lol, dat is bij de free record shop ofzo heh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:13 schreef Bayswater het volgende:
Die van Tiesto stonden dan verkeerd, want dat was alleen bij de ticketbox. Verbaast me niets van Tiestofans.
Buurman! Ik heb ook 6 kaarten voor Ad, maar dan op de 5equote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
yep 1e ring vak AD 8 x (heb wel 2 staanplaatsen voor de 4e erbij gekocht, die hadden ze toen nog wel)
Die zitplaatsen AD zijn bij mij ook voor de 5e, het fokvakquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:16 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Buurman! Ik heb ook 6 kaarten voor Ad, maar dan op de 5e
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die zitplaatsen AD zijn bij mij ook voor de 5e, het fokvak(de staanplaatsen zijn voor de 4e)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yoehoeeeeee 3 staanplaatsen voor de 4e in de pocket
Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als die schijt-NS nou geen kwartier vertraging had gehad vanochtend had ik ook nog staanplaatsen gehad. Echt voor m'n neus gingen de laatste Arena-kaarten weg.
Maar goed, 4 kaarten vak Df zijn dan toch nog binnen.
Ik vroeg om kaarten voor 5 november, kreeg ikkaarten voor 4 november. Maar goed, dat boeide me niet zo veel, hebben is hebben denk ik dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Was trouwens allemaal weer eens niet zo heel strak geregeld bij de postbank, maar ze leren elke keer bij
Lol, dat ging bij mij gelukkig wel goed, ik ga ook de 4e dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vroeg om kaarten voor 5 november, kreeg ikkaarten voor 4 november. Maar goed, dat boeide me niet zo veel, hebben is hebben denk ik dan maar.
4 november dus.
omg, loop ik dus kans jou nog tegen te komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:16 schreef kamagurka het volgende:
Yes! kaarten voor de 4e geregeld
Wel zitvak helaas
Ik knal je neer on sightquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
omg, loop ik dus kans jou nog tegen te komen.
Ik heb eens met Coldplay in vak Bd gezeten, dat viel nog net aardig te doen. Alleen helemaal achter in de Ahoy-zaal hangen van die grote doeken om het geluid een beetje redelijk te houden. Ik heb nu Bb kaartjes, dus echt helemaal achterin en misschien zelfs aan de zijkant van die doeken, dus het geluid kan wel eens gaan tegenvallen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb Cl zie ik. Godver, kutplaatsen. Zie je er dan überhaupt wel wat van?
wie is 'ze'. Mojo of Ahoy? Mloet je op een illegale opname hopen, want Rammstein zal dat never nooit niet doen. Bij Pinkpop mocht niet eens gefilmd worden. Iedereen die Rammstein wilde zien moest zelf maar een kaartje kopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan ze ook via webcams uitzenden? Zou te gek zijn om dat vanachter de pc te kunnen volgen?
Ja dolle pret was dat. Toen duurde mijn werkpauze op eens een stuk langerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:43 schreef Fastcruiser het volgende:
Waardeloos syteem dat ticketserviceWas ruim van te voren aanwezig en alles op scherp gezet. Op het moment dat ik wilde bevestigen was de server niet meer bereikbaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |