abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20980038
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 18:38 schreef Anthraxx het volgende:

Indirect, ja

De vraag is heeft hij dat zelf door ....

niet dus.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:41:50 #52
65413 LoverGirl
NOFI enzo...
pi_20981658
Heej, kikooooooooooooooooooooooooooooo, je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven
Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
pi_20982000
Ik zag er 2 op blote voeten vandaag lekker he in amsterdam..
pi_20982356
ik liep vandaag ook op blote voeten door amsterdam
Mu!
pi_20982628
Ik zou persoonlijk nooit op blote voeten door Amsterdam lopen. Ik heb niks tegen op blote voeten lopen hoor, maar Amsterdam is toch one bridge to far..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_20982848
Wat zou de wereld toch een betere plaats zijn als iedereen er precies hetzelfde uitzag en precies dezelfde muziek luisterde.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:19:32 #57
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_20983252
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:50 schreef Zander het volgende:
Wat zou de wereld toch een betere plaats zijn als iedereen er precies hetzelfde uitzag en precies dezelfde muziek luisterde.
Iedereen aan de Metal!
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:33:43 #58
94848 marcel8989
boe zegt een koe
pi_20983430
waarom maak je je daar druk om, laat lekker iedereen dragen wat ze willen, hun moeten erin lopen niet jij dus wat zeik je
boe zegt een koe
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:49:19 #59
7469 voh
Now without pants!
pi_20983656
Weet je, mensen moeten niet zeiken. Men draagt wat ze willen. Ik heb minder last van mensen die 15 lagen kleding dragen met warm weer dan van die mongolen die bij 15 graden zonder wolken zonder shirt gaan lopen.
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_20983778
Gothics en alto's zijn eigenlijk zwaar drugsverslaafden. Die zijn er niet bij met hun hoofd. Lekker in de zon liggen bakken op het genot van een joint en een flinke neus vol coke. Relaxed.......

Denk je dat die gasten nog tijd hebben om hun kleren uit te doen?

zondag 1 augustus 2004 @ 00:31:10 #61
7469 voh
Now without pants!
pi_20984294
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:56 schreef Devlinsect het volgende:
Gothics en alto's zijn eigenlijk zwaar drugsverslaafden. Die zijn er niet bij met hun hoofd. Lekker in de zon liggen bakken op het genot van een joint en een flinke neus vol coke. Relaxed.......

Denk je dat die gasten nog tijd hebben om hun kleren uit te doen?

Dat slaat dus echt helemaal nergens op, he? Joints worden volgens jou dus alleen maar gerookt door alto's (voor het gemak reken ik goths daar ook even onder)? En dat over coke is al helemaal bullshit. Drugs worden door mensen genomen die dat willen. Dat verspreid zich over alle culturen en subculturen, dus een subcultuur aanmerken als 'drugsverslaafden' is echt pure humbug.

Mensen die te kortzichtig zijn om door te hebben dat niet alles zwart/wit is en gewoon in simpele, kleine hokjes ingedeeld kan worden zijn de debielen onder ons, niet iemand die en bepaalde muziek/kledingsmaak heeft.

Paupert.
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_20984367
Ik vraag me af of die debielo's die hier al die goths zwart maken ooit met 1 gebuurd hebben. Dan komen ze erachter da ze eigenlijk gewoon hele normale mensen zjn. Oke ze kleden zich anders, zo wat. Ik kleed me kei modern vergelijken met al die skaters met wie ik omga
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:42:16 #63
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_20984472
Moeten ze zelf weten, vind ik
Ik heb er iig geen last van.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_20984549
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 00:31 schreef voh het volgende:
zwart/wit
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_20984552
Haha kijk al die kut altos hier eens moeilijk doen
pi_20984582
Waar ik wel last van heb is dat veel van die mafkezen het nodig vinden om de halve oud ijzer winkel aan hun kleding/rugtas/whatever te hangen en dat je ze dan van een kilometer afstand hoort aan komen rinkelen....
Helemaal leuk dat ze zelf niet eens doorhebben dat ze zelf net zulke grote meelopers zijn als "non-conformist" zijnde als de popi jopies en wiggers die ze verafschuwen.
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:54:27 #67
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20984662
yup, je kan beter toch gewoon muziek luisteren om de muziek zelf he, dan maakt kleding ook niet meer uit....

gaap..
pi_20984674
Ja, al die ketting-zooi heb ik ook nooit begrepen.Allemaal van die zwart-rode kettingen die zo uit de fabriek komen rollen en speciaal voor de doelgroep is gemaakt. En ze kopen het ook allemaal nog.
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:56:45 #69
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_20984689
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 00:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, al die ketting-zooi heb ik ook nooit begrepen.Allemaal van die zwart-rode kettingen die zo uit de fabriek komen rollen en speciaal voor de doelgroep is gemaakt. En ze kopen het ook allemaal nog.
Vind het wel lelijk Zou er zelf niet mee over straat gaan iig
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:25:08 #70
7469 voh
Now without pants!
pi_20984973
Sommigen vinden kettingen niet mooi, sommigen wel. Sommigen vinden zo'n achterlijke haarstijl waarbij het in het midden van je hoofd hoger staat dan de rest mooi, sommigen vinden het gewoon achterlijk. Sommigen vinden puntlaarsjes die adidas-streepjes hebben mooi, ik vind het mongolendingen.

Doch zou ik niet gauw (zonder eerst direct/indirect aangevallen te worden op mijn eigen kledingstijl) iemand af lopen kraken alleen maar omdat die persoon naar mijn mening oerlelijke kleding draagt.

edit: En heb ik me toch maar mooi uit de tent laten lokken. Oh well. Voor degenen die per se neer willen kijken op mensen omdat ze niet precies in hun gekozen hokje passen, veel plezier. Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf erg beperkt. Mzzl.

[ Bericht 20% gewijzigd door voh op 01-08-2004 01:32:58 ]
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:31:07 #71
97079 Jeff89
Conquer All
pi_20985047
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 17:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Klopt, ooit een goth met een Ibiza-kleurtje gezien?
Jazeker...
pi_20985077
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Jazeker...
Dan was het geen echte.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_20985132
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef voh het volgende:
Sommigen vinden kettingen niet mooi, sommigen wel. Sommigen vinden zo'n achterlijke haarstijl waarbij het in het midden van je hoofd hoger staat dan de rest mooi, sommigen vinden het gewoon achterlijk. Sommigen vinden puntlaarsjes die adidas-streepjes hebben mooi, ik vind het mongolendingen.

Doch zou ik niet gauw (zonder eerst direct/indirect aangevallen te worden op mijn eigen kledingstijl) iemand af lopen kraken alleen maar omdat die persoon naar mijn mening oerlelijke kleding draagt.

edit: En heb ik me toch maar mooi uit de tent laten lokken. Oh well. Voor degenen die per se neer willen kijken op mensen omdat ze niet precies in hun gekozen hokje passen, veel plezier. Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf erg beperkt. Mzzl.
Ik beperk mezelf nergens in, heb alleen niks met die kettingzooi. En dat terwijl ik naar de zelfde muziek luister als de kettingdragers .... althans, dat mag ik hopen voor ze... misschien zijn het wel Good Charlotte-'liefhebbers'.
pi_20985236
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef voh het volgende:

hap hap hap
pi_20985705
Zouden die malloten er ook zo bij lopen als ze op vakantie gaan naar een ander land?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')