
Ik ben ervan overtuigd dat de TS hier geen datingtopic van wilde makenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:54 schreef LoverGirl het volgende:
Nou, zoek de foto en de bijbehorende website, meisje zoeken...
Neen, maar het is wel leuk dat het daar op uitloopt. Overigens zal het betreffende meisje daar vast ook niet van gediend zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat de TS hier geen datingtopic van wilde maken.
Ach, da's een kwestie van inkleden. Aankomen met "hoi, iemand had jouw kop op een internetforum gepost en nu ben ik speciaal voor jou naar Nijmegen afgereisd" heeft ze ongetwijfeld al teveel gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:04 schreef nozem het volgende:
Neen, maar het is wel leuk dat het daar op uitloopt. Overigens zal het betreffende meisje daar vast ook niet van gediend zijn.
Yupquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:11 schreef LoverGirl het volgende:
Dat is een T-shirt ofzo, Litpho?
Die corsetten groeien niet op bomen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Werken doen ze vast wel
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:03 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind de user Hum-Veee trouwens enger dan de gemiddelde goth.
Met z'n vieze gore Bush propaganda en helemaal geobsedeerd door hum-vees... Brr!quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:04 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]Dank.
Weet je het ook niet zeker?quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:11 schreef LoverGirl het volgende:
Ik help het je hopen...
Wat zijn de verschillen danquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:21 schreef nozem het volgende:
Bepaalde uitdossingen op Goffparty's zijn toch erg bijzonder
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ik persoonlijk 100 keer liever dan de gemiddelde pauper in een trancetent.
Ga bomenknuffelen vieze (s)linkse. Met je Lenin en Mao propaganda.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Met z'n vieze gore Bush propaganda en helemaal geobsedeerd door hum-vees... Brr!.
Een Goth doet tenminste niemand kwaad.... denk ik.
jaduhhhuhhhh ik bedoelde niet de verschillen tussen de foto's maar tussen gothwijfen en pauperwijfen op een trancefeest duh dat snappie toch welquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:23 schreef LoverGirl het volgende:
Er zijn geen verschillen, het zijn gewoon twee foto's van dezelfde meiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |