dus je gaat gewoon lui in een bungalow zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:16 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
het is niet echt een camping, maar meer een soort van park met van alles erop en eraan.
buiten- en binnen-zwembad enzo![]()
![]()
Ik dacht dat je geen belanstelling had bij een PC op vakantie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:08 schreef taart het volgende:
Internet CafeesIk hoop dat er een op de camping is
Nee in een caravan en slapen in een tentje! En zwemmen enzow!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
dus je gaat gewoon lui in een bungalow zitten?![]()
heh shit, potjandorie hey dus ik zie ze pas over 3 weken?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahhhh...
Ik heb trouwens een foto van mijn buro gemaaktMaar de USB kabel ligt bij mijn ouders
Maar wij gaan naar frankrijkquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:23 schreef BMH het volgende:
Er zijn genoeg bungalow-parken in Nederland die WI-fi support hebben. Erg handig voor je laptop.
Ik heb niet echt een behoefte aan computeren denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:24 schreef taart het volgende:
[..]
nee maar daar bedoel ik mee, dat ik de computer niet ga missen in de vakantie enzo
maar ff een keer in de week 1 uurtje achter internet is niet erg![]()
Ja en we gaan stadjes enzow in en andere dingen doen! Dat weet ik onderhand al welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:25 schreef taart het volgende:
[..]jij weet geen hol van kamperen af
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:51 schreef taart het volgende:
[..]
je hele gamecollectie wordt er opgenoemd raymannl![]()
denk je dat ze daar al weten wat een computer is?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wij gaan naar frankrijk
op de vorige camping waar ik op stond in frankrijk was zo'n internet ding waar je dan een telefoon-kaart in moest dauwen. dat was niet echt een computer te noemen, terwijl er bij de beschrijving v/d camping stond: internetcafé.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:57 schreef capibar het volgende:
[..]
denk je dat ze daar al weten wat een computer is?
achja, ze lopen 10 jaar achter op de mode, dus met computers zal dat dan wel hetzelfde geval zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:12 schreef taart het volgende:
[..]
op de vorige camping waar ik op stond in frankrijk was zo'n internet ding waar je dan een telefoon-kaart in moest dauwen. dat was niet echt een computer te noemen, terwijl er bij de beschrijving v/d camping stond: internetcafé.hopelijk is dat nu niet weer het geval
![]()
Marco, ik zou goed opletten voor harde voorwerpen in de richting van je hoofd de komende dagen. Kan overal gebeuren en ten alle tijden. Of scherpe voorwerpen. Ik zeg het maar even he...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:30 schreef McMarco het volgende:
We herinneren ons toch allemaal nog wel onze eigen Boris aka heiden6?
Voor diegenen die 'm gemist hebben:
idols-hater schijnt op boris te lijken...
ik niet, ik ga de 15de naar denemarkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan jullie allemaal op vakantie?
Newbie-die-denkt-dat-hij-geen-newbie-is-alert!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
en ik ben weer thuis... ik zie dat er weer een boel newbies zijn
de meesten zijn wel okquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
en ik ben weer thuis... ik zie dat er weer een boel newbies zijn
loser..... omdat ik ff 2 weekjes op vakantie bent geweest en er een newbie als jij komt die denkt dat hij/zij het beter moet dan moet jij maar ff gauw oprotten, check mijn history maar.... ik weet tenminste nog wie lexie/tain/khadgar en roy zijn.... voor hun heb ik nog respect voor jou niet....nee jij bent een onnozol kutjochie die de hele dag in zijn bed ligt te stinken...... CAPIBAR gescholden uit principe cap... niet ergs dus hequote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Newbie-die-denkt-dat-hij-geen-newbie-is-alert!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |