Whahahahaa!En was sie mooiquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gekregen met surprise van mijn tante
"Daar keek je vroeger toch altijd naar?"
Ja... vroeger ja
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net een fotogemaakt van me PC
[afbeelding]
Wat netjesquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Master Chief waar hij hoort
Schuifbare dingen zijn idd irritant, maar heb je het nou over mijn computer met de 4 boxjes?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik irritantzo'm uitschuifbaar toetsenbord ding... Je kan daar niet goed op leunen vind ik. Geef mij maar een goed recht buro.
Overigens zie ik 4 speakers op een rijtje staan... kun je die niet beter op de juiste manier neer zetten, dus je rear speakers naar achter?
Enne... die kast he... Die heb ik ookA-Open
het is ook vrij vervelend, ik had deze computermeubel nooit zelf uitgezocht, maar hij stond er al toen ik eenmaal thuis kwam van schoolquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik irritantzo'm uitschuifbaar toetsenbord ding... Je kan daar niet goed op leunen vind ik. Geef mij maar een goed recht buro.
En jij mag ook wel een foto poste van je PC kamperquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:45 schreef taart het volgende:
[..]
nee hoeft niet hoorhoe rommeliger hoe beter
(voor degene die de foto bekijkt dan)
Oké ik ben benieuwd hoe jou kamer er uit zal zienquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:51 schreef taart het volgende:
[..]
ben ik mee bezig![]()
wát een afwasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net weer foto's gemaakt
[afbeelding]
Mijn uitzicht naar buiten(naas te PC dus)
[/img]http://members.lycos.nl/bernie1988/afwas.jpg[/img]
dus jij hebt je muis op hetzelfde ding waar je monitor op staat?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net een fotogemaakt van me PC
[afbeelding]
Jep, en op één of andere manier werken de andere foto's nu welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dus jij hebt je muis op hetzelfde ding waar je monitor op staat?![]()
ik heb ook zo'n soort bureau, en ik doe mijn muis gewoon naast mijnn toetsenbord, naast mijn monitor zou echt kut muizen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, en op één of andere manier werken de andere foto's nu wel
Aye, same here.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:14 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n soort bureau, en ik doe mijn muis gewoon naast mijnn toetsenbord, naast mijn monitor zou echt kut muizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |