*Staat op en aplaudisseert tot haar handen rood zien*quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef ArtyShock het volgende:
Nog even voortbordurend op Sharks stelling:
Het succes van een relatie
is te meten met als indicatie
de geslaagdheid van integratie
samen met zijn staande ovatie.
Moge god ons behoedenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik zal er voor zorgen dat die 3 weken minstens 3 jaar gaan lijken!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, maar wel dat gedraaikont de hele tijd...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het vermoeiend begon te worden ?
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Hi dear![]()
God ik heb net goddelijk in bikini ter tuin gelegen!! Mensen wat een superweertje!!!!
Niet helemaal de reactie waar ik op gehoopt had, maar leuk dat je 't mooi vond...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
*Staat op en aplaudisseert tot haar handen rood zien*
Ja het moet een groot raadsel voor jullie zijn geweest hè...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:18 schreef heijx het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel dat gedraaikont de hele tijd...Al die onduidelijke dubbelzinnigheden...
Ach ja, de hete brij moest een beetje op eettemperatuur komen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:18 schreef heijx het volgende:
Nee hoor, maar wel dat gedraaikont de hele tijd...Al die onduidelijke dubbelzinnigheden...
*Wrijf wrijf*quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.Hier is in ieder geval een fantastische airco aanwezig. Da's iets...
[..]
Niet helemaal de reactie waar ik op gehoopt had, maar leuk dat je 't mooi vond...
Niet huillie doen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:25 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Het hangt in de lucht !quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb twee neukende vliegen op tafel!!!! Echt!!!!! Najaaa, wat een raar gezicht...!
okquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet huillie doen...
Ze hadden zeker gedurende een halve minuut coïtus... nog best lang als je maar een dag leeft!! Wow!quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het hangt in de lucht !
Oh nee, het ligt op tafel...
Klagen ? Welnee... alleen jij een staande ovatie zou betekenen dat je net als ik... Oh ja. Even vergeten dat we het hier wel met een dude van doen hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
*Wrijf wrijf*
Op welke reactie had je dan gehoopt? Gaan we nu al klagen?![]()
Niet tvpquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
tvp
Heu... ik gaf een staande ovulatie voor jouw ovatie! Zo beter?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klagen ? Welnee... alleen jij een staande ovatie zou betekenen dat je net als ik... Oh ja. Even vergeten dat we het hier wel met een dude van doen hebbenHet zal het weer wel zijn waar ik nauwelijks van heb kunnen genieten...
Dat wrijven is eigenlijk best wel fijn. Oh. Ja. Iets hoger nog...
Niet vragen wat je wel mag....quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is er ook nog iets wat ik wel mag?
Zo. Een man kan het niet snel goed bij jou doen hè ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet tvpdoen...
ik had mijn smiley veranderd, maar je was te snelquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet vragen wat je wel mag....
Ik ben in een hele strenge bui...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo. Een man kan het niet snel goed bij jou doen hè ?Ik bedoel, bijna iedereen is dankzij de suikerzoete kleffigheid de tent al ontvlucht en nou moeten de tvp'ers het ook al ontgelden...
Veel beter. Veel vrouwelijker ookquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Heu... ik gaf een staande ovulatie voor jouw ovatie! Zo beter?![]()
Iets hoger? Hè, dat was niet wat ik in gedachten had.![]()
Ik merk het. Slag van de zon gehad ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben in een hele strenge bui...
Jij hebt ook geen ruggegraat hè? O toch... daar beneden voel ik ietsquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Veel beter. Veel vrouwelijker ook![]()
Nou ja. Ehm. Ik houd je niet tegen.
Je gaat toch richting H.? Of eerst nog langs huis? In elk geval: maak er een goede avond van en sterkte morgenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik merk het. Slag van de zon gehad ?
Ik brei er hier een eind aan. Misschien nog even tot straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |