abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21017278
Dan moet het topic wel héél lang op slot, .
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:47:18 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21017299
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Ghandixx het volgende:
Dan moet het topic wel héél lang op slot, .
Tot 3 september
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21017329
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Ghandixx het volgende:
Dan moet het topic wel héél lang op slot, :').
we vermaken ons wel met de huidige games

De titel van het volgende topic wordt "wij hebben nu even de kans om onze backlog weg te werken"

-edit-

Maar dan kunnen we altijd nog even afvragen of dit topic vol gaat zolang er geen nieuwe games uitkomen
pi_21017435
N_Roy, ben je al een review aan het schrijven over ToS?
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:56:18 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21017507
Nee

Als ToS op FOK! komt is het de PAL versie. Strax met games.fok zelf kunnen we evt wel import reviews doen, maar nu nog niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_21017837
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee

Als ToS op FOK! komt is het de PAL versie. Strax met games.fok zelf kunnen we evt wel import reviews doen, maar nu nog niet.
waarom zou je nu nog geen import reviews mogen maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_21017881
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee

en wanneer komt games.fok.nl ?
  maandag 2 augustus 2004 @ 20:37:57 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21018133
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:20 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

en wanneer komt games.fok.nl ?
Binnenkort
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:17 schreef Tain het volgende:

[..]

waarom zou je nu nog geen import reviews mogen maken
Ohw, zo bedoel ik het niet Maar ik had in juli al 4 reviews en ik had / heb vrij weinig tijd om naast het spelen van ToS ook nog eens een review te schrijven
pi_21018184
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Binnenkort
[..]

Ohw, zo bedoel ik het niet Maar ik had in juli al 4 reviews en ik had / heb vrij weinig tijd om naast het spelen van ToS ook nog eens een review te schrijven
ah ok, dacht al
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_21018279
Of, als volgende titel: Paper Heaven. Ook leuk.
pi_21021558
Cubenieuws dan maar..
quote:
Het kersverse Amerikaanse televisiestation G4TechTV koos onlangs onder andere het spel van het jaar.

Het pas opgerichte TV-station G4TechTV presenteerde afgelopen zondag de tweede editie van de G-Phoria awards show & party. De show werd gepresenteerd door Carmen Electra en Dave Navarro, en beroemdheden als Anna Nicole Smith, Jenna Jameson, Johnny Cho, Kal Penn, actrice Bai Ling en skater Tony Hawk passeerden de revue. De volgende awards werden uitgereikt:

- Need for Speed Underground (Best Racing Game)
- Rikku van Final Fantasy X-2 (Hottest Character)
- Ryu Hayabusa van Ninja Gaiden (Favorite Character)
- Tony Hawk's Underground (Alt. Sports Award)
- Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (Best Innovation)
- Viewtiful Joe (Best New Franchise)

De "Game of the Year"-award ging naar Star Wars: Knights of the Old Republic. Tussen de uitreikingen waren er optredens van onder meer Phantom Planet, Jadakissen Chronic Future. Vóór het hele evenement kregen de gasten nog de gelegenheid om de uiteindelijke versie van Doom 3 te spelen. Daarnaast kon men Half-Life 2, Counter Strike Source, E3 demos van Halo 2, Resident Evil 4, Metroid Prime 2 Echoes, Metal Gear Solid 3: Snake Eater uitproberen. De volledige awardshow wordt helaas alleen in de VS uitgezonden, en wel op 6 augustus.
quote:
ublisher Ubisoft zal op de Games Convention van 2004 goed vertegenwoordigd zijn.

Onlangs maakte Ubisoft bekend dat zij ook aanwezig zal zijn op de Games Convention 2004, die duurt van 19 t/m 22 augustus. De publisher zal op haar 500 m² grote booth games als Brothers in Arms, Prince of Persia 2, Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory, The Settlers: Heritage of Kings, Conflict Vietnam, Everquest 2, Playboy: The Mansion en Myst IV Revelation laten zien. Gedurende het evenement zal de Duitse tv-presentator Janin Reinhardt met hulp van een developer de booth van Ubisoft presenteren, en het is voor bezoekers mogelijk om mee te doen aan de show. Verder zullen er ook special event plaatsvinden, variërend van middeleeuwse karaoke tot de playmate van het jaar, Melanie Eder.
quote:
Er zijn weer nieuwe bevindingen van het gevreesde Engelse Gamemagazine de EDGE te vinden. De cijfers zijn zoals verwacht niet denderend, behalve de Shoot'm up Gradius V die op de PS2 uitkomt krijgt een zeer hoog cijfer, namelijk een 9. De rest van de bevindingen zijn hieronder te lezen.

Gradius V (PS2, Konami): 9
Sudeki (Xbox, Microsoft): 6
Chronicles of Riddick (Xbox, Vivendi): 7
Front Mission 4 (PS2, Square Enix): 6
Spider-Man 2 (Xbox/PS2/GC, Activision): 6
Ape Escape: Gacha Mecha Athlete (PS2, Sony): 5
Richard Burns Rally (Xbox/PS2, Sci): 7
Tetsujin 28-Go (PS2, Bandai): 5
quote:
De immens populaire Anime serie Naruto die uitgezonden word door Tv Tokio, krijgt een over-flow aan games en merchandise. Helaas is deze Anime alleen te zien in Japan. En zal de VS en Europa dit spektakel wellicht nooit te zien krijgen op hun tv. Maar de games in Japan blijven maar komen.

Ook al zijn er al twee Naruto Taisens games uitgekomen in Japan, en nog eens twee Narutimett Hero games op de ps2 (waarvan deel 2 tijdje terug aangekondigd werd) en nog eens een aantal Naruto GBA games. Hebben de Japanners nog een Naruto om naar uit te kijken, namelijk Naruto: Gekitou Ninjyataisen 3 (vervolg op de Naruto taisen serie). De game die net als zijn voorgangers een exclusieve beat'm up voor de Gamecube is, krijgt dit keer nieuwe speelbare characters zoals Chouji, Temari, en Jiraiya. Verder is er nog weinig tot geen informatie over deze game en moeten we het doen met twee uitgebrachte scans.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 2 augustus 2004 @ 23:13:16 #137
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21021829
Weing Cube-nieuws

Waarom komt Playboy: The mansion niet op de cube
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:26:46 #138
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21027111
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:56:26 #139
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_21027712
quote:
De show werd gepresenteerd door Carmen Electra en Dave Navarro, en beroemdheden als Anna Nicole Smith, Jenna Jameson, Johnny Cho, Kal Penn, actrice Bai Ling en skater Tony Hawk passeerden de revue.
Als zij ooit meespeelt in een GC-spel is Nintendo wel gelijk van het 'kiddy' imago af

als je haar niet kent moet je haar naam maar even door amazon.com gooien...
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_21028653
Net de PU E3 DVD binnen. Maar waar the fuck is Nintendo? Niks bij de Pre E3-events, geen previews, geen woord over Nintendo. Behalve dan bij het laatste stuk waar een Niels ('t Hooft) en Jurjen en Steven enzo over de DS praten. Verder kan ik eigenlijk niks van de DS vinden.. vaag.
pi_21028947
Laten we maar uitgaan van een stilte voor de storm ...
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 13:03:21 #142
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21030188
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:44 schreef Thomper het volgende:
Net de PU E3 DVD binnen. Maar waar the fuck is Nintendo? Niks bij de Pre E3-events, geen previews, geen woord over Nintendo. Behalve dan bij het laatste stuk waar een Niels ('t Hooft) en Jurjen en Steven enzo over de DS praten. Verder kan ik eigenlijk niks van de DS vinden.. vaag.
Precies wat ik verwacht had. De PU dvd leek me al bout door de naam.

Ik bestel de IGN E3 dvd's wel. 14 uur aan games games & games. Complete demo walkthroughs gespeeld door de makers, interviews met alle developers. Alle 3 de pressconverenties in dvd kwaliteit.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 13:05:19 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21030229
Nog 29 dagen!
pi_21030322
Mocht er iemand zin in een prijsvraag hebben, op www.cubeparty.nl kan je Splinter Cell 2 winnen.
pi_21030385
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Precies wat ik verwacht had. De PU dvd leek me al bout door de naam.

Ik bestel de IGN E3 dvd's wel. 14 uur aan games games & games. Complete demo walkthroughs gespeeld door de makers, interviews met alle developers. Alle 3 de pressconverenties in dvd kwaliteit.
Dacht ik ook aan, maar toch de PU DVD genomen. En nu voel ik me toch een beetje ripped off. Ik ga mijn geld terug eisen ofzo...
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 14:07:04 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21031290
quote:
GameSpy: What is going on with Mario 128?

Miyamoto: It's moving along secretly like a submarine under the water. When developing, we often look at the different hardware and run different experiments on it and try out different ideas. There have been a number of different experiment ideas that we have been running on the GameCube. There are some that we have run on DS, and there are other ideas, too.

At this point I just don't know if we will see that game on one system or another. It is still hard for me to make that decision. I am the only director on that game right now. I have the programmers making different experiments, and when I see the results, we will make the final decision.
Damn.

Beyond Good & evil: 01 – In The Beginning [2:27]
Enjoy

pi_21032522
Games die we nog even kunnen spelen voordat de nieuwe games uitkomen

pi_21032552
Topgames tot nu toe ofzo?
pi_21032569
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:16 schreef Thomper het volgende:
Topgames tot nu toe ofzo?
kheb hem al ff ge-edit, ik wou hem eerst previewen maar ik heb op invoeren perongeluk gedrukt
pi_21032764
Hej BMH heb jij Zelda:FourSwords al binnen van DvdSoon? Bij mij staat ie nog steeds op 'on order'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')