Ook ik was even werken.. collega's die lastig waren enzo...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef -PatrickO- het volgende:
Dude is zonnebade, Sharky heeft verbitterd de hand aan zichzelf geslagen, Maerycke weet niet meer hoe bot ze moet reageren om mij weg te jagen, en Be is waarschijnlijk te uitgeblust en wil nu eindelijk wel eens die CC-light-break... Kortom iedereen is pleitos...
Neequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, to be honest, de t-shirts zijn vandaag uit gegaan, maarreh....
Doe maar niet, zeg maar...
Nee, ben zowaar eens aan het werken geslagen
En toen heb jij heel bruut gegild: "NUUU EVEN NIET! KUNNEN JULLIE DAN GVD HELEMAAL NIETS ALLEEN..." Waarna je op een tafel je verontschuldigingen hebt aangeboden en iedereen mocht zegegn dat je een enorme kut was...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ook ik was even werken.. collega's die lastig waren enzo...![]()
Met de voorbereidingen op de conferentie gaat het prima. Daar heb ik niets over te klagen, maar mbt tot onze board...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
NeeMeid! Ben je ziek...
Je ziet wel wat
... Hoe gaat het met de voorbereidingen op de conferentie
Djeez... Moeten we nog 3 weken wachten totdat je vertrokken bent...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Schiet nu wel op, 18 Augustus vertrek ik al
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:55 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Djeez... Moeten we nog 3 weken wachten totdat je vertrokken bent...
Zolang je niet gaat roepen om rose...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik zal er voor zorgen dat die 3 weken minstens 3 jaar gaan lijken!
Yep... Mooi genoeg om zo dadelijk mijn aircootje weer flink te laten blazen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:00 schreef TheDeadGuy het volgende:
middag allen
mooi weer hey
Gooi die roep om Rose er maar uit lieverd... Ik ga nu toch mijn auto opzoeken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je? Ehm.... Neh... laat ook maar....
Roep om Rose?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:05 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Gooi die roep om Rose er maar uit lieverd... Ik ga nu toch mijn auto opzoeken...
Later allemaal
The reports of my death have been greatly exaggeratedquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef -PatrickO- het volgende:
Dude is zonnebade, Sharky heeft verbitterd de hand aan zichzelf geslagen, Maerycke weet niet meer hoe bot ze moet reageren om mij weg te jagen, en Be is waarschijnlijk te uitgeblust en wil nu eindelijk wel eens die CC-light-break... Kortom iedereen is pleitos...
Pat zei toch niks over de grootte? :')quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
greatly exaggerated
Weer een aanslag mislukt...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The reports of my death have been greatly exaggerated
Dus toch...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
The size of my penis has been greatly exaggerated
Uhuh... ik vond hem eig. ook wel een soort van flauw, maar te mooi om te laten liggen. Gelukkig was ik niet de enige, thanks!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus toch...
Edit: Gamma. Bright was me 'ietsje' voor. Ook iets teveel een inkoppertje eig...
Shark Twain I presume?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The reports of my death have been greatly exaggerated
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef heijx het volgende:
[..]
Shark Twain I presume?![]()
Je bedoelt dat het vermoeiend begon te worden ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef heijx het volgende:
Ook hoi.
Toch mooi om te constateren dat het hoge woord er bij diversen uit is.![]()
wellus(t)!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw tegengekomen die mij besprong en meteen "Hide-the-sausage" wilde spelen...
Hi dearquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het vermoeiend begon te worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |