maar das logisch natuurlijk...... ik heb ook al een hekel aan haaihond.... vuile rotzak is datquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
de meesten zijn wel ok
raymanNL is nog steeds het ergst
optietuh kutnewbie!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
zielige newbie geblaat
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar das logisch natuurlijk...... ik heb ook al een hekel aan haaihond.... vuile rotzak is dat![]()
van basten
Dan neem ik aan dat dit je relkloon is?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
loser..... omdat ik ff 2 weekjes op vakantie bent geweest en er een newbie als jij komt die denkt dat hij/zij het beter moet dan moet jij maar ff gauw oprotten, check mijn history maar.... ik weet tenminste nog wie lexie/tain/khadgar en roy zijn.... voor hun heb ik nog respect voor jou niet....nee jij bent een onnozol kutjochie die de hele dag in zijn bed ligt te stinken...... CAPIBAR gescholden uit principe cap... niet ergs dus he
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
loser..... omdat ik ff 2 weekjes op vakantie bent geweest en er een newbie als jij komt die denkt dat hij/zij het beter moet dan moet jij maar ff gauw oprotten, check mijn history maar.... ik weet tenminste nog wie lexie/tain/khadgar en roy zijn.... voor hun heb ik nog respect voor jou niet....nee jij bent een onnozol kutjochie die de hele dag in zijn bed ligt te stinken...... CAPIBAR gescholden uit principe cap... niet ergs dus he
*Kuch vergeet je niet iemand?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
check mijn history maar.... ik weet tenminste nog wie lexie/tain/khadgar en roy
nee, ik vergeet jou niet..... net zo min als gielingquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
*Kuch vergeet je niet iemand?
huilie ik was eerder in gam sc en dus ben jij voor mij een newbiequote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
optietuh kutnewbie!!!
mordaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
huilie ik was eerder in gam sc en dus ben jij voor mij een newbie
hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:01 schreef mordradead het volgende:
hans teeuwen
Ik was eerder, kutnewbie.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
huilie ik was eerder in gam sc en dus ben jij voor mij een newbie
dat weet ik echt welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik was eerder, kutnewbie.
Je weet niet eens wat Scummbar is.
goed, geen flikker gedaan... echte vakantie dusquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe was je vakantie?
Toen was je er nog niet eens op fokforum... :')quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat weet ik echt wel
en zo hoort tquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
goed, geen flikker gedaan... echte vakantie dus
Dat was niet de eerste Scumm Bar. Doe je huiswerk.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:25 schreef mordradead het volgende:
De Scumm Bar. Het krot waar gamers lam raken. 1e pagina heb ik gepost
dat zeg ik niet ik zeg dat ik daar op de 1e pagina heb gepost.... begrijpend lezenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was niet de eerste Scumm Bar. Doe je huiswerk.
Van de eerste Scumm Bar.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:30 schreef mordradead het volgende:
en trouwens, scummbar en gam sc zijn 2 totaal verschillende dingen
Scummbar is games slowchat.quote:In navolging van het uiterst succesvolle POL en VBL slowchatcafé nu ook een GAM slowchatcafé..
Raar dat ie er uberhaupt nog niet was, maar bij deze beschouw ik het GAM-slowchatcafé voor geopend..
Wat doe je hier?
Slowchatten als gamers onder elkaar over van alles en nogwat..
Het is dus een soort nerdgamershangout.. Waar de XBOXer, Nintendo-er en PS2-ers elkaar kunnen vinden..De PC gamer is ook welkom uiteraard..
Die kom je anders nooit/nauwelijks tegen..
geef maar toe dat je een newbie ben en van oldbies newbies maakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:34 schreef mordradead het volgende:
jij gaat appels met peren vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |