JIj, van weer iemand anders.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:15 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Maar wiens vondst?
Maar wel een truukje om alles aan de praat te krijgen. Schijnt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:26 schreef Najra het volgende:
Alleen de cds volgens mij, geen materiaal om het aan de praat te krijgen.
En waarom dan wel niet?quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:42 schreef Najra het volgende:
Kan ook (nog) niet
Nee serieus, ik keek daar ff rond en toen zag ik dat Doom-ding in de top 50e meest recenste oid. En meteen gedeeld met mijn FOK-vriendjes. Maja stank voor dank hequote:Op zondag 1 augustus 2004 02:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JIj, van weer iemand anders.
Overigens heb ik hem niet, ik mocht toekijken terwijl dat de timedemo vanaf DVD werd gedraaid, en zag een beetje van het eerste level.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Timedemo van D3 op mijn machine doet 44 frames
46 als ik al mijn memorydinges eruit keijl...
Ja makkelijk. Zoek zelf een beetje rond. Hardware guide e.dquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
even een vraag ik heb een amd 2000,met een geforce 5600 videokaart,en 512 ddr geheugen
kan ik doom3 een beetje draaien denken jullie?
oh jij bent zeker z`on tweakers knuppel, die gelijk beginnen over faq`s en zoekmachine`squote:Op zondag 1 augustus 2004 12:23 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ja makkelijk. Zoek zelf een beetje rond. Hardware guide e.d
Nee, dit soort vragen zijn dan ook maar 20000 keer gesteld. Heb ineens best begrip voor tweakers die zich daar aan gaan ergeren. 'utfs'quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh jij bent zeker z`on tweakers knuppel, die gelijk beginnen over faq`s en zoekmachine`s
Je bent toch niet verplicht om te antwoorden, of heb je last van dwangneurose`squote:Op zondag 1 augustus 2004 12:31 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Nee, dit soort vragen zijn dan ook maar 20000 keer gesteld. Heb ineens best begrip voor tweakers die zich daar aan gaan ergeren. 'utfs'![]()
CD1 lijkt okay.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Op usenet staat loopt ie ook binnen.. geen idee of het de echte is..
is de filegrote hetzelfde als die van supernova?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Op usenet staat loopt ie ook binnen.. geen idee of het de echte is..
als je het princiepe van bittorrent kent weet je dat het geen ruk uit maakt dat er 1 SEED is.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:19 schreef Frasier het volgende:
Whehe 1 seed en 12000 downloads nu op suprnova.org voor Doom 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |