Het voorprogramma is al een tijdje bekend: Exilia uit Duitsland...quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:43 schreef Sylvana het volgende:
wie staan er eigenlijk in het voorprogrammaIs dat al bekend
Kwestie van op tijd een kaartje kopenquote:Op maandag 1 november 2004 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Wéééhh ik wil ook !!!
Nee joh, liggen er nog zat bij het postkantoor. Zijn pas 357 kaarten verkochtquote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
is het al verkocht, een vriend zei dat het uitverkocht was..??
Wil graag nog kaarten..
Hey daar was bijna niet tegen te rennen manquote:Op maandag 1 november 2004 16:52 schreef Bennink het volgende:
[..]
Kwestie van op tijd een kaartje kopen![]()
Weet je of dat de prijzen omlaag haalt? Dan kan ik er misschien met mijn verjaardagspartijtje naartoe.quote:Op maandag 1 november 2004 17:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee joh, liggen er nog zat bij het postkantoor. Zijn pas 357 kaarten verkocht![]()
Ja het is uitverkocht, maar je moet het gewoon proberen bij zo'n handelaartje die buiten staat...quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
is het al verkocht, een vriend zei dat het uitverkocht was..??
Wil graag nog kaarten..
quote:Op maandag 1 november 2004 18:04 schreef Djaser het volgende:
[..]
Weet je of dat de prijzen omlaag haalt? Dan kan ik er misschien met mijn verjaardagspartijtje naartoe.
quote:Op maandag 1 november 2004 19:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het was binnen een kwartier uitverkocht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel een goede setlist ondanks dat bijna al mijn favouriten ontbreken op.
my, my, my, my,my!quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier iemand die twee veldkaarten rammstein aanbiedt voor ....vrijdagWaar spelen ze vrijdag dan? (ze zijn wel spotgoedkoop namelijk)
Ehm kaarten van 4 en 5 november in Ahoy gingen dezelfde dag in de voorverkoop, ik sta er dan ook vrijdag.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Vrijdag in AHOY???
woensdag staat Sting er nog, don + vrij Rammstein.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht trouwens dat rammstein woensdag en donderdag speelde...
normale prijs was 42,25 euro voor arenaquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:28 schreef Isabeau het volgende:
jezus en dat weet ik nu pasGoed, ik ben aan het bieden en ze kosten maar 50 euro per stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |