niet aan het stuurquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:39 schreef Omkron het volgende:
Dan ben ik redelijk blind.. want ik heb nergens een hendel gezien aan het stuur..
daar zit ie idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:41 schreef ThaNetRunner het volgende:
neem het koppelingspendaal...
dan ga je helemaal naar de kant van de deur... en dan iets omhoog... daar zit een hendeltje...
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:47 schreef B_BOY het volgende:
jullie snapen het egt niet he. je moet als een kangooro op de motorkap springen tot hij open gaat.
waarom zou je hem dicht latenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:06 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper® zal zich dan als enige maar eens de vraag stellen
Waarom moet ie open
olie, koelvloeistof, remvloeistof, ruitensproeiervloeisfof checken en/of bijvullen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:06 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper® zal zich dan als enige maar eens de vraag stellen
Waarom moet ie open
eigenhandig opvoeren?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:23 schreef MewBie het volgende:
[..]
waarom zou je hem dicht laten![]()
Als hij al niet weet hoe die motorkap open moet, zal dat ook wel niet lukken vrees ik....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
olie, koelvloeistof, remvloeistof, ruitensproeiervloeisfof checken en/of bijvullen bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef RaTz het volgende:
[..]
Als hij al niet weet hoe die motorkap open moet, zal dat ook wel niet lukken vrees ik....![]()
krijgen we dalijk een topic: Renault Kangoo.. motorkap dicht doen.. hoe?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
dat is behoorlijk moeilijk hoor...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef MewBie het volgende:
[..]
krijgen we dalijk een topic: Renault Kangoo.. motorkap dicht doen.. hoe?
ga ik straks proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:00 schreef Jaydeem het volgende:
open laten en gaan rijden, waait wel dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |