Ik zit op m'n werk, sorry...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo... wie wil er geneuckt worden?
Nee...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen rosé roepen nu hè?
Ik pleng traantjes nu... zó mooi, zó waar, zó helemaal... Arty en ik....quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:59 schreef Maerycke het volgende:
Dude en Arty gingen eens barbeknoeien
En na veel en intensief nachtelijk stoeien
schreeuwen zij nu van alle daken
dat ze maar niet van los elkander kunnen raken
*doet het gewoon toch*quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nee...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:06 schreef -PatrickO- het volgende:
JA!!!! Maar niet door jou...
You dare devil you!!! Huldequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*doet het gewoon toch*
Roséééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
1238 posts sinds 19 Juliquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Feestje maar? Dat ik een hopeloos geval was heb ik een paar weken geleden al onderkend
Dat is toch niet om te huilen Sharky...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.. seks op de WC, bezemkast, dat lege kantoor, in de lift die per ongeluk vast is komen te zittenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef Maerycke het volgende:
Ik zit op m'n werk, sorry...
Ik dacht je je in het algemeen sprak...niet per se op jou doelend dus: van.. de vrouwen zullen neucken, maar niet met jouquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:14 schreef -PatrickO- het volgende:
Dat is toch niet om te huilen Sharky...Dat is toch juist iets om heel blij van te worden... Of moet ik tijdens een volgende BBQ-meet de Shin technieken gaan toepassen
T3r1ng zeg... Wat ben jij BRUUT man...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*doet het gewoon toch*
Roséééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik ga niet voor de rest van de vrouwen spreken... Als ik dat wel had gedaan was er eerder een volmondig JAAaaaaahhhhhh... Dieper, dieper, dieper, harder, sneller, sneller, Jaaaaaaaaaahhhhhh....uitgekomen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht je je in het algemeen sprak...niet per se op jou doelend dus: van.. de vrouwen zullen neucken, maar niet met jou
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even een avond-zonneslag bekomen... later allen!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:17 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik ga niet voor de rest van de vrouwen spreken... Als ik dat wel had gedaan was er eerder een volmondig JAAaaaaahhhhhh... Dieper, dieper, dieper, harder, sneller, sneller, Jaaaaaaaaaahhhhhh....uitgekomen...![]()
![]()
Moet je toch eens met Sandertje gaan praten. Die schijnt het wel voor elkaar te krijgen!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw tegengekomen die mij besprong en meteen "Hide-the-sausage" wilde spelen...
Beter zoeken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw tegengekomen die mij besprong en meteen "Hide-the-sausage" wilde spelen...
In zijn dromen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je toch eens met Sandertje gaan praten. Die schijnt het wel voor elkaar te krijgen!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:25 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
In zijn dromen...Of hide-the-sausage bij hemzelf... IJskonijnenkoud water er overheen en het ding kruipt volledig terug in z'n schulp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |