Niet dan ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
*bulderlach*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
analyse door Be
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daarblablabla
Patrick: Ja, nee, natuurlijk, met de hand gekleide bonbons zijn heel lekker, maar persoonlijk heb ik toch meer met de koetjesreep
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout*Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Patrick: Nee echt! Ik meen het, de verfijnde smaak. Het geeft mij hetzelfde gelukzalige gevoel als met de avondzon op een balkonnetje te zitten.
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Nou, dat avondzonnetje bij Lu op het balkon is wel erg aangenaam moet ik zeggen... Jammer dat het geen middagzon was, want dan had ik naast Lu kunnen liggen zonnen, maar toch...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout*Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Patrick: Nee echt! Ik meen het, de verfijnde smaak. Het geeft mij hetzelfde gelukzalige gevoel als met de avondzon op een balkonnetje te zitten.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daarblablabla
Patrick: Ja, nee, natuurlijk, met de hand gekleide bonbons zijn heel lekker, maar persoonlijk heb ik toch meer met de koetjesreep
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Heel zachtjes, zodat Patrick ons niet hoort: weet ik nog niet, maar half acht dáár, dus best op tijd vertrekken hierquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe op tijd is op tijd? Hoe laat zou Shark bij jou zijn?
Zouden we nooit doenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:17 schreef -PatrickO- het volgende:zitten me hier een beetje belachelijk te maken...
En hij gáát maar doorquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:15 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nou, dat avondzonnetje bij Lu op het balkon is wel erg aangenaam moet ik zeggen... Jammer dat het geen middagzon was, want dan had ik naast Lu kunnen liggen zonnen, maar toch...
En tja, Chocola is mijn lust en mijn leven he... De bestandsdelen er in zorgen ook bij mij voor dat gelukzallige gevoel in mijn nederige leventje... Tja...
Kijk, als ik het van iemand verwacht had...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zouden we nooit doen
Ja, maar dat was ook lachen, gieren, brullen... En gewoon leuk natuurlijk...quote:Ach gisteren waren Bright'Hunnenbedden'eyes en Shark"gemarkeerde sokken en spijkerbroeken'Bait het haasje
18:30 vertrekken, dus uiterlijk om 18:00 bij Dude... Als je nog iets eerder komt, kun je nog gezellig een Chickie meeprikken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel zachtjes, zodat Patrick ons niet hoort: weet ik nog niet, maar half acht dáár, dus best op tijd vertrekken hier
Maar... maar.... Dude begon! Zij begon met psychoanalyses...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kijk, als ik het van iemand verwacht had...Maar dus niet van Be
[..]
Ja, maar dat was ook lachen, gieren, brullen... En gewoon leuk natuurlijk...![]()
Is goed en anders bellen we maandag evenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja goed, in principe laten ze me hier om 17.00 los, maar sommige doelen heiligen alle middelen, dus kan evt ook wat eerder enzo... En de rest doen we dan wel via mail, als ik vervanging kan vinden...
En ik heb zelfs (nog) niets gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kijk, als ik het van iemand verwacht had...Maar dus niet van Be
Ja heb ik het weer gedaan... story of my Fok!king life...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar... maar.... Dude begon! Zij begon met psychoanalyses...
Ehm... Dude houdt van mijquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hij gáát maar door
O Pat, ergens hou ik gewoon een beetje van je![]()
![]()
Sure... Blame it on the little girl...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar... maar.... Dude begon! Zij begon met psychoanalyses...
Nee, en jij was juist de persoon van wie ik het het meest verwacht zou hebben... Dus Maerycke omdat je zo lief bent...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En ik heb zelfs (nog) niets gedaan
Tieft op ja met je kusjesquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nee, en jij was juist de persoon van wie ik het het meest verwacht zou hebben... Dus Maerycke omdat je zo lief bent...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Tieft op ja met je kusjes
Ik zal er mee moeten leven dan.... :'(quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ehm... Dude houdt van mij![]()
* -PatrickO- neemt de telefoon aan... Hoi lieverd... Wat? Of ik iets met Dude heb? Nee natuurlijk niet lieverd! Je weet toch hoe ik over Dude denk? Ik zou nooit iets met Dude kunnen beginnen? Nee... Echt niet! Eerlijk waar lieverd! Erewoord! Ja! Nee! Tuurlijk hou ik alleen van jou... Dat weet je toch... Voor welke andere vrouw haal ik speciaal op Schiphol Leonidas bonbons? Nou? Voor wie heb ik een parkeerbedrag over dat duurder is dan die Leonidas bonbons? Nou? Juist schatje... Alleen voor jou...
*sorry* Dude... D'r schijnt iemand wat jaloers te zijn... Ze zou niet op de eerste plaats staan en zo...Dus ik denk dat wij wat meer afstand moeten nemen... Nog meer? Ja, nog meer!
Calimero-syndroomquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Sure... Blame it on the little girl...
Indirect... JA!!!! Direct... Nu ook...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
Dat wel, maar ik begin rustig...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:29 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]you can do better than that girl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |