Ik hang nu rond m'n streefgewicht, zolang ik tussen de 61 en 62 zit ben ik tevredenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als je gewicht nog steeds zo is als in de update van week 34(waar is de update van week 35?), kun je dat best hebbenWat is je doel trouwens, dat staat er niet bij?
Mwjah, ik snap eigenlijk niet echt heel goed wat er met me aan de hand is.... maar heb totaal niet meer het gevoel dat ik me aan een dieet houdquote:Op woensdag 1 september 2004 10:31 schreef mayolijn het volgende:
Goh, wat is het rustig hier. Is iedereen weer hard aan het werk soms?
vanmorgen heb ik voor de tweede keer hardgelopen. Zelfde schema als de vorige keer. ik merk wel dat 's ochtends lopen moeizamer gaat dan 's middags. Of dat lag aan mijn stijve kuiten. Dat kan ook.
Kan, misschien net zoals bij die mensen die ontzettend hun best doen om zwanger te raken, het uiteindelijk opgeven, en prompt zwanger worden...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Mwjah, ik snap eigenlijk niet echt heel goed wat er met me aan de hand is.... maar heb totaal niet meer het gevoel dat ik me aan een dieet houd
Sinds zaterdag ben ik gewoon gaan eten waar ik zin in had, dus 2 dagen achter elkaar pizza.. als ik trek heb in snoep, dan eet ik dat.. en ik val gewoon af. Je kan me echt wegdragen, want ik snap er onderhand echt niets meer van... dus ik ga gewoon zo verder. Ben niet meer de hele dag met eten bezig.. Misschien zit ik mezelf psychisch wel heel erg in de weg ofzo.
De schade is in ieder geval beperkt gebleven, want vanmorgen was ik 64 kiloquote:Op woensdag 1 september 2004 11:20 schreef wendy-tje het volgende:
GWS hoe gaat het met jou nu dan? Netjes aan je dieet gehouden, of was de taart toch nog te lekker?
Met mij gaat het vrij aardig eigenlijk. Heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht, de oude waren echt helemaal, totaal op. Niet bij een speciaalzaak geweest, maar Asics gekocht bij Aktiesport. Was vast een leuk gezicht om mij rondjes te zien rennen door die zaak![]()
Van het weekend wel te veel wijn, dat zal komend weekend niet beter zijn. Er is namelijk een volksfeest waar ik heen ga, een feest met allemaal bekenden, en gewoon heel gezellig![]()
Ik doe er wel mee aan de zeskamp, dus ik krijg in ieder geval wat beweging. Qua eten probeer ik het wel zo goed mogelijk te doen. We slapen bij mijn schoonouders, dus ik neem gewoon wat goed eten mee voor ontbijt enzo.
Het schijnt dat een paar dagen achter elkaar veel calorieën je spijsvertering een "boost" kan geven waardoor je dus inderdaad alsnog afvalt. Andere bronnen spreken dit weer tegen, maar ja...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Mwjah, ik snap eigenlijk niet echt heel goed wat er met me aan de hand is.... maar heb totaal niet meer het gevoel dat ik me aan een dieet houd
Sinds zaterdag ben ik gewoon gaan eten waar ik zin in had, dus 2 dagen achter elkaar pizza.. als ik trek heb in snoep, dan eet ik dat.. en ik val gewoon af. Je kan me echt wegdragen, want ik snap er onderhand echt niets meer van... dus ik ga gewoon zo verder. Ben niet meer de hele dag met eten bezig.. Misschien zit ik mezelf psychisch wel heel erg in de weg ofzo.
Vorig jaar noemden we het 'slank voor de feestdagen' omdat de feestdagen voor veel mensen toch ook wel weer een reden is om te gaan letten op het eten.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet dit topic eigenlijk niet eens 'slank de winter in' genoemd worden ofzo...?![]()
Elk lichaam is dus verschillend...quote:Op woensdag 1 september 2004 13:32 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Het schijnt dat een paar dagen achter elkaar veel calorieën je spijsvertering een "boost" kan geven waardoor je dus inderdaad alsnog afvalt. Andere bronnen spreken dit weer tegen, maar ja...
Owkay.. wel mee uitkijken dusquote:Op woensdag 1 september 2004 13:32 schreef Kaensterle het volgende:
Het schijnt dat een paar dagen achter elkaar veel calorieën je spijsvertering een "boost" kan geven waardoor je dus inderdaad alsnog afvalt. Andere bronnen spreken dit weer tegen, maar ja...
Dat is een getal wat ik een keer had gelezen. Blijf je fit en slank enzo... Ofzo...quote:Op woensdag 1 september 2004 16:07 schreef mayolijn het volgende:
Waarom moet je 10.000 stappen in één dag doen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 september 2004 09:57 schreef Kaensterle het volgende:
Nou ik heb mezelf voor het eerst sinds lange tijd weer eens gewogen en raad eens... ik weeg nog precies hetzelfde. Prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |