abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20948910
Keer op keer erger ik me er opnieuw aan, en ik heb zoiets soortgelijks al wel eens gepost, maar dat was geloof ik in SEX, dus kreeg niet veel serieuze reacties. Ditmaal ben ik WEL op zoek naar voornamelijk jongens die hun mening willen geven.

ik heb zelf een sort of probleempje met seks, weet niet precies wat het is, maar het voelt voor mij (nog?) niet geheel goed. ik probeer er aan te werken, maar het lukt gewoon niet. Als ik seks heb, dan doe ik dat altijd voor hem, en voor mezelf ook, maar op een andere manier: ik doe het voor mezelf omdat ik hem ermee gelukkig maak. (Btw: ik ben v en 18). Ik vind het dus geen ramp om te doen, maar als het niet gebeurd ben ik daar ook tevreden mee.
Dit ligt NIET aan mijn partner, want ik heb dit gevoel bij alle andere relaties gehad. Seks weet me gewoon niet te boeien. Maar ik leg me erbij neer dat ik het doe, anders vind ik nooit iemand, en ik ben stiekem wel heel gelukkig in mijn huidige relatie.

Maar om to the point te komen, ik ben me gewoon af gaan vragen of het voor mannen (en evt vrouwen) gewoon onmogelijk is om een relatie zonder seks te hebben (en zonder vreemd te gaan enzo). Dat je gewoon zoveel van elkaar houdt, dat je dat opoffert. Is dat mogelijk? Of is het gewoon zo'n pré?
En zou je seks kunnen hebben terwijl je weet dat je partner het puur en alleen voor jou doet, of zou je daar toch enerzijds een rotgevoel bij blijven houden, er dus niet van kunnen genieten en de seks dus niet lekker genoeg is?

ik weet dat t misschien een beetje een vreemd etopic is, maar ik ben gewoon erg benieuwd.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:23:07 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20948930
Nope niet mogelijk
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:24:00 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20948950
Doe trouwens eens een beetje je best om ervan te genieten. :S
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:25:20 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_20948971
Nee niet mogelijk...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:26:40 #5
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_20948996
Als je echt veel van elkaar houd dan heb je juist sex, je wilt met elkaar genieten lijkt mij? Dus ik zeg, nee het is niet mogenlijk. Misschien mis je toch iets in je relatie?
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_20949033
Hoezo niet mogelijk? kijk naar christenen ofzo.. die hebben toch ook geen seks voor het huwelijk.. en hebben soms relaties van 5+ jaar die voorafgaan aan het huwelijk.. volgens mij kan het best hoor..
pi_20949039
Ik zou niet kunnen leven in een relatie zonder sex, ik zou ook niet kunnen leven in een relatie waarbij we wel sex hebben, maar dat ze het maar doet omdat ik het graag heb.

Sex is voor mij echt wel een pre in een goede relatie. Het hoeft niet meteen dag 1 te gebeuren, maar er moet ook niet in het vooruitzichtstaan dat het nooit gaat gebeuren of dat het alleen voor mij gebeurd.

En ja, ik zou er een relatie voor kunnen be-eindigen
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:30:31 #8
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_20949061
Er schijnt een naam voor te zijn volgens mij, en ik meen ergens gehoord of gelezen te hebben dat er een redelijk percentage mensen is dat a-sexueel is, dus geen gevoel heeft bij seks. O.a. Cliff Richard en Alicia Silverstone (of was het nou Liv Tyler?) schijnen hieraan 'te lijden'.
Misschien dat iemand hier meer over weet?
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_20949064
Seks hoort erbij mijns inziens. 't Is gewoon lekker om zo intiem met mekaar bezig te zijn.
pi_20949090
Niet vreemd, ik weet dat er meer meiden zijn die er zo over denken als jij.
Ik denk wel dat dat gevoel als sneeuw voor de zon zal verdwijnen op het moment dat jij de juiste partner ontmoet hebt, dus not 2 worry

Trouwens voor mij persoonlijk gezien zou een relatie zonder sex onmogelijk zijn
Live it!
pi_20949108
Persoonlijk vind ik dat het van 2 kanten moet komen want anders zou ik me niet goed erbij voelen. Maar als je geen sex hebt is het net als een vrienden relatie; Wel leuke dingen samen doen maar toch altijd een afstand bewaren. Omdat er dan toch een soort grens wordt opgebouwd.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:33:25 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20949118
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:28 schreef Newien het volgende:
Hoezo niet mogelijk? kijk naar christenen ofzo.. die hebben toch ook geen seks voor het huwelijk.. en hebben soms relaties van 5+ jaar die voorafgaan aan het huwelijk.. volgens mij kan het best hoor..
wahahahhahaha. Ja de ouders denken meestal dat ze al die tijd geen sex gehad hebben.

Alleen de echt gehersenspoelden doen t niet in die tijd
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:34:10 #13
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_20949133
Het KAN er misschien aan liggen aan wat voor pil je gebruikt (als je die gebruikt natuurlijk. ). Maar die kan er iig voor zorgen dat de zin die je zou hebben gehad verdwijnt.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:34:47 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20949148
Aarbeien eten (was dat t) of chocola ofzo. Er was iets waardoor je zin krijgt. Ja vrouwen van chocola volgens mij
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:34:48 #15
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20949149
liefde is een groot leugen om elkaar in bed te krijgen, dus het is idd onmogelijk.
pi_20949187
Ik denk dat het wel mogelijk is maar dan zou je het naar mijn mening wel moeten compenseren met knuffelen en zoenen enzo. Totaal geen fysieke-relatie lijkt me wel vreemd maar puur seks, als beiden er geen problemen me hebben waarom niet?
pi_20949204
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:34 schreef nikanoru het volgende:
Het KAN er misschien aan liggen aan wat voor pil je gebruikt (als je die gebruikt natuurlijk. ). Maar die kan er iig voor zorgen dat de zin die je zou hebben gehad verdwijnt.
Ralph uit Papendrecht
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:37:00 #18
35614 nikanoru
pi_20949208
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:34 schreef PLAE@ het volgende:

Aarbeien eten (was dat t) of chocola ofzo. Er was iets waardoor je zin krijgt. Ja vrouwen van chocola volgens mij
Gaat niet altijd op. (ervaring enzo.) Zie het eerder als ''vervanger''
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:38:16 #19
99247 Lylak
Naces y vives solo
pi_20949227
Als je echt om elkaar geeft, dan kun je naar mijn mening ook zonder sex. Sex is een uitting van de liefde die je voor elkaar hebt, maar het niet hebben van sex betekent niet dat je niet om elkaar geeft.
Sex is niet het tonen van liefde, maar kan in een goede relatie wel voorkomen.

Een relatie zonder sex is niet per definite slecht, zonder sex kun je ook liefde voor elkaar tonen door te knuffelen en dergelijke.
Hatred and ignorance go hand-in-hand.
La casa meva es casa nostra.
En todo estás y tú eres todo.
pi_20949254
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Keer op keer erger ik me er opnieuw aan, en ik heb zoiets soortgelijks al wel eens gepost, maar dat was geloof ik in SEX, dus kreeg niet veel serieuze reacties. Ditmaal ben ik WEL op zoek naar voornamelijk jongens die hun mening willen geven.

ik heb zelf een sort of probleempje met seks, weet niet precies wat het is, maar het voelt voor mij (nog?) niet geheel goed. ik probeer er aan te werken, maar het lukt gewoon niet. Als ik seks heb, dan doe ik dat altijd voor hem, en voor mezelf ook, maar op een andere manier: ik doe het voor mezelf omdat ik hem ermee gelukkig maak. (Btw: ik ben v en 18). Ik vind het dus geen ramp om te doen, maar als het niet gebeurd ben ik daar ook tevreden mee.
Dit ligt NIET aan mijn partner, want ik heb dit gevoel bij alle andere relaties gehad. Seks weet me gewoon niet te boeien. Maar ik leg me erbij neer dat ik het doe, anders vind ik nooit iemand, en ik ben stiekem wel heel gelukkig in mijn huidige relatie.

Maar om to the point te komen, ik ben me gewoon af gaan vragen of het voor mannen (en evt vrouwen) gewoon onmogelijk is om een relatie zonder seks te hebben (en zonder vreemd te gaan enzo). Dat je gewoon zoveel van elkaar houdt, dat je dat opoffert. Is dat mogelijk? Of is het gewoon zo'n pré?
En zou je seks kunnen hebben terwijl je weet dat je partner het puur en alleen voor jou doet, of zou je daar toch enerzijds een rotgevoel bij blijven houden, er dus niet van kunnen genieten en de seks dus niet lekker genoeg is?

ik weet dat t misschien een beetje een vreemd etopic is, maar ik ben gewoon erg benieuwd.
nee, dat is niet mogelijk tenzij de ander ook a-sexueel is

bij een normaal iemand is de drive dermate groot dat het onmogelijk is dat te onderdrukken
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:39:27 #21
35614 nikanoru
pi_20949258
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:36 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ralph uit Papendrecht
wtf
pi_20949266
Tuurlijk kan het. Jij zal niet de enige zijn die in NL woont en deze gevoelens heeft. En er zullen ook mannen zijn die deze gevoelens ook hebben. Al heb je een kleine kans dat je die tegen komt, de kans zit er wel gewoon in. Iedereen op Fok zegt natuurlijk dat het niet kan maar die willen allemaal het liefst 3x per dag neucken, het liefst nog vaker. (mezelf niet uitgesloten. Ik heb er niets op tegen om lekker van bil te gaan)

Als je een man kan vinden die dezelfde gevoelens heeft als jou kun je met gemak een sex-loze relatie hebben. Mischien verander je wel van mening na een aantal jaar en zul je toch sex gaan krijgen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_20949269
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:38 schreef Lylak het volgende:

Een relatie zonder sex is niet per definite slecht, zonder sex kun je ook liefde voor elkaar tonen door te knuffelen en dergelijke.
Hmm, een platonische relatie is voor mij niks. Seks is toch ook lekker?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:41:16 #24
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20949296
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:39 schreef GenesiZ het volgende:
Tuurlijk kan het. Jij zal niet de enige zijn die in NL woont en deze gevoelens heeft. En er zullen ook mannen zijn die deze gevoelens ook hebben. Al heb je een kleine kans dat je die tegen komt, de kans zit er wel gewoon in.
EO bijeenkomsten en vrijgemaakte kerken enzo zijn goeie zoekplaatsen (serieus!)
pi_20949319
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:30 schreef thumper het volgende:
Er schijnt een naam voor te zijn volgens mij, en ik meen ergens gehoord of gelezen te hebben dat er een redelijk percentage mensen is dat a-sexueel is, dus geen gevoel heeft bij seks. O.a. Cliff Richard en Alicia Silverstone (of was het nou Liv Tyler?) schijnen hieraan 'te lijden'.
Misschien dat iemand hier meer over weet?
Ja, ik weet er zelf meer over. Ik weet er eigenlijk alles al over, en ik weet ook dat het voor de helft van toepassing is op mij (geen extreme vormen, ik kan namelijk nog wel seks hebben en er ook van genieten, hetzij op een andere manier).

De pil gebruik ik al 4, 5 jaar nu, maar daar ligt het niet aan, want daarvoor heb ik ook nooit de neiging gehad. Trouwens, ik kan neit zonder pil, wantd ankrijg ik steeds koorts-aanvallen, diarree, overgeven en dat soort meuk, oftewel ben ik twee dagen doodziek, dus dat is geen optie...
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')