Ik weet eigenlijk niet of ik nu wel het beste koolhydraten kan eten, maar ik heb gewoon beetje tricolore pasta aan kook gebracht, blik tonijn doorheen en een tomaat...quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:35 schreef Kroeltroel het volgende:
Boterham, salade, soep, stokbroodje, ehm...... Met dit warme weer eet ik meestal salade, andere dag soep met stokbrood. Niet echt heel gevarieerd, maar om nou met dit weer aardappels of rijst te eten
Ik denk dat de meeste mensen lekker in de zon zitten ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:50 schreef Petracev het volgende:
zijn we niet meer aan de lijn, is iedereen op vakantie?
Hmmz ik dacht dat ik het edit knopje had gedrukt... heb per ongeluk gequote... heb in ieder geval de centimeters aangepastquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:51 schreef Riannuh het volgende:
Ik ben oververhuist hiernaartoe.. Kom van de dieetclub af en heb nu een bmi onder de 25
regeltje:
Riannuh (1m68) (24.1) was 76,75 kg, is nu 68.10 en wil graag 65 wegen - 8.65kg & 37 cm
Het aantal centimeters is niet up to date... ik meet me zo even op dan heb ik dat allemaal ook goed
Mijn plan:
Gewoon doorgaan met wat ik nu doe... via de WW puntjes blijven tellen en af blijven vallen..
Verder heb ik niet veel te melden, ga lekker in de zon zitten denk ik
Ik doe verder ook pilates en ik heb het afgelopen half jaar elke dag naar mijn stage gefietst 20-23 km per dag... dat hielp wel goed... ben verder niet drastisch snel afgevallen.. alleen afgelopen week verder de weken ervoor nooit meer dan 1 kg in de week...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:17 schreef Snuusje het volgende:
Welkom Riannuh. Je bent snel gegaan met afvallen!! Doe je 'alleen' aan WW of sport je ook?
Weinig kcalorieen zou ik niet zeggen (iig niet zo weinig als in groente), maar wel heel weinig vet. In ontbijtkoek trouwens minder dan in een eierkoek.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:53 schreef Petracev het volgende:
Ik hoor van veel mensen die lijnen dat eierkoeken, ontbijtkoek en kruidkoek goed voor de lijn zijn, dat er weinig calorieen inzitten. Ik vraag me af of dat wel zo is.
Weet iemand hier meer over?
Eierkoeken bevatten flink veel kCal evenals ontbijtkoek. Het zit 'm voornamelijk in de grote hoeveelheid koolhydraten (suikers) in de producten. Duidelijk géén lijnproduct.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:42 schreef sefer het volgende:
[..]
Weinig kcalorieen zou ik niet zeggen (iig niet zo weinig als in groente), maar wel heel weinig vet. In ontbijtkoek trouwens minder dan in een eierkoek.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eierkoeken bevatten flink veel kCal evenals ontbijtkoek. Het zit 'm voornamelijk in de grote hoeveelheid koolhydraten (suikers) in de producten. Duidelijk géén lijnproduct.
Ik neem 'savonds bij de koffie sinds een paar dagen 2 pakjes... maar dat ga ik ook maar heeeeeel snel afschaffen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:07 schreef Pandorah het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je ontbijtkoek onbeperkt kan eten maar je kan het best als tussendoor gebruiken. Let op: 50 kcal per koek. En dat het geen lijnproduct is, is zwaar overdreven! Je moet dit spul met mate eten.
Ach, natuurlijk niet. Je kan beter jezelf die twee plakken gunnen dan 1 normaal koekje nemen. Ik eet elke dag ook twee plakken ontbijtkoek en ik val er nog steeds vanaf (en 't is ook goed voor je stoelgang!).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:12 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik neem 'savonds bij de koffie sinds een paar dagen 2 pakjes... maar dat ga ik ook maar heeeeeel snel afschaffen!
Met mate is het absoluut geen probleem nee, ik wilde alleen aangeven dat er toch meer kCal inzit dan de persoon die erover begon deed geloven. Ik noem het 'geen lijnproduct' omdat het niet heel erg vult maar daarentegen relatief veel kCal bevat.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:07 schreef Pandorah het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je ontbijtkoek onbeperkt kan eten maar je kan het best als tussendoor gebruiken. Let op: 50 kcal per koek. En dat het geen lijnproduct is, is zwaar overdreven! Je moet dit spul met mate eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |