abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2004 @ 21:50:45 #51
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21019943
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 21:35 schreef Kroeltroel het volgende:
Boterham, salade, soep, stokbroodje, ehm...... Met dit warme weer eet ik meestal salade, andere dag soep met stokbrood. Niet echt heel gevarieerd, maar om nou met dit weer aardappels of rijst te eten
Ik weet eigenlijk niet of ik nu wel het beste koolhydraten kan eten, maar ik heb gewoon beetje tricolore pasta aan kook gebracht, blik tonijn doorheen en een tomaat...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 02:04:28 #52
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_21024897
Weer 's een heel slecht weekende gehad! BBQ heb me vrij aardig ingehouden...
Vandaag alleen 's ochtens een heel pinie wienie iets gegeten en daarna naar Utrecht gecrosst om aan mijn kamer verder te gaan samen met een vriend... Waren om iets voor 12-en weer klaar (alleen maar worstebroodjes en Good Noodles gegeten om 5 uur) en daarna zijn we naar de Mcdrek geweest Jajajaja.... Erg...
Gelukkig niet zoveel gehad, maar ja, we stierven bijna van de honger, omdat er verder niets te eten in huis is en wat er te drinken was was warm omdat we alles behalve een ijskast hebben momenteel...
Slecht, nu net een half uurtje thuis, morgen weer goed op weg
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_21025322
Inmiddels weeg ik 61,5, dus nog maar 1,5 kilo te gaan! (Hoewel ik misschien nog door ga tot 58 als het lukt.)
Het gaat wel tergend traag, die laatste kilootjes. Aan het begin was het iedere week bijna een kilo eraf, maar nu ben ik al blij met een paar onsjes minder..
pi_21043327
Wat is het rustig hier,
zijn we niet meer aan de lijn, is iedereen op vakantie?

Deze week heb ik niet zoveel zin om te sporten in die hitte. Maar met 'frisse' tegenzin doe ik het toch maar wel..

Jammer dat er in de sportschool een airco is die niet gebruikt wordt.

Morgenavond zwemmen, dat lijkt me een beter idee.
pi_21043416
Oud;
Weopj (1.67) (24,8) was 81,9, is nu 69,1 en wil graag 60 wegen -12,8

Nieuw;
Weopj (1.67) (23,9) was 81,9, is nu 66,6 en wil graag 60 wegen -15,3
pi_21047380
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 23:50 schreef Petracev het volgende:

zijn we niet meer aan de lijn, is iedereen op vakantie?
Ik denk dat de meeste mensen lekker in de zon zitten ofzo
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_21050411
Weer aan het werk al

En door wat persoonlijke problemen niet zo actief aan het afvallen nu. Stom eigenlijk want ik vermoed dat sporten me waarschijnlijk zou helpen ontspannen wat weer help bij bovengenoemd probleem. nahja, vanavond maar pilatesen.
pi_21050626
Ik ben oververhuist hiernaartoe.. Kom van de dieetclub af en heb nu een bmi onder de 25
regeltje:
Riannuh (1m68) (24.1) was 76,75 kg, is nu 68.10 en wil graag 65 wegen - 8.65kg & 22 cm

Het aantal centimeters is niet up to date... ik meet me zo even op dan heb ik dat allemaal ook goed

Mijn plan:
Gewoon doorgaan met wat ik nu doe... via de WW puntjes blijven tellen en af blijven vallen..

Verder heb ik niet veel te melden, ga lekker in de zon zitten denk ik
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:54:39 #59
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_21050703
Wiehoeeeeeee! Jullie Kunnen Het !
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_21051180
Ik zit helaas niet in de zon. Ik zit binnen met mijn bakje meloen, aan het leren voor mijn hertentamens. Het gezond eten gaat op dit moment heel goed. Heb alleen geen zin/tijd om te sporten.

Welkom Riannuh. Je bent snel gegaan met afvallen!! Doe je 'alleen' aan WW of sport je ook?
pi_21051227
Op vakantie ben ik niet, maar ik zit wel erg veel op het balkon. Daarbij is het druk op mijn werk, dus ik ben er niet zo veel.

Goed dat je er bijna bent Pauline! De laatste kilo's gaan inderdaad het traagst, dat is misschien ook maar goed, want dan gaat het in het begin lekker vlug.

Het hardlopen trekt nu ook minder in deze hitte. 's Avonds laat lopen gaat niet, want dan slaap ik helemaal te weinig en door de hitte heb ik al een flink slaaptekort. Gelukkig is het op sommige dagen wat eerder afgekoeld.

Jij gaat vlug Weopj.

Niet leuk van die probelem mayolijn. Probeer je nog om te schade te beperken?

Welkom hier Riannuh. Leuk dat je nu een gezond bmi zit!

Bedankt voor de aanmoediging DusDat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_21051827
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 11:51 schreef Riannuh het volgende:
Ik ben oververhuist hiernaartoe.. Kom van de dieetclub af en heb nu een bmi onder de 25
regeltje:
Riannuh (1m68) (24.1) was 76,75 kg, is nu 68.10 en wil graag 65 wegen - 8.65kg & 37 cm

Het aantal centimeters is niet up to date... ik meet me zo even op dan heb ik dat allemaal ook goed

Mijn plan:
Gewoon doorgaan met wat ik nu doe... via de WW puntjes blijven tellen en af blijven vallen..

Verder heb ik niet veel te melden, ga lekker in de zon zitten denk ik
Hmmz ik dacht dat ik het edit knopje had gedrukt... heb per ongeluk gequote... heb in ieder geval de centimeters aangepast
pi_21056595
Ik hoor van veel mensen die lijnen dat eierkoeken, ontbijtkoek en kruidkoek goed voor de lijn zijn, dat er weinig calorieen inzitten. Ik vraag me af of dat wel zo is.
Weet iemand hier meer over?
pi_21058423
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:17 schreef Snuusje het volgende:
Welkom Riannuh. Je bent snel gegaan met afvallen!! Doe je 'alleen' aan WW of sport je ook?
Ik doe verder ook pilates en ik heb het afgelopen half jaar elke dag naar mijn stage gefietst 20-23 km per dag... dat hielp wel goed... ben verder niet drastisch snel afgevallen.. alleen afgelopen week verder de weken ervoor nooit meer dan 1 kg in de week...

Het enige wat ik nog echt moet veranderen is dat ik genoeg moet blijven drinken... drink niet genoeg water meer
pi_21058816
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:53 schreef Petracev het volgende:
Ik hoor van veel mensen die lijnen dat eierkoeken, ontbijtkoek en kruidkoek goed voor de lijn zijn, dat er weinig calorieen inzitten. Ik vraag me af of dat wel zo is.
Weet iemand hier meer over?
Weinig kcalorieen zou ik niet zeggen (iig niet zo weinig als in groente), maar wel heel weinig vet. In ontbijtkoek trouwens minder dan in een eierkoek.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_21058871
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:42 schreef sefer het volgende:

[..]

Weinig kcalorieen zou ik niet zeggen (iig niet zo weinig als in groente), maar wel heel weinig vet. In ontbijtkoek trouwens minder dan in een eierkoek.
Eierkoeken bevatten flink veel kCal evenals ontbijtkoek. Het zit 'm voornamelijk in de grote hoeveelheid koolhydraten (suikers) in de producten. Duidelijk géén lijnproduct.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 21:41:32 #67
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21061311
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eierkoeken bevatten flink veel kCal evenals ontbijtkoek. Het zit 'm voornamelijk in de grote hoeveelheid koolhydraten (suikers) in de producten. Duidelijk géén lijnproduct.
Ontbijtkoek ook niet??????
pi_21062000
Het is ook niet de bedoeling dat je ontbijtkoek onbeperkt kan eten maar je kan het best als tussendoor gebruiken. Let op: 50 kcal per koek. En dat het geen lijnproduct is, is zwaar overdreven! Je moet dit spul met mate eten .
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:12:18 #69
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21062128
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:07 schreef Pandorah het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je ontbijtkoek onbeperkt kan eten maar je kan het best als tussendoor gebruiken. Let op: 50 kcal per koek. En dat het geen lijnproduct is, is zwaar overdreven! Je moet dit spul met mate eten .
Ik neem 'savonds bij de koffie sinds een paar dagen 2 pakjes... maar dat ga ik ook maar heeeeeel snel afschaffen!
pi_21063437
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:12 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ik neem 'savonds bij de koffie sinds een paar dagen 2 pakjes... maar dat ga ik ook maar heeeeeel snel afschaffen!
Ach, natuurlijk niet. Je kan beter jezelf die twee plakken gunnen dan 1 normaal koekje nemen. Ik eet elke dag ook twee plakken ontbijtkoek en ik val er nog steeds vanaf (en 't is ook goed voor je stoelgang!).
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:50:21 #71
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_21069193
Ontbijtkoek bevat ook heel weinig vet, het is goed voor je stoelgang, probeer wel de gewone of volkoren ontbijtkoek te nemen, en niet diegene met suikers erop enz.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_21069360
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:07 schreef Pandorah het volgende:
Met mate is het absoluut geen probleem nee, ik wilde alleen aangeven dat er toch meer kCal inzit dan de persoon die erover begon deed geloven. Ik noem het 'geen lijnproduct' omdat het niet heel erg vult maar daarentegen relatief veel kCal bevat.

Dat je eten met mate moet nuttigen geldt natuurlijk altijd...
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:20:07 #73
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21069472
hee een reeks
Hee, bestaat deze reeks nog?! hmmm... ehm.. .tja.. ik weet niet of het zin heeft om hier weer aan mee te doen...in de winter weeg ik 88, in de zomer 85 (behalve nu, want nu weeg ik nog steeds 88)
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_21070993
Heb alweer een paar dagen niet gesport, zondag was de laatste keer. En het gaat voorlopig ook niet echt wat worden, vandaag nog even fietsen en heel misschien zwemmen, maar morgen moet ik bloed geven en omdat dat de vorige keer bij warm weer niet helemaal vlekkeloos ging ga ik daarna maar eens even een paar dagen geen overdreven inspanningen verrichten. Dus dat wordt misschien wel een week nauwelijks sporten. En daarna op vakantie Daar zal ook weinig anders gebeuren dan hangen op strand en terras, ofschoon er wel een plan bestaat om de Samariakloof te gaan lopen. We zien wel. Vanaf september komt het vast allemaal weer op gang, qua sporten
Succes iedereen!

donderdag 5 augustus 2004 @ 11:10:51 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_21071405
Gisteren jarig, dus wat vlaai en wat chips gehad samen met wat cola...

Nou ja, af en toe moet 't kunnen... Deze week wat minder spinning maar ipv daarvan 3x squash Heb er al 2 keer op zitten vrijdag nog een keertje, vanavond weer lekker spinnen

Sportschool gaat 2 weken dicht, da's wel jammer, zomerstop en verbouwingsstop, maar ik heb een week vakantie (UIT week ) dus ik mis maar één week dat ik niet kán trainen...

Ik ben nog steeds op zoek naar een sportschool in Utrecht die niet te duur is en waarbij er de vorm van onbeperkt tarief is, dus onbeperkt met alle groepslessen behalve squash en zo...
Dat schijnt nogal moeilijk te zijn als ik 't zo lees op internet
Ook kei duur moet ik zeggen degene die 't hebben...

Momenteel betaal ik 37,45 per maand onbeperkt met _alle_ groeplessen en extra activiteiten die daarbij horen. Ik heb daarnaast nog een squash abo van 9,- per maand voor 1x per week te squashen, heel flexibel, dat wel nu 3x deze week geen gedonder erover! Ik blijf straks lid van deze sportschool om de simpele reden dat ik in 't weekende wel naar huis kom (niet elk weekend natuurlijk) maar dan wil ik graag ook trainen! En in vakanties e.d. ook. Mijn abo wordt straks omgezet in 1x per week + squash maar als ik tijdens vakanties kom kan ik gewoon onbeperkt. Da's wel fijn...
Ze zijn vrij flexibel bij mijn huidige sportschool en het is er erg relaxed ook al hebben we alleen fitness, squash, zonnebank en groepslessen.

Dus weet iemand nog een sportschool tegen normale prijzen?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')