quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:38 schreef Anthraxx het volgende:
Indirect, ja
Iedereen aan de Metal!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:50 schreef Zander het volgende:
Wat zou de wereld toch een betere plaats zijn als iedereen er precies hetzelfde uitzag en precies dezelfde muziek luisterde.
Dat slaat dus echt helemaal nergens op, he? Joints worden volgens jou dus alleen maar gerookt door alto's (voor het gemak reken ik goths daar ook even onder)? En dat over coke is al helemaal bullshit. Drugs worden door mensen genomen die dat willen. Dat verspreid zich over alle culturen en subculturen, dus een subcultuur aanmerken als 'drugsverslaafden' is echt pure humbug.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:56 schreef Devlinsect het volgende:
Gothics en alto's zijn eigenlijk zwaar drugsverslaafden. Die zijn er niet bij met hun hoofd. Lekker in de zon liggen bakken op het genot van een joint en een flinke neus vol coke. Relaxed.......
Denk je dat die gasten nog tijd hebben om hun kleren uit te doen?
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:31 schreef voh het volgende:
zwart/wit
Vind het wel lelijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, al die ketting-zooi heb ik ook nooit begrepen.Allemaal van die zwart-rode kettingen die zo uit de fabriek komen rollen en speciaal voor de doelgroep is gemaakt. En ze kopen het ook allemaal nog.
Jazeker...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Klopt, ooit een goth met een Ibiza-kleurtje gezien?![]()
Dan was het geen echte.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jazeker...
Ik beperk mezelf nergens in, heb alleen niks met die kettingzooi. En dat terwijl ik naar de zelfde muziek luister als de kettingdragersquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef voh het volgende:
Sommigen vinden kettingen niet mooi, sommigen wel. Sommigen vinden zo'n achterlijke haarstijl waarbij het in het midden van je hoofd hoger staat dan de rest mooi, sommigen vinden het gewoon achterlijk. Sommigen vinden puntlaarsjes die adidas-streepjes hebben mooi, ik vind het mongolendingen.
Doch zou ik niet gauw (zonder eerst direct/indirect aangevallen te worden op mijn eigen kledingstijl) iemand af lopen kraken alleen maar omdat die persoon naar mijn mening oerlelijke kleding draagt.
edit: En heb ik me toch maar mooi uit de tent laten lokken. Oh well. Voor degenen die per se neer willen kijken op mensen omdat ze niet precies in hun gekozen hokje passen, veel plezier. Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf erg beperkt. Mzzl.
hap hap hapquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef voh het volgende:
Sommigen vinden kettingen niet mooi, sommigen wel. Sommigen vinden zo'n achterlijke haarstijl waarbij het in het midden van je hoofd hoger staat dan de rest mooi, sommigen vinden het gewoon achterlijk. Sommigen vinden puntlaarsjes die adidas-streepjes hebben mooi, ik vind het mongolendingen.
Doch zou ik niet gauw (zonder eerst direct/indirect aangevallen te worden op mijn eigen kledingstijl) iemand af lopen kraken alleen maar omdat die persoon naar mijn mening oerlelijke kleding draagt.
edit: En heb ik me toch maar mooi uit de tent laten lokken. Oh well. Voor degenen die per se neer willen kijken op mensen omdat ze niet precies in hun gekozen hokje passen, veel plezier. Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf erg beperkt. Mzzl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |