En wat is er trouwens mis met geld teveel hebben!! Leuk toch!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef speedfreakssj het volgende:
shit hee, net ZELFS op RTL5 ieder reclame blok op iedere zender. stelletje zielige rukkers hebbben zeker geld teveel.
Dat ze dood zich mogen drinken ofzo
Juistquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:26 schreef De-schoonvader het volgende:
Luister nu eens goed naar mij, knul.
Ik heb via mijn dochter te horen gekregen dat jij op deze site vuil zit te spuien richting onze familie.
Zo nu ook weer, als jij goed had geteld, had jij gezien dat ik altijd maar 2 glazen drank nuttig als ik nog moet rijden.
Wij zijn jou zo langzamerhand spuugzat, wij doen alles voor jou, maar het enige wat jij doet is schelden, schelden en nog eens schelden.
Jij hebt totaal geen respect voor ons en voor al die andere mensen in jouw omgeving.
Neem nou al die scheldtopics die jij opende over ons.
Wij vinden dat echt walgelijk, mijn dochter een dikke zeug noemen?
Er staan door jou toedoen onzedelijke foto`s op deze site van mijn dochter, en dan kom jij een dag later het goedmaken met een goedkoop ringetje van de markt?
Als jij bij ons eet, gedraag je je als een baviaan die een maand niets te eten heeft gehad.
En bij ons logeren betekent dat je je aan de huisregels dient te houden, dus geen schaamharen in het putje zodat we weer de loodgieter moeten bellen.
Ook niet als een naakte slak door het huis heen huppelen, wij mensen dragen kleren in ons huis, ik vind het niet zo`n prettig gezicht als ik jou `s nachts tegen moet komen met je kippenborstje en die ontstoken rammelaar tussen je benen.
De maat is nu vol, knul.
Bij deze verbied ik jou om nog kontakt te zoeken met ons, en/of onze dochter, die hier vroeger nog postte onder de naam "Trueno"
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:26 schreef De-schoonvader het volgende:
Ik heb via mijn dochter te horen gekregen dat jij op deze site vuil zit te spuien richting onze familie.
Zo nu ook weer, als jij goed had geteld, had jij gezien dat ik altijd maar 2 glazen drank nuttig als ik nog moet rijden.
Wij zijn jou zo langzamerhand spuugzat, wij doen alles voor jou, maar het enige wat jij doet is schelden, schelden en nog eens schelden.
Jij hebt totaal geen respect voor ons en voor al die andere mensen in jouw omgeving.
Er staan door jou toedoen onzedelijke foto`s op deze site van mijn dochter, en dan kom jij een dag later het goedmaken met een goedkoop ringetje van de markt?
Als jij bij ons eet, gedraag je je als een baviaan die een maand niets te eten heeft gehad.
En bij ons logeren betekent dat je je aan de huisregels dient te houden, dus geen schaamharen in het putje zodat we weer de loodgieter moeten bellen.
Ook niet als een naakte slak door het huis heen huppelen, wij mensen dragen kleren in ons huis, ik vind het niet zo`n prettig gezicht als ik jou `s nachts tegen moet komen met je kippenborstje en die ontstoken rammelaar tussen je benen.
De maat is nu vol, knul.
Bij deze verbied ik jou om nog kontakt te zoeken met ons, en/of onze dochter, die hier vroeger nog postte onder de naam "Trueno"
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:26 schreef De-schoonvader het volgende:
De maat is nu vol, knul.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:52 schreef Swolly het volgende:
[..]![]()
![]()
Van wie is deze kloon?
*proest*quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Het klopt wel wat hij zegt als je de posts van speedfreakssj nagaat.. Maar dan kun je het er beter met de crew over hebben, dan zo, en kun je dit niet in real-life uitvechten, hij is 20 en volwassen (?) genoeg om dit af te kunnen handelen. Als je zoiets op een forum doet krijg je toch nooit serieuze reacties
Ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |