Jij bent niet zwart, jij hebt niet een kop als een kanariepiet, jij hebt geen eierschaal op je hoofd, en je bent niet alleen... Dus wat ZEUR JE NOU?!?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Calimero-syndroom![]()
Misschien kan ze meedoen met dat nieuwe subforumquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:33 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jij bent niet zwart, jij hebt niet een kop als een kanariepiet, jij hebt geen eierschaal op je hoofd, en je bent niet alleen... Dus wat ZEUR JE NOU?!?
Het moest maar eens gezegd zijn hè? Zuchtquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Indirect... JA!!!! Direct... Nu ook...![]()
![]()
Ooeeehhh... Kom hier, dan krijg je nog een flinke...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik begin rustig...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja heb ik het weer gedaan... story of my Fok!king life...![]()
Dat had niet de juiste titel...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met dat nieuwe subforum
Er waren wel wat tekenen hier en daar, maarreh... LEUK!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:Had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
*Een topic opent in het nieuwe subforum*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:33 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jij bent niet zwart, jij hebt niet een kop als een kanariepiet, jij hebt geen eierschaal op je hoofd, en je bent niet alleen... Dus wat ZEUR JE NOU?!?
*klimt op dak*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal er mee moeten leven dan....![]()
Hou ik (het) maar (bij) van ArtyHad ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
Mooi!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef ArtyShock het volgende:
Het liep als een geoliede
trein en voelde uniek.
Gespreken vloeiden solide,
Wetenschap, politiek.
Twijfels bleken valide,
God, wat is ze babbelziek.
Na aandringen steeds meer timide
Niets geen erotiek.
Àlles en plein public,
voel ik me stupide.
Wat wil de tragiek;
ze blijkt nu frigide.
De bedoeling is zeker dat ik je armen met een bot scheermesje amputeer en deze voeder aan de leeuwen in de dierentuin zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ooeeehhh... Kom hier, dan krijg je nog een flinke...![]()
![]()
* -PatrickO- rukt zich los van diverse behulpzame mannen
Nee, ik vroeg eromquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar.... Dude begon! Zij begon met psychoanalyses...
Hahahaha!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Een topic opent in het nieuwe subforum*
Ik voel me opeens zó verbonden met Leonieke hè... allé menneke, als dat Uw goesting is! Hedde ik al gezegd dat ik U graag zie?
Dus als ie slap is vind je em niets waard?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hou ik (het) maar (bij) van ArtyHad ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg eromklinkt wel erg fout dat...
Ik mis hier toch een bepaalde toonzetting zeg maar...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Een topic opent in het nieuwe subforum*
Ik voel me opeens zó verbonden met Leonieke hè... allé menneke, als dat Uw goesting is! Hedde ik al gezegd dat ik U graag zie?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef ArtyShock het volgende:
Het liep als een geoliede
trein en voelde uniek.
Gespreken vloeiden solide,
Wetenschap, politiek.
Twijfels bleken valide,
God, wat is ze babbelziek.
Na aandringen steeds meer timide
Niets geen erotiek.
Àlles en plein public,
voel ik me stupide.
Wat wil de tragiek;
ze blijkt nu frigide.
Dieren zijn allemaal dol op me... Dus die leeuwen zul vast en zeker smullen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De bedoeling is zeker dat ik je armen met een bot scheermesje amputeer en deze voeder aan de leeuwen in de dierentuin zeker?
~ O >quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[insert zweepsmiley]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mis hier toch een bepaalde toonzetting zeg maar...
Ik zal vanavond flink knoflook eten en vanavond en morgenochtend mijn tanden niet poetsen en je dan morgenochtend eenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dieren zijn allemaal dol op me... Dus die leeuwen zul vast en zeker smullen...
Maar ehmm.... Enterug is zeker te veel gevraagd...
tja, plaat voor z'n kop he...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[insert zweepsmiley]
Thanks! en dat voor een 'lid' van het keldertje!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
~ O >
Maar dan aan elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |