Niet zo serieus opvatten. Tuurlijk heeft het geen fuck mee te maken hoe je eruit ziet en wat je gebruikt. Maar het slaat nergens op dat die lui zoveel kleding dragen terwijl het warm weer is.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:31 schreef voh het volgende:
[..]
Dat slaat dus echt helemaal nergens op, he? Joints worden volgens jou dus alleen maar gerookt door alto's (voor het gemak reken ik goths daar ook even onder)? En dat over coke is al helemaal bullshit. Drugs worden door mensen genomen die dat willen. Dat verspreid zich over alle culturen en subculturen, dus een subcultuur aanmerken als 'drugsverslaafden' is echt pure humbug.
Mensen die te kortzichtig zijn om door te hebben dat niet alles zwart/wit is en gewoon in simpele, kleine hokjes ingedeeld kan worden zijn de debielen onder ons, niet iemand die en bepaalde muziek/kledingsmaak heeft.
Paupert.
wannabee gothic hier ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:23 schreef LoverGirl het volgende:
Hum-VeeeEigenlijk is het een soort terrorist! Hij bedreigt de way of life van de Gothics!! Van mij mag hij gemarteld worden.
Wie stemt er voor?
Ik.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:28 schreef teknomist het volgende:
Ik word gewoon niet vrolijk als ik zo zwartgallige goth over straat zie lopen. Ze mogen van mij preventief geruimd worden omdat ze hun zwartgalligheid en pessimistische uiterlijk een negatieve sfeer overbrengen op anderen.
Dan heb ik liever *bling-bling, die hebben qua lifestyle tenminste nog een beetje smaak.
Niet eensch. Het is helaas geen geboren afwijkingquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:36 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]Preventief ruimen is misschien overdreven. Gewoon preventief stereliseren is veel humaner.
Mogen ze wel gemarteld worden, alvorens ze ingeslapen worden?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet eensch. Het is helaas geen geboren afwijking. Dat hadden de zaken een stuk makkelijk gemaakt.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:42 schreef Devlinsect het volgende:
Een sekte is het.![]()
Misschien krijgen we later wel 'extreem rechtse gothics'.
Op foknieuws: 'Bomaanslag Sensation White door extreem rechtse goths'
![]()
Natuurlijk, pijnloos dood gaan is enkel een zegen voor hun.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:40 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Mogen ze wel gemarteld worden, alvorens ze ingeslapen worden?
Werken doen ze vast welquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:31 schreef Hum-Veee het volgende:
Gothics tegen normale mensen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga iets nuttigs doen, werken ofzo. Luie, achterlijke, lelijke, misvormde, onzekere kutpubertjes.
kthnxdie
Zet ze in een witte kamer neer, met een tuinbroek aan en een wit t-shirt.. Vastgebonden op een stoel. En enkel een tv neerzetten met alleen maar TMF. Op geluidsniveau 8.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Natuurlijk, pijnloos dood gaan is enkel een zegen voor hun.
Bij deze: een nachtklok wordt ingeschakeld van 23.00 uur tot 07.00 uurquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:51 schreef LoverGirl het volgende:
Als je zolang niet slaapt word je gek. Lijkt me slecht plan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |