quote:"Reign in Blood: Still Reigning" DVD, set to be released Sept. 28."
Waarom kunnen wij geen MTV2 ontvangen, verdomme. (niet hier in West-Brabant met Essent)quote:Mastodon will host MTV2 headbangers ball sat. aug. 28 to premier the "Blood and Thunder" video! Be sure to tune in!!!
Omdat ik je post niet begrijp zeg ik maar wat in me opkomt,quote:Nieuwe Slayer boeid me niet zoveel (verkapte tvp)
"Tegen Vette Penzen" = tofuquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Wat de fak is "tvp"?
Zenden ze eig meer van dat soort spul uit op MTV2?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Waarom kunnen wij geen MTV2 ontvangen, verdomme. (niet hier in West-Brabant met Essent)
Ja man, ****4 EvA****!!!11!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:18 schreef Dissection het volgende:
Maaruhm, METAL FOREVER!!!!!
MTV2 is volgens mij zowat 100% rock/punk/hardcore/metal, dus denk het wel! Had gehoord dat je het met sommige digitale televisie (UPC ofzo) abonnementen wel kon ontvangen, maar dat hebben ze hier niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:45 schreef OProg het volgende:
Zenden ze eig meer van dat soort spul uit op MTV2?
Ja, en alweer Finntroll. Hak vorig jaar al gezien bij metalfest 013, waarom niet gewoon 100% nieuwe line-up, dit is stom. Ik heb wel Vader elke keer gemist, die wil ik live wel zienquote:alweer Panzy division barkruk, bwlegh...
TV Home = digitale televisie van Essent, kost eenmalig 99 euro voor een set-topbox en 8.50 per maand boven je normale abonnement geloof ik. Met digiatle tv van UPC etc. zal het dus ook wel kunnen.quote:- veel muziekzenders (Alle MTV's, VH-1, TMF, The box)
Een terugvindpost maar omdat dat niet meer mag moet ik maar een achterlijke opmerking over een band verzinnenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Omdat ik je post niet begrijp zeg ik maar wat in me opkomt,
Hoe kun je dat nu al weten?@#$
Wat de fak is "tvp"?
Heb je de nieuwe Finntroll al?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg, komt er nog interessante Folk Metal uit binnenkort?
Naarmate CoF nieuwe albums uitbrengt zit er steeds minder tragie/oprechtheid in, en steeds meer van die "blije stukjes", dat bevalt me niet echt. Ook in dit nieuwe nummer klinkt het constant zo "blij", dat vind ik niet echt tof.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:05 schreef Dissection het volgende:
Die nieuwe CoF plaat is inderdaad niet slecht.
Ik heb hem al gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |