Nopequote:Op donderdag 29 juli 2004 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Josine.
Heb ik nu iets gewonnen?
Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat is niet zo'n vreemde naam.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Josine.
Heb ik nu iets gewonnen?
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Jostie
O sorry BE, kon het niet laten..
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Jostie
O sorry BE, kon het niet laten..
De helldesk was even in gesprek voor een reisje Barcelona... Maar goed, modem voor een laptopje... Keuze uit PCMCIA of extern... Extern is stukken goedkoper, maar minder handig mee te nemen... Trust kan best, zoals ROnald zegt... Je moet er alleen geen digitale camera's van kopen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Patrick? Shark? Jullie nog iets te zeggen over mijn vraag een stukje hierboven.
Ronald, ik heb altijd alleen maar te horen gekregen, wat je ook doet, neem geen Trust... Dus daar hou ik me dan maar aan vast als gouden regel...
En daarna wordt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
De helldesk was even in gesprek voor een reisje Barcelona... Maar goed, modem voor een laptopje... Keuze uit PCMCIA of extern... Extern is stukken goedkoper, maar minder handig mee te nemen... Trust kan best, zoals ROnald zegt... Je moet er alleen geen digitale camera's van kopen...
Andere prijsefficiente merken:
Conceptronic, Creative, Dynalink, E-tech, Sitecom, Sweex... Hiervan is Dynalink het bekendste merk... Sitecom en Sweex kun je zien als iets betere merken dan Trust... Conceptronic ken ik niet goedgenoeg, E-tech en Creative werken prima, evenzo Dynalink...
Wil je goede kwaliteit, dan kom je uit bij US Robotics of Zyxel, maar die zijn direct 2 keer zo duur...
Ga je gezellig met ze mee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
De helldesk was even in gesprek voor een reisje Barcelona...
Dat was een bekend persoon?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat is niet zo'n vreemde naam.
Voor zover ik weet is er maar een ander persoon (geweest) met mijn naam. En daar ben ik ook een soort van naar vernoemd.
Althans, haar naam stond in de krant en toen zei mijn vader, zo gaat ze heten als het een meisje wordt. Puur omdat hij het een mooie naam vond.
Lokale bekendheid, hoewel ze onder 'kenners' wel bekend schijnt te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was een bekend persoon?
In de krant dus, 30 jaar geleden, die liggen net allemaal bij het oud papier :')
Maar als je toch direct de draad erin kunt stoppen, waarom doe je dat NU dan ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit een gewoon modempje in dus meeslepen hoeft niet. Als ik in het buitenland ben, dan steek ik de hoteldraad er gewoon in.
Thanks allen voor de raad. Ga morgen eens op onderzoek uit!
ik bedoel natuurlijk 'haar' gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb m gevonden
Jos...
Het draad is er wel alleen nog geen hotelquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Maar als je toch direct de draad erin kunt stoppen, waarom doe je dat NU dan ook niet
Dat zou alleen kloppen als ze in het hotel een netwerkkabel gebruikt en geen telefoonlijn...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:41 schreef Tazman01 het volgende:
[..]
Het draad is er wel alleen nog geen hotel![]()
En dan nu het zelfde verhaal voor een ADSL modem?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
heel verhaal
welterustenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:41 schreef -PatrickO- het volgende:
Maar ik ben slapen...Zal morgen anders nog wel even proberen meer info voor je modem te vinden...
dan is ie waarschijnlijk niet goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:47 schreef Tazman01 het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met me webicon??
Hij slaat het op de een of andere manier niet op
Post dan ook es door!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:50 schreef D.Rose het volgende:
rijtje
allemaal jullie schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |