negers hebben t koud met 30 graden lijkt me, zijn anders gewendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:30 schreef Markster het volgende:
Die hiphoppertjes/negers/marokkanen/turken etc, hebben een dikke jas/broek/muts etc op met dit weer. Ook zo dom.
ik vind t nog steeds een stel mongolen bij elkaarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:41 schreef belsen het volgende:Ze willen waarschijnlijk iets uitdragen en hebben daar een beetje hitte voor over... Je hebt volgens mij geen gothic-groepjes, met een dresscode, waar je uitgezet kan worden. Ze zijn dan misschien qua uiterlijk geen goths meer, maar qua houding vast wel.
Beantwoord dat je vraag?
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik vind t nog steeds een stel mongolen bij elkaar
so what you gonna do about itquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
sja je kunt je er aan storen of je kunt er mee leven....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
ROFL.....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Flurry het volgende:
een gothic mag niet in de zon! dat kost je je zorgvuldig opgebouwde bleke huid
Ik ben echt heel benieuwd wat je met het antwoord zou doen...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen:
Waarom dragen die debiele gothics in godsnaam 12 lagen zwarte kleren als t 30 graden is buiten?
worden ze dan uit de groep gezet?
zijn ze dan geen gothic meer?
stom volk
wat zijn t dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:51 schreef G3rtjuh het volgende:
Het zijn geen gothics!
En dan nog, als iemand zich wil kleden naar zijn zin, dan mag ie. En tja, ze moeten toch opvallen, niet waar?
Dat gevoel is hoogst waarschijnlijk volledig wederzijds, denk ik...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je met het antwoord zou doen...![]()
klaagbaak is mn levenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:02 schreef FlamejoB het volgende:
*zucht* heb je geen belangrijker dingen om je mee bezig te houden?
Dacht ik al...de diepgang van je reactie zegt meer dan je in woorden ooit uit zou kunnen drukken...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |