dat ziet er best grappig uitquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[afbeelding] Gamecube terug [afbeelding]
[afbeelding]
Sweet
Play.com staat ie op 1-12-2004quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kun je em 5 november in de winkels vinden, precies 3 jaar na het orgineel. Maar dit is pure speculatie on my part.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:41 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Dat zou dan precies op me verjaardag moeten zijn, dat is gewoon geen toeval, ik moet dat spel gewoon halen :')quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ebgames.com(amerikaanse release) staat op 10-11-2004
beetje rip van VJ is het nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:59 schreef BMH het volgende:
Alien Hominid
-afbeeldingen-
Naah, tis geen rip van VJ. Alien Hominid bestaat namelijk al langer.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
beetje rip van VJ is het niet
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten
dus VJ is...quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Naah, tis geen rip van VJ. Alien Hominid bestaat namelijk al langer.
Orgineel, maar gebruikt gewoon een grafische stijl die wel meer games gebruiken.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:04 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dus VJ is...
Ben ik dan de enige die splinter cell op de cube echt geweldig vond??quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij splinter cell 1 op de cube gespeeld? Dat kun je niet optimaliseren noemen. Dat is pure "verneukerij".
Gelukkig is Ubisoft de laatste tijd veel beter geworden in het porten naar de gamecube. Kijk maar eens naar spellen als POP & BG&E. Maar soms gaat et ook wel eens mis (Rainbow Six 3, gost recon, splinter cell).
Pikmin staat ook hoog op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 1 augustus 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[afbeelding] Gamecube terug [afbeelding]
[afbeelding]
Sweet
[..]
Maar is het ook geen zak aan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:04 schreef Hooghoudt het volgende:
Haperende framerate, geen multiplayer (had toch ook alleen offline gekund), te korte single...
Dat betekent dus 11 oktober.... sommige games zijn relatief snel overgezet, en ik weet haast zeker dat ze hun uiterste best doen om hem ook hier nog eind dit jaar uit te brengen. Best wel een verkooptopper en alles tegenover Halo 2 is nodig.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:44 schreef BMH het volgende:
Paper Mario 2 10/11/04 USA release - Volgens Nintendo's Amerikaanse press site.
Kloten! Dan komt ie hier waarschijnlijk pas volgend jaar
Cube: Zelda: Four swords, Tales of Symphoniaquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef Platina het volgende:
Zijn er op dit moment nog goede gba/cube spellen uit in de USA?
nah offline met bots had zuigend geweest...de A.I. had nooit als een mens kunnen aanvoelen..als je achter iemand valt hebben 9 van de 10 het niet door...de A.I. heeft je dan al uit de lucht geschotenquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
Idd. Die Multiplayer konden ze makkelijk offline doen met bots of LAN.
Dan moeten ze die A.I. zo maken dat ze wel als mensen reageren. Daar hebben ze programmeurs voor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nah offline met bots had zuigend geweest...de A.I. had nooit als een mens kunnen aanvoelen..als je achter iemand valt hebben 9 van de 10 het niet door...de A.I. heeft je dan al uit de lucht geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |