De dag is nog niet om, althans niet volgens mijn definitie van tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:28 schreef LoverGirl het volgende:
Ik had eigenlijk gedacht dat we vandaag al in deel drie zaten
totdat t overgenomen is door die trancefreeks en breezahbitches en al dat (iig hier wel )quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef Ixnay het volgende:
Ik ken me trouwens herinneren dat G-Sus vroeger door skaters gedragen werd.
Een skateboarder had het namelijk als sponsor.
Ach gosh... V&A dan maar?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef Unstable_Element het volgende:
het zelfde geld voor longsdale... dat werdt vroeger ook altijd gedragen door punk (like me)... nu heb ik dus een hele kast met kleding waar ik niks mee kan
Geldt voor alle merken bijna.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef Unstable_Element het volgende:
het zelfde geld voor longsdale... dat werdt vroeger ook altijd gedragen door punk (like me)... nu heb ik dus een hele kast met kleding waar ik niks mee kan
no way dat ik zo'n skinhead een beetje cheap aan zijn nazi-kleding help... dan trek ik nog liever zelf mij vel gele lonsdale polo aan (dat doe ik dan ook wel eens... moet je portiers zien die staan echt zo van uhm uhm dat merkje dat past niet bij de rest van het uiterlijk/kleding/gedrag (let wel mijn ex is een marokkaanse).quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ach gosh... V&A dan maar?
Tenzij iedereen zijn eigen persoonlijke kledinglijn gaat opzettenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:51 schreef bas-beest het volgende:
ach ja... in het kort kun je imo wel stellen dat het totaal geen ene bal uitmaakt wat voor merk/soort kleding je aantrekt, je loopt eigenlijk altijd wel ergens mee mee. Bij de ene stroming wat minder dan bij de andere, maar het blijft toch zo dat het heel moeilijk is om origineel te zijn qua kleding...
Nee, kleren naaien is te veel werk voor de meesten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tenzij iedereen zijn eigen persoonlijke kledinglijn gaat opzetten
je vergeet wat in die opmerking...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 03:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, kleren naaien is te veel werk voor de meesten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:41 schreef Hum-Veee het volgende:
Lelijke kutgothics, ga normale kleren kopen.
Wel de gedachte achter zijn vlag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]spuit 11
Met dit soort opmerkingen (en ook nog wel andere) maak je je sig niet bepaald waar.
Ach, dit topic hoort eigenlijk in onzin thuis. Vandaar de aard van mijn opmerkingen.quote:Met dit soort opmerkingen (en ook nog wel andere) maak je je sig niet bepaald waar.
Ga nertsfokkerijen in de fik steken, slinkse.quote:Wel de gedachte achter zijn vlag.
Hij is vrij om te zijn zoals de regering van hem verwacht.
Skinheads droegen het altijd, en dan niet de nederlandse "nazis" maar de engelse achterstandsjeugd. En dat waren GEEN punkers...quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef Unstable_Element het volgende:
Ga hamburgers vreten en iraki's zoeken, dikke domme yankquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:06 schreef Hum-Veee het volgende:
Ga nertsfokkerijen in de fik steken, slinkse.
Hou ik niet vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga hamburgers vreten
quote:en iraki's zoeken,
Dikke? Domme? Yank?quote:dikke domme yank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |