ja, maar jij vind rayman ook een goed spelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat fijn
Valt best mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:52 schreef taart het volgende:
[..]
de helft van southpark is homo![]()
dat liedje van lemmiwinksquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:26 schreef taart het volgende:
[..]
he has mr. lemmiwinks in his ass! OMG!
bijna even grappig als magical trevorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:28 schreef taart het volgende:
[..]
die heb ik op de pc staan![]()
Daar zou je toch om moeten huilen, nu moet je o-ver-al weer je wachtwoorden intypenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben weer helemaal Cookie vrij
Niet die Cookies, maar cookies van sites enzow, bijvoorbeeld vasn MSN+ en andere klote sites! Dat je van die gratis balkjes en start pagina's krijgtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar zou je toch om moeten huilen, nu moet je o-ver-al weer je wachtwoorden intypen
Dude, er is maar 1 soort cookies, wat ze er mee doen is een 2e.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet die Cookies, maar cookies van sites enzow, bijvoorbeeld vasn MSN+ en andere klote sites! Dat je van die gratis balkjes en start pagina's krijgt
Leuk, en capibar, onze foto kenner, wat vind je van de door onsgeposte foto's en herken je de camara's ook?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:42 schreef capibar het volgende:
wij hebben zoiets
[afbeelding]
alleen dan in een veel mooiere kleur![]()
Jep en ik gebruikte ad awarequote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, er is maar 1 soort cookies, wat ze er mee doen is een 2e.
Die ad-aware weghaald zijn de cookies die vervelend doen.
taart heeft een sony mavica (als het goed is zoeentje met een cd-r )quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Leuk, en capibar, onze foto kenner, wat vind je van de door onsgeposte foto's en herken je de camara's ook?
wer-kenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
Maar ik ga werken! Tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |