abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2004 @ 19:55:50 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20961211
IEDER reclame blok die klote reclame, alsof het echt super is dat je zonder drank je vakantie niet stuk kan maar zonder het heel erg is.
Ik dacht dat men zielepoten verslaafden weer wilde opnemen en behandelen, hebben ze soms meer patiénten nodig? mensen zoals mijn schoonouders gaan dus dik drank inslaan en weer lekker lallen met elkaar en daarna met de auto naar huis.
en ja, zo zijn er HEEL VEEl stumperds die zo denken.
pi_20961400
oke
waus!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:07:26 #3
38039 Katana
Snoekduiker
pi_20961418
duidelijk
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:07:32 #4
65413 LoverGirl
NOFI enzo...
pi_20961421
Beetje warrig verhaal * LoverGirl kijkt geen TV
Maar je bedoelt dus te zeggen dat ze, net als met tabakswaren, het moeten verbieden reclames te maken die voordelen van alcoholmis- dan welof gebruik?
Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:09:04 #5
24184 speedfreakssj
pi_20961445
nee, dat hoeft imo niet maar je gaat toch geen caravan volproppen met drank omdat je alleen op die manier feest zou kunnen viere?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:16:56 #6
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_20961579
Is dat die kutreclame met die geweldige grap van 'Maar jij had toch de kurkentrekker ingepakt?'.

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:49:00 #7
24184 speedfreakssj
pi_20962160
shit hee, net ZELFS op RTL5 ieder reclame blok op iedere zender. stelletje zielige rukkers hebbben zeker geld teveel.
Dat ze dood zich mogen drinken ofzo
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:18:02 #8
24184 speedfreakssj
pi_20962717
Woei, 1 heel reclameblok van RTL5 zonder die reclame.
pi_20962735
De reclame is flut, maar die uitspraak is briljant.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:31:43 #10
24184 speedfreakssj
pi_20963003
tja, als je hersene zo weggerot zijn door de drank dan is het logisch dat je dat soort dingen overkomt.
Doet me echt denken aan mijn schoonouders, die reclame.
net helaas wel weer, dit keer op net5.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:33:48 #11
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20963050
Kurkentrekker. Dat was te triest
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_20963093
Ik vind em heel leuk!! Goeie kast vol met drank!! Niks mis mee...
geniet nooit met mate
pi_20963122
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef speedfreakssj het volgende:
shit hee, net ZELFS op RTL5 ieder reclame blok op iedere zender. stelletje zielige rukkers hebbben zeker geld teveel.
Dat ze dood zich mogen drinken ofzo
En wat is er trouwens mis met geld teveel hebben!! Leuk toch!!
geniet nooit met mate
pi_20965598
Luister nu eens goed naar mij, knul.
Ik heb via mijn dochter te horen gekregen dat jij op deze site vuil zit te spuien richting onze familie.
Zo nu ook weer, als jij goed had geteld, had jij gezien dat ik altijd maar 2 glazen drank nuttig als ik nog moet rijden.

Wij zijn jou zo langzamerhand spuugzat, wij doen alles voor jou, maar het enige wat jij doet is schelden, schelden en nog eens schelden.
Jij hebt totaal geen respect voor ons en voor al die andere mensen in jouw omgeving.

Neem nou al die scheldtopics die jij opende over ons.
Wij vinden dat echt walgelijk, mijn dochter een dikke zeug noemen?
Er staan door jou toedoen onzedelijke foto`s op deze site van mijn dochter, en dan kom jij een dag later het goedmaken met een goedkoop ringetje van de markt?
Als jij bij ons eet, gedraag je je als een baviaan die een maand niets te eten heeft gehad.
En bij ons logeren betekent dat je je aan de huisregels dient te houden, dus geen schaamharen in het putje zodat we weer de loodgieter moeten bellen.
Ook niet als een naakte slak door het huis heen huppelen, wij mensen dragen kleren in ons huis, ik vind het niet zo`n prettig gezicht als ik jou `s nachts tegen moet komen met je kippenborstje en die ontstoken rammelaar tussen je benen.

De maat is nu vol, knul.

Bij deze verbied ik jou om nog kontakt te zoeken met ons, en/of onze dochter, die hier vroeger nog postte onder de naam "Trueno"
pi_20965804
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 23:26 schreef De-schoonvader het volgende:
Ik heb via mijn dochter te horen gekregen dat jij op deze site vuil zit te spuien richting onze familie.
Zo nu ook weer, als jij goed had geteld, had jij gezien dat ik altijd maar 2 glazen drank nuttig als ik nog moet rijden.

Wij zijn jou zo langzamerhand spuugzat, wij doen alles voor jou, maar het enige wat jij doet is schelden, schelden en nog eens schelden.
Jij hebt totaal geen respect voor ons en voor al die andere mensen in jouw omgeving.

Er staan door jou toedoen onzedelijke foto`s op deze site van mijn dochter, en dan kom jij een dag later het goedmaken met een goedkoop ringetje van de markt?
Als jij bij ons eet, gedraag je je als een baviaan die een maand niets te eten heeft gehad.
En bij ons logeren betekent dat je je aan de huisregels dient te houden, dus geen schaamharen in het putje zodat we weer de loodgieter moeten bellen.
Ook niet als een naakte slak door het huis heen huppelen, wij mensen dragen kleren in ons huis, ik vind het niet zo`n prettig gezicht als ik jou `s nachts tegen moet komen met je kippenborstje en die ontstoken rammelaar tussen je benen.

De maat is nu vol, knul.

Bij deze verbied ik jou om nog kontakt te zoeken met ons, en/of onze dochter, die hier vroeger nog postte onder de naam "Trueno"
Juist
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_20966227
quote:

De maat is nu vol, knul.

Van wie is deze kloon?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 23:57:19 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_20966375
Prachtkloon!~_O-

ontopic: IS het iemand wel eens opgevallen dat de reclame nie tklopt?
Als die caravan neer word gezet staat ie vlakbij een weggetje oid.
Als je daarna ziet waar ze om de kurkentrekker zeuren hebben ze de tent in het gras gezet waar eerst de weg was.

(ja je begint op dingen te letten als je die reclame tig keer ziet)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 30 juli 2004 @ 23:59:55 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_20966446
quote:
.
Ik ga naar huis.
pi_20966796
quote:

De maat is nu vol, knul.

Het klopt wel wat hij zegt als je de posts van speedfreakssj nagaat.. Maar dan kun je het er beter met de crew over hebben, dan zo, en kun je dit niet in real-life uitvechten, hij is 20 en volwassen (?) genoeg om dit af te kunnen handelen. Als je zoiets op een forum doet krijg je toch nooit serieuze reacties
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_20966929
Hij's alleen maar 20, hoor.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20966931
2e voor de halve prijs

Kurkentrekker vergeten

Huis op wieltjes vol drank

Gall & Gall
pi_20966959
Gall & Gall
  zaterdag 31 juli 2004 @ 00:23:05 #23
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20966979
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 23:52 schreef Swolly het volgende:

[..]

Van wie is deze kloon?
Ik weet het.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 31 juli 2004 @ 00:23:31 #24
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20966989
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 00:14 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Het klopt wel wat hij zegt als je de posts van speedfreakssj nagaat.. Maar dan kun je het er beter met de crew over hebben, dan zo, en kun je dit niet in real-life uitvechten, hij is 20 en volwassen (?) genoeg om dit af te kunnen handelen. Als je zoiets op een forum doet krijg je toch nooit serieuze reacties
*proest*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 31 juli 2004 @ 00:24:10 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20967005
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef static het volgende:

[..]

Ik weet het.
Ik ook !
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo