Nix bijzonders... Maar hoezo?!?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde haar:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=53673
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Christus erbij halen, vind ik wat overdreven
Maar ergens hebben wij, toch wel God's zegen
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
A;
D: HmmmDoe eens voor hoe Lubbers te werk zou zijn gegaan. Doe ik daarna een Clinton- Lewensky. Als ie dan weer leeft gaan we het op z'n SGP's doen
Mar allez-Gertttje, 't mot natuurrrrlik wel 'n klein bitje duidelijk wezen hèquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Miljarren-Dju! Hedde gai da nu nie-en doowr??
Wanneer Arty een slappe heeft,quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Christus erbij halen, vind ik wat overdreven
Maar ergens hebben wij, toch wel God's zegen
Tegeltje!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer Arty een slappe heeft,
Noemt Dude zijn snikkel de heere
Wachtend op zijn herrijzenis, keer op keere
Nix bijzonders??quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef -PatrickO- het volgende:
Nix bijzonders... Maar hoezo?!?
Dat wordt geen Chickie eten bij Lula dan...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nix bijzonders??
Och.. jij bent geen concurrent, toch een goede vent.
Ik vind haar wel een lekker ding...denk ik
Je wilt dit op een tegeltje?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Tegeltje!!!!!!!!!!!!!!
Als kado'tje bij de bruiloftquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt dit op een tegeltje?
Mogelijk dat die "ge" eigenlijk een "i" moet zijn...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt dit op een tegeltje?
Ook een optie, ook een optie....quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Mogelijk dat die "ge" eigenlijk een "i" moet zijn...
Is wel een leuk idee... mochten ze ooit zolang bij elkaar ..bla bla.. etc...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Als kado'tje bij de bruiloft
Opties, aandelen en obligaties... Roept u maar... Get them while there hot... Opties, aandelen en obligaties...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook een optie, ook een optie....
Weten de respectievelijke schoonfamilies ook meteen wat voor vlees ze in wat voor kuip hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee... mochten ze ooit zolang bij elkaar ..bla bla.. etc...
Benne gij nu een waar poëet? Traankes wenen gaat... en weer een topic openzet in het nieuwe forum. Daarna kofferkes pakken gaat voor de trouw in Polen. Eindelijk een slowquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Pas na tien keer lezen had ik pas door dat het een vrij dicht was
En nu ben ik echt (even) weg.
Feestje maar? Dat ik een hopeloos geval was heb ik een paar weken geleden al onderkendquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Vier alsnog een feestje Be
Of moet ik je eigenlijk condoleren?
bummer, BEquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Potverdorie, ik zie nu net dat mijn 10.000-ste post gewoon ongemerkt voorbij gegaan is
Mijn 5000e is ook ongemerkt voorbij gegaan...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Potverdorie, ik zie nu net dat mijn 10.000-ste post gewoon ongemerkt voorbij gegaan is
JA!!!! Maar niet door jou...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo... wie wil er geneuckt worden?
I justquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer Arty een slappe heeft,
Noemt Dude zijn snikkel de Heere
Wachtend op zijn herrijzenis, keer op keere
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Feestje maar? Dat ik een hopeloos geval was heb ik een paar weken geleden al onderkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |