hier is aircoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:15 schreef =HellFire= het volgende:
De vraag is eerder, waarom zit je hier je tijd aan te verspillen en waarom zit je zelf niet in de zon?.
Goh misschien vinden ze dat leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen:
Waarom dragen die debiele gothics in godsnaam 12 lagen zwarte kleren als t 30 graden is buiten?
worden ze dan uit de groep gezet?
zijn ze dan geen gothic meer?
stom volk
Hoe dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JA
volgens kikoooooooo omdat we allemaal goths zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:14 schreef SingleCoil het volgende:
laten we ons ook eens allemaal afvragen waarom we eigenlijk zo debiel zijn om op z'on post te reageren (ik ook, dus, debiel...)
Er zijn ook mensen die bijna nix aandoen en dan zichzelf verbranden en dan zeuren dat het zo zeer doet of huidkanker krijgen en dan dood gaan. Ze geven gewoon veel om hun huid!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen:
Waarom dragen die debiele gothics in godsnaam 12 lagen zwarte kleren als t 30 graden is buiten?
worden ze dan uit de groep gezet?
zijn ze dan geen gothic meer?
stom volk
Klopt, ooit een goth met een Ibiza-kleurtje gezien?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Flurry het volgende:
een gothic mag niet in de zon! dat kost je je zorgvuldig opgebouwde bleke huid
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:49 schreef SingleCoil het volgende:
@nozem: ramones rule !
zeg ik dat, janjoker?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef Unstable_Element het volgende:
[..]
volgens kikoooooooo omdat we allemaal goths zijn
Indirect, jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zeg ik dat, janjoker?
Waarom vind men bier lekker?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:14 schreef Bioslock het volgende:
Vragen die met "waarom" beginnen zijn kansloos.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Fuck zeg, was dat ene topic niet genoeg?
ik haat mensen die denken mensen te kunnen bekritiseren aan hun muziek of kleding keuzequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en ik erger me aan:
hiphoppers
trancenichten
wiggers
popi-jopies
nee geef mij dan maar goths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |