neequote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:37 schreef bullshit. het volgende:
ik heb een henk, mag ik dan wel stemmen
Eerder omdat je linksdragend bentquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik denk dat hij bij de meeste mensen naar links zal staan, omdat ze met rechts handkarre![]()
ff erbij gezet als hij in erectie isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:59 schreef Staps.nl het volgende:
M'n kleine Jaap heeft een voorkeur om zich richting linkerbroekspijp tegen mijn linkerbeen te vleien.
M'n grote Jaap staat behoorlijk recht. Geen afwijking met m'n timmermansoog waarneembaar.
Wat stem ik nu?
_edit_ nog eens gelezen, er wordt 'staat' gevraagd. Midden dus, ik ruk(te) altijd met beide handen.
Waar is dat topic/column danquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
volgens mij heeft dat te maken met hoe je als kleine jongen je eerste erectie-ervaringen had.
Dikwijls was dat terwijl je op je buik lag en als je dan wat begon te wrijven en draaien met de heupen, deed dat deugd.
Ondertussen werd de penis wel tegen het lijf gedrukt (langs links of rechts naargelang), en ik denk dat dat een beetje mee bepalend was voor de vorm van de penis.
Hier heeft zo nog es een topic of column gestaan over dat soort masturbatie. Normaal gezien doe je het zo enkel in het onwetende begin ... later ontdek je je hand
Bij mij links dus
Ben je links, rechts of gewoon straight-forward?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik heet Jaap![]()
En met mij gaat het goed !!!![]()
Wat een geweldige naam voor je penis.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:36 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mijn Jaap geeft de voorkeur aan zitten.
volgens mij wel. . .pak je 'jaap'quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:59 schreef Rasing het volgende:
Rechtshandig, rechtsbenig... maar linkslullig.
Rukken met rechts, zou het daar echt van komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |