En aan omstanders vragen of ze je helpen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:56 schreef mic_forever het volgende:
ik zou der gelijk neerrammen
Ik weet nog wel hoe ze er uit ziet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:58 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
En aan omstanders vragen of ze je helpen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:58 schreef mazaru het volgende:
Kon je niet op haar manier terugpraten?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:58 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
En aan omstanders vragen of ze je helpen?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:59 schreef MouseOver het volgende:
"Doe je dat thuis ook"
jij had sorry moeten zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:55 schreef RijstNatie het volgende:
Zit ik net op me gemak ergens te eten, naast me zit een groepje negers...
waarvan 1 moeder met kind, ze heeft een ontigelijke dikke reet.
we zitten allebij te eten... laat ze opeens een keiharde scheet, ik kijk haar een paar keer aan, kan ze der lach niet meer inhouden samen met de vriendinne. Het gore dikke gedrocht zegt niet eens sorry of iets dergelijks... Echt Asociaal, waarschijnlijk kon de dikke negering niet eens Nederlands praten... ik ben maar ergens anders gaan zitten![]()
haha bijna.. een eet tent waar ze dezelfde soort kip verkopen als bij kfcquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:11 schreef heiden6 het volgende:
Was zeker bij de KFC?
Idd, ja. Was daar niet laatst een docu over op discovery?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:13 schreef Croupouque het volgende:
Misschien was het wel een dikke negerin afkomstig uit de vrij onbekende Zimbabwaanse Mumbflatu-stam, waar het gebruikelijk is om elkaar te begroeten door middel van het keihard ruften in elkaars gezicht.
Dikke negers en gebraden kip. Wat een klassiek stereotype is het ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha bijna.. een eet tent waar ze dezelfde soort kip verkopen als bij kfc
Blijf dan ook gewoon weg uit dat soort tentenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha bijna.. een eet tent waar ze dezelfde soort kip verkopen als bij kfc
Je vergeet de watermeloenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dikke negers en gebraden kip. Wat een klassiek stereotype is het ook.
Het cijfer 2 en het woordje "teven" snap ik wel maar wat betekent "reef" in deze?quote:2 reef teven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |