abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:51:38 #276
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_21643782
Forgive me father, for I have sinned...

Niet één, maar twee stukjes taart vandaag...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_21644447
Noem je dat zondigen?? Ik ben véél erger geweest dit weekend!

Even denken hoor, sinds vrijdag heb ik 2 1/2 pizza op, 3/4 van zo'n klein appeltaartje van de AH, zo'n broodje supervette roomkaas bij de V&D, een stuk of 7 bitterballen, en een grote lading alcohol

Maar ik ben wel weer gaan sporten vandaag!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:50:00 #278
12913 GreatWhiteSilence
pi_21644859
Als je gewicht nog steeds zo is als in de update van week 34(waar is de update van week 35?), kun je dat best hebben Wat is je doel trouwens, dat staat er niet bij?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_21644905
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 19:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als je gewicht nog steeds zo is als in de update van week 34(waar is de update van week 35?), kun je dat best hebben Wat is je doel trouwens, dat staat er niet bij?
Ik hang nu rond m'n streefgewicht, zolang ik tussen de 61 en 62 zit ben ik tevreden
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_21679013
Goh, wat is het rustig hier. Is iedereen weer hard aan het werk soms?

vanmorgen heb ik voor de tweede keer hardgelopen. Zelfde schema als de vorige keer. ik merk wel dat 's ochtends lopen moeizamer gaat dan 's middags. Of dat lag aan mijn stijve kuiten. Dat kan ook.
  woensdag 1 september 2004 @ 10:44:15 #281
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21679209
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:31 schreef mayolijn het volgende:
Goh, wat is het rustig hier. Is iedereen weer hard aan het werk soms?

vanmorgen heb ik voor de tweede keer hardgelopen. Zelfde schema als de vorige keer. ik merk wel dat 's ochtends lopen moeizamer gaat dan 's middags. Of dat lag aan mijn stijve kuiten. Dat kan ook.
Mwjah, ik snap eigenlijk niet echt heel goed wat er met me aan de hand is.... maar heb totaal niet meer het gevoel dat ik me aan een dieet houd
Sinds zaterdag ben ik gewoon gaan eten waar ik zin in had, dus 2 dagen achter elkaar pizza.. als ik trek heb in snoep, dan eet ik dat.. en ik val gewoon af. Je kan me echt wegdragen, want ik snap er onderhand echt niets meer van... dus ik ga gewoon zo verder. Ben niet meer de hele dag met eten bezig.. Misschien zit ik mezelf psychisch wel heel erg in de weg ofzo.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 1 september 2004 @ 11:08:11 #282
12913 GreatWhiteSilence
pi_21679624
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Mwjah, ik snap eigenlijk niet echt heel goed wat er met me aan de hand is.... maar heb totaal niet meer het gevoel dat ik me aan een dieet houd
Sinds zaterdag ben ik gewoon gaan eten waar ik zin in had, dus 2 dagen achter elkaar pizza.. als ik trek heb in snoep, dan eet ik dat.. en ik val gewoon af. Je kan me echt wegdragen, want ik snap er onderhand echt niets meer van... dus ik ga gewoon zo verder. Ben niet meer de hele dag met eten bezig.. Misschien zit ik mezelf psychisch wel heel erg in de weg ofzo.
Kan, misschien net zoals bij die mensen die ontzettend hun best doen om zwanger te raken, het uiteindelijk opgeven, en prompt zwanger worden...
pi_21679816
thaleia dat heb je gewoon erg netjes gedaan, gefeliciteerd!

Nuek ik heb ooit al eens van het dieet gehoord, maar echt gezond lijkt het me inderdaad niet, en hoe houd je het gewicht eraf? Altijd het zwakke punt van dat soort methodes.

GWS hoe gaat het met jou nu dan? Netjes aan je dieet gehouden, of was de taart toch nog te lekker?

imago lijkt me een fijn idee als je zo rond je streef hangt! Heb je een speciale methode om op gewicht te blijven, of is het net als het gezond eten, met af een toe iets extra's?

mayolijn het is hier inderdaad rustig... goed dat je doorzet met hardlopen! Iedereen heeft zo zijn eigen moment waarop hij het best presteert denk ik. Ik doe het 's morgens prima, maar het is toch een ander gevoel dan 's middags bijvoorbeeld.

Qarinx bekend verschijnsel inderdaad! Het is sowieso niet echt goed om je de hele dag met eten bezig te houden natuurlijk. Dan heb je kans dat het alles gaat overheersen, en stress kan er juist voor zorgen dat je niet afvalt.

Met mij gaat het vrij aardig eigenlijk. Heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht, de oude waren echt helemaal, totaal op. Niet bij een speciaalzaak geweest, maar Asics gekocht bij Aktiesport. Was vast een leuk gezicht om mij rondjes te zien rennen door die zaak
Van het weekend wel te veel wijn, dat zal komend weekend niet beter zijn. Er is namelijk een volksfeest waar ik heen ga, een feest met allemaal bekenden, en gewoon heel gezellig
Ik doe er wel mee aan de zeskamp, dus ik krijg in ieder geval wat beweging. Qua eten probeer ik het wel zo goed mogelijk te doen. We slapen bij mijn schoonouders, dus ik neem gewoon wat goed eten mee voor ontbijt enzo.
  woensdag 1 september 2004 @ 12:05:25 #284
12913 GreatWhiteSilence
pi_21680673
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:20 schreef wendy-tje het volgende:
GWS hoe gaat het met jou nu dan? Netjes aan je dieet gehouden, of was de taart toch nog te lekker?

Met mij gaat het vrij aardig eigenlijk. Heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht, de oude waren echt helemaal, totaal op. Niet bij een speciaalzaak geweest, maar Asics gekocht bij Aktiesport. Was vast een leuk gezicht om mij rondjes te zien rennen door die zaak
Van het weekend wel te veel wijn, dat zal komend weekend niet beter zijn. Er is namelijk een volksfeest waar ik heen ga, een feest met allemaal bekenden, en gewoon heel gezellig
Ik doe er wel mee aan de zeskamp, dus ik krijg in ieder geval wat beweging. Qua eten probeer ik het wel zo goed mogelijk te doen. We slapen bij mijn schoonouders, dus ik neem gewoon wat goed eten mee voor ontbijt enzo.
De schade is in ieder geval beperkt gebleven, want vanmorgen was ik 64 kilo Hopen dat het zo blijft.

Veel plezier op dat feest. Probeer de schade gewoon zo beperk mogelijk te houden en de schade die je hebt gaat er in de komende weken wel weer af.

Moet dit topic eigenlijk niet eens 'slank de winter in' genoemd worden ofzo...?
pi_21680982
Ja, de meteorologische herfst is vandaag begonnen!

@wendy-tje, ik ben nou eenmaal geen ochtendmens. Maar de ochtend is het enige moment dat ik écht tijd kan maken.
pi_21681283
Zo, daar ben ik weer... ik heb twee weekends lang veel gegeten en gezopen (ben o.a. jarig geweest) en een weekje op vakantie geweest (veel gegeten, redelijk wat gedronken, maar ook veel gelopen en gefietst).

Heb het idee dat ik een klein beetje (halve kilo ofzo) ben aangekomen (aan m'n buik te voelen en te zien), maar niets om me druk over te maken - binnen twee weken is het er wel weer af. Nu dus er weer tegenaan met gezond eten!
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_21682528
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Het schijnt dat een paar dagen achter elkaar veel calorieën je spijsvertering een "boost" kan geven waardoor je dus inderdaad alsnog afvalt. Andere bronnen spreken dit weer tegen, maar ja...
pi_21682703
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Moet dit topic eigenlijk niet eens 'slank de winter in' genoemd worden ofzo...?
Vorig jaar noemden we het 'slank voor de feestdagen' omdat de feestdagen voor veel mensen toch ook wel weer een reden is om te gaan letten op het eten.
Als we dit topic nu even volmaken met denken over de naam, kunnen we de volgende zo noemen

Ik ben trouwens benieuwd hoe het zal gaan met afstuderen en bewust eten.... ik ben dan immers 5 dagen per week weg, dus sporten en koken zal allemaal sneller moeten
pi_21682736
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:32 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Het schijnt dat een paar dagen achter elkaar veel calorieën je spijsvertering een "boost" kan geven waardoor je dus inderdaad alsnog afvalt. Andere bronnen spreken dit weer tegen, maar ja...
Elk lichaam is dus verschillend...

Hebben jullie trouwens de berichten gehoord over slechte eetgewoonten? Ze erkennen eindelijk dat er een probleem is geloof ik...
  woensdag 1 september 2004 @ 15:15:07 #290
12913 GreatWhiteSilence
pi_21684802
Weet iemand trouwens waar ik een stappenteller kan krijgen? En hoe zo'n ding werkt?

Als ik 10.000 stappen zelf moet gaan tellen raak ik de tel kwijt en dan moet ik iedere keer weer opnieuw beginnen... Dan lukken 10.000 stappen in één dag me nooit...
pi_21685970
Waarom moet je 10.000 stappen in één dag doen?
  woensdag 1 september 2004 @ 16:38:20 #292
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21686586
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:32 schreef Kaensterle het volgende:
Owkay.. wel mee uitkijken dus
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 1 september 2004 @ 17:17:59 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_21687483
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:07 schreef mayolijn het volgende:
Waarom moet je 10.000 stappen in één dag doen?
Dat is een getal wat ik een keer had gelezen. Blijf je fit en slank enzo... Ofzo...
  woensdag 1 september 2004 @ 18:08:16 #294
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21688445
Update dag:
Sjak (1.80)(24,1) was 79 kg, is nu 78 kg en wil graag 65 wegen. -1,0
In een weekje goed opletten en weer sporten een kilo kwijt geraakt, netjes toch!
Lekker douchen!
pi_21701204
Nou ik heb mezelf voor het eerst sinds lange tijd weer eens gewogen en raad eens... ik weeg nog precies hetzelfde. Prima.
pi_21701512
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:57 schreef Kaensterle het volgende:
Nou ik heb mezelf voor het eerst sinds lange tijd weer eens gewogen en raad eens... ik weeg nog precies hetzelfde. Prima.
Gefeliciteerd!
pi_21711907
Gefeliciteerd met je verjaardag Kaensterle!

Ben jij ook begonnen met afstuderen wendy-tje? Ik namelijk ook... vandaag heb ik een plek veroverd in de afstudeerdersruimte - inclusief afsluitbare kast (ja, daar ben ik nog trots op ook, aangezien mijn studierichting overbevolkt is ) en nu ga ik daar dus ook vijf dagen in de week werken. Nu alleen nog even een zeer goedkoop waterkokertje veroveren zodat ik de hele dag thee kan drinken... (iemand tips toevallig?) Het ritme van hele dagen werken vond ik tijdens het stagelopen erg fijn, dus ik ga dat zeker proberen op te pakken.

Dinsdag voor het eerst in vijf maanden weer naar de sportschool geweest en ik was vrij verbaasd dat ik gewoon mijn oude trainingsprogramma kon volgen (alleen de hartslag was iets hoger dan voordat ik er tijdelijk mee moest stoppen). Vanaf nu dus weer minstens eens in de week en als ik niet meer kan (lees: ga) fietsen door het slechte weer, dan vaker.

Volgens mij was ik ook weer wat aangekomen, maar ik heb al een hele tijd niet op een weegschaal gestaan. Dat gaat vast weer goedkomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Confidential op 02-09-2004 19:28:20 (typo) ]
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
  vrijdag 3 september 2004 @ 09:24:12 #298
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21721842
Ik heb gisteren weer hardgelopen en ik begin verschil te merken. Ik ben veel mider moe aan het eind en de rusttijd die ik nodig heb om weer een beetje op adem te komen tussen het rennen wordt steeds korter.

Haha, straks kan ik volgend jaar echt meedoen aan de dam tot dam loop, zou echt een grote grap zijn!
Lekker douchen!
  vrijdag 3 september 2004 @ 09:53:43 #299
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_21722209
Volgens mij is Yppy helemaal vergeten de update te doen Er was ook wat geruild in het lijstje, toch? Wendy-tje, je krijgt het druk! 2 weken updaten... Ach, ik geloof dat er niet veel updates zijn!

Ik heb geen idee wat het HCG-dieet is Nuek... Kan je het een beetje in grote lijnen uitleggen?

Dat doe ik je niet na Thaleila, geleidelijk afvallen. Af en toe spring ik 1,5 kg omhoog, en is de week erna er weer 2 kg af... Het zal wel te maken hebben met mijn vochthuishouding en stoelgang, laat ik het daar maar op houden

Mayolijn, ik ben 's ochtends ook veel 'slechter' met sporten, hoor. Ik merk gewoon dat ik minder goed vooruit kom, en ben achteraf ook meer moe. 's Middags en 's avonds gaat het beter, en heb ik daarna een lekker voldaan gevoel. Vooral als ik om een uur of 9 ga (als het eten heeft kunnen zakken) plof ik lekker neer op de bank en slaap 's nachts heeeeerlijk!

Wendy-the, ik heb ook Asics hardloopschoenen, ook gekocht bij een gewone sportzaak. Niks mis mee imo, ik loop er goed op Feestze van het weekend, enne... sport alle drank-calorieen er gewoon af bij het zeskamp

Sjak, Leuk he, als je je verschil in conditie al merkt! Extra motivatie om door te zetten!

Kaensterle, proficiat met je verjaardag (en met je gewicht natuurlijk!)

Ik ben op het moment een beetje ziekjes, dus doe niet veel behalve slapen en af en toe achter de computer kruipen. Heb last van mijn keel, oren, holtes (in m'n hoofd) en lymfeklieren. Een virus dat schijnt te heersen. Ik vind het nu eigenlijk wel lang genoeg duren, dus van mij mag het afgelopen zijn Volgende week begint aqua-aerobics weer, na 6 (!) weken vakantiestop... Ik ben blij als het weer begint, en blijf daarnaast natuurlijk ook rennen en (als ik last van mijn rug/knie heb) lekker skaten.
Op naar de 73!!!!
pi_21722435
Kroeltroel, als ik 's avonds sport dan word ik juist wakker en kan ik helemaal niet slapen. En omdat ik slaap erg belangrijk vind (ik ben altijd een 'moeilijke slaper' geweest), loop ik dus liever 's ochtends, al gaat dat moeizamer. Nou ja, ik hoef ook geer records te breken ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')