quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:14 schreef CryptosP het volgende:
Sperma bestaat voor 99% uit water vanuit de prostaat, dus drink gewoon wat meer water en je spuit gewoon ALTIJD de buurvrouw van der bromfiets.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:14 schreef CryptosP het volgende:
Sperma bestaat voor 99% uit water vanuit de prostaat, dus drink gewoon wat meer water en je spuit gewoon ALTIJD de buurvrouw van der bromfiets.
Dus eigenlijk zeg je hiermee dat bij langdurige relaties de opwinding minder is? Hmm...de hoeveelheid afhankelijk van de opwinding? Kan iemand me dat dan ook eens (wetenschappelijk) verklaren>?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:36 schreef Cheese het volgende:
De hoeveelheid is afhankelijk van de opwinding. Bij langdurige relaties wordt de hoeveelheid geleidelijk minder, behalve bij een buitenechtelijke uitspatting, waarbij de hoeveelheid vergroot is. (de wijze van de natuur om de kans op kinderen bij meer partners te verhogen)
Ik heb de film gezien, ik geloof ook wel dat dit zal kloppen, maar wat jij beschrijft is de hoeveelheid zaadcellen en niet de hoeveelheid sperma.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:53 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
In het boek "De Passievrucht" (is ook verfilmd laatst), staan er allerlei feitjes over sperma. Maar ik weet niet of dit er instaat, lees t maar es (of kijk de film) ik vond t zeker een leuk verhaal. Wat ik me wel kan herinneren is dat er instaat dat als je vreemdgaat je 2 x zoveel zaadcellen in die vrouw spuit, met de complete wetenschappelijke verklaring! Kijk maar es!
hoezo dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:59 schreef erodome het volgende:
Als je vrouw/vriendin in contact is geweest met andere mannen spuit je ook meer zaadcellen...
Als je vrouw/vriendin met een andere man in bed is geweest al helemaal
Ja dit ontgaat mij ook even helemaal..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:59 schreef erodome het volgende:
Als je vrouw/vriendin in contact is geweest met andere mannen spuit je ook meer zaadcellen...
Als je vrouw/vriendin met een andere man in bed is geweest al helemaal
Daarom is de kans op zwangerschap bij vrouwen die overspel plegen veel groter. De vrouw pleegt namelijk het liefste overspel op de vruchtbaarste periode in de maand... En dan met 2 x zoveel zaadcellen neemt de kans wel behoorlijk toe.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:53 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
In het boek "De Passievrucht" (is ook verfilmd laatst), staan er allerlei feitjes over sperma. Maar ik weet niet of dit er instaat, lees t maar es (of kijk de film) ik vond t zeker een leuk verhaal. Wat ik me wel kan herinneren is dat er instaat dat als je vreemdgaat je 2 x zoveel zaadcellen in die vrouw spuit, met de complete wetenschappelijke verklaring! Kijk maar es!
Omdat mannen nou eenmaal een beetje territoriaal / patserig zijn aangelegd ...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hoezo dat?
yeah rightquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:08 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Omdat mannen nou eenmaal een beetje territoriaal / patserig zijn aangelegd ...
Omdat je dan die zaadcellen van die andere man wil verslaan en de vrouw wil bevruchten. In het sperma dat je in een trouwe vrouw kwakt zitten voornamelijk bevruchtingscellen. Als je je minnares volplempt zitten er ook "vecht"cellen bij, die het zaad van de andere man aanvallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:00 schreef BobRooney het volgende:
hoezo dat?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je je minnares volplempt zitten er ook "vecht"cellen bij, die het zaad van de andere man aanvallen.
Dit klopt, althans dit heb ik ook ergens in een docu gezien. Sterker nog, als je een lange relatie met dezelfde onderhoudt, dan gaat je zaad ook een soort barière-zaad maken, wat zaad van een vreemde (quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:36 schreef Cheese het volgende:
De hoeveelheid is afhankelijk van de opwinding. Bij langdurige relaties wordt de hoeveelheid geleidelijk minder, behalve bij een buitenechtelijke uitspatting, waarbij de hoeveelheid vergroot is. (de wijze van de natuur om de kans op kinderen bij meer partners te verhogen)
dikke boerenyoghurt is ook niet goed word het zaad trager vanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:09 schreef DemonRage het volgende:
Er zijn nog topics over geweest waar gevraagd werd hoe je meer of voller kan ejaculeren. Waarschijnlijk zijn er jongens bij die hun vriendin graag verwennen met van die dikke boerenyoghurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |