Ik doe wel wat, maar ik krijg er altijd ontzettende rugpijn van. Zit in de familie helaas...quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:54 schreef Kroeltroel het volgende:
GWS, doe je veel buikspieroefeningen?
Helaas, heb ook ik het niet voor het zeggen en wordt mijn buik alsmaar platter (terwijl dat nou niet perse hoeft) en mijn kont en benen gaan niet goed mee. Er gaat wel iets af, maar niet zoals ik het wil... Tja, afvallen lukt wel, maar ik ben bang dat mijn heupen nooit in verhouding zullen komen met mijn taille.
Nou zo een stok achter de deur helpt bij mij ook helemaal niks! Heb me ingeschreven voor zo een triathlon op school (1/10e) helemaal officieel via de landmacht en al..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:05 schreef thaleia het volgende:
....en dan BEN je eindelijk precies zo slank als je wilt, ga je op strandvakantie met vriendinnen die molliger zijn en daar erg mee zitten. Voelde me af en toe aardig ongemakkelijk!
Ik herken trouwens de drempel om na het thuiskomen van vakantie weer flink aan het sporten te slaan. Moet ineens zoveel doen & regelen, kan het sporten niet echt inpassen. In het weekend maar weer. En morgen -als het droog is- op de racefiets naar de afspraak waar ik met de trein naartoe had willen gaan.
Mij helpt het feit dat ik me al heb ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop. Had ik die stok niet achter de deur, dan zou ik rustig nog drie weken verder relaxen alsof ik nog op het strand lig. Misschien helpt die tip: schrijf voor iets in, een wedstrijd of een of andere cursus tae bo ofzo. Dan moet je wel. Succes
En je had me een mooie tijd beloofdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou zo een stok achter de deur helpt bij mij ook helemaal niks! Heb me ingeschreven voor zo een triathlon op school (1/10e) helemaal officieel via de landmacht en al..
EN IK BEN GEWOON NOG 0 KEER GAAN TRAINEN![]()
En het is as. vrijdag![]()
Nee dat was ik niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En je had me een mooie tijd beloofd
Naja, beloofd... Paar topics terug hadden we 't over de zwemtijden en over de tijd die je ongeveer wel ging halen. Maar maakte verder nu maar een geintje hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet?
Ok:) Heb geen fiets, geen schoenen en kan niet rennen dus denk niet dat ik vrijdag mee ga doen.. Is volgens mij ook heel ongezond.. 400m zwemmen, 18km fietsen & 4km rennen uit het niets..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Naja, beloofd... Paar topics terug hadden we 't over de zwemtijden en over de tijd die je ongeveer wel ging halen. Maar maakte verder nu maar een geintje hoor
Ik ben ook net 6 weken op vakantie geweest dus toen kwam het er helemaal niet van..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:55 schreef wendy-tje het volgende:
Maryse lijkt me inderdaad beter van niet.... er zijn inderdaad nog genoeg evenementen waar je je wel op kunt richten.. jammer dat je het zo weinig als motivatie ziet!
Ik kan mezelf juist erg oppeppen met zoiets in het vooruitzichtDan doe je het tenminste nog ergens voor.
Goede voornemens! Wat mij in het begin opviel, is dat op de lopende band hardlopen bij de fitness nog heel wat anders is dan buiten hardlopen, ook qua belasting op je spieren. Van buiten lopen worden je benen gespierderquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben ook net 6 weken op vakantie geweest dus toen kwam het er helemaal niet van..
Ik ga nu met fitness alleen nog maar cardio doen (2x pw.), ik deed eerst nog een beetje met kracht, daar word ik alleen maar een breed propje van..
En als ik het aandurf ga ik buiten rennen.. En heb afgesproken om met mn vader te gaan fietsen!
En ik zwem af-en-toe op dinsdag, wil dat vaker gaan doen en ook nog op zondag!
En als het allemaal lukt ga ik misschien wel op een clubje, als ik daar eenmaal opzit dan hou ik het wel vol. Maar dan moet ik natuurlijk eerst weten of dat rennen, zwemmen, fietsen of wat anders is!
Dus nu ga ik ECHT volgend jaar meedoen met de triathlon, die is al in juni.. Ook al is het maar 1 onderdeel..
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef sjak het volgende:
Vandaag light avondeten gemaakt, voor het eerst dat ik zo bewust gekookt heb. En tegen mijn verwachting in was het nog lekker ook.
Nou.. Ergens achter in de tuin.. Ver in de diepe donkere tuin staat een schuurtje. In dat schuurtje hangt een racefiets aan het plafond. Die zou ik er op zich wel eens af kunnen halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:12 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Goede voornemens! Wat mij in het begin opviel, is dat op de lopende band hardlopen bij de fitness nog heel wat anders is dan buiten hardlopen, ook qua belasting op je spieren. Van buiten lopen worden je benen gespierder![]()
Juni is prima te doen hoor, als je je plannen doorzet. Heb je trouwens de beschikking over goed materiaal zoals een racefiets en goede hardloopschoenen?
Met iemand afspreken werkt echt. Als ik nu niet had afgesproken en me had gevoeld zoals ik me nu voel, dan was ik zeker weten niet gegaan...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:03 schreef thaleia het volgende:
Een vriendin wil na een paar maanden inactiviteit weer beginnen, en vroeg of ik morgen mee ga hardlopen. Anders was ik misschien niet gegaan, maar nu het eenmaal is afgesproken gaat het vast wel door, want afzeggen is ook weer zo lullig. Verder heb ik het van ma t/m do misschien wel druk ivm werk, maar heb ik de vrijdag en het weekend vrij. Sporten moet dus best in te plannen zijn
Haha, nee ik denk alleen maar.. "was ik vroeger maar nooit gestopt met sporten"quote:Het kijken naar de Olympische Spelen werkt op mij trouwens ook wel motiverend, bij jullie ook?
Bedoel je totaal of deze week?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:45 schreef ps2noob het volgende:
Hey ben ik nog het meeste afgevallen van iedereen hier?(of dat een goed iets is weet ik ook niet)
UIt het dieet recepten topic heb ik wat gehaald:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan?
Regen? Hier niet hoor, maar ik vind het wel lekker om in de regen te lopen. iig beter dan met de hitte.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:36 schreef sjak het volgende:
Oja, ik ben net klaar met hardlopen, dat was lachen in de regen!
Dit klinkt echt heel erg lekker!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:36 schreef sjak het volgende:
Recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |