Wat zijn jullie wreed..quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:50 schreef Devlinsect het volgende:
En enkel een tv neerzetten met alleen maar TMF. Op geluidsniveau 8.
niet alle gothics lope rond met een geschminkte muilquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:21 schreef White_Wolf het volgende:
Goths![]()
![]()
Je moet wel heel achterlijk zijn wil je met pikzwarte kleding en een geschminckte muil willen rondlopen.
You are either with us, or you are against us.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:02 schreef Cerbie het volgende:
Wat een niveau hier..![]()
Ik vind je volslagen gestoord. Waar past dat in in dit rijtje?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:04 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
You are either with us, or you are against us.
Dat staat niet in het rijtje. Le-zenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind je volslagen gestoord. Waar past dat in in dit rijtje?
Ik kan het er altijd zelf tussenzettenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat staat niet in het rijtje. Le-zen.
Dat past in het 'ik-ben-links-dus-ik-doe-maar-of-ik-erbij-hoor'-rijtje.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind je volslagen gestoord. Waar past dat in in dit rijtje?
Het was wel op een halloweenfeest, maar zo zie je ze regelmatig op die feesten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:29 schreef Sokkiej het volgende:
Die zien er idd overdreven en lame uit lol. Behalve op eerste pic links dies wel lekker
Sommige lope ook zo over straat, dat vind ik wel te overdrevequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was wel op een halloweenfeest, maar zo zie je ze regelmatig op die feesten.
Ach, als het maar schokkend is toch?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was wel op een halloweenfeest, maar zo zie je ze regelmatig op die feesten.
Dat zonder meer. Maar wat vind jij van de dames op de foto? Toch wel stylish of niet?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:40 schreef LoverGirl het volgende:
En toch vind ik dat iedereen aan moet trekken wattie zelf wil...
Beter dan de standaard "wannabe-gothic"quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Maar wat vind jij van de dames op de foto? Toch wel stylish of niet?
Sommige wel, alhoewel het getoupeerde haar bij de dame links op de onderste foto mij toch net iets tè is. Verder wel een lief gezichtje namelijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:40 schreef nozem het volgende:
Dat zonder meer. Maar wat vind jij van de dames op de foto? Toch wel stylish of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |