Ik weet niet waar jij je informatie vanaf gehaalt hebt maar ik kreeg om 10.40u nog gewoon twee staanplaatsen voor de 5e bij het postkantoor....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:51 schreef Bayswater het volgende:
alle staanplaatsen waren binnen een kwartier uitverkocht
om 10.15 bij het postkantoor, dan ben ik mooi genaaid dus, want zit nu met zitplaatsenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:02 schreef Mauzerus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je informatie vanaf gehaalt hebt maar ik kreeg om 10.40u nog gewoon twee staanplaatsen voor de 5e bij het postkantoor....
dat klopt wel, er begonnen vandaag verschillende voorverkopen dus ook in t postkantoor van hilversum pleurde het systeem eruit. Misschien dat daardoor door sommige medewerkers gedacht werd dat de kaartjes weg waren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:20 schreef MrData het volgende:
Ja een kwartier is wel erg overdreven. Bij het postkantoor was het Ticketservice systeem weer eens (wanneer niet eigenlijk) retetraag dus het duurde even voordat de kaartjes kwamen.
hmmm dus we gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:22 schreef Bayswater het volgende:
bij ons (Spijkenisse) kon nummer 10 al geen zitplaatsen meer krijgen (incl. de mensen die voor Faithless stonden). Denk dat maar 5 Rammsteinmensen dus staanplaatsen konden kopen.
yep 1e ring vak AD 8 x (heb wel 2 staanplaatsen voor de 4e erbij gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hmmm dus we gaan zitten.
Mischien wel beter op mijn leeftijd
Het rare was dat er dus niet 1 groot concert was, er stonden ook heel veel mensen voor faithless en een zooi voor Tiesto geloofik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:04 schreef danko het volgende:
wij hebbe wel 2 staanplaatse (volges postkantoor in Ehv de laatste) om 10:25u
majah of ze toen nou uitverkocht waren of nie maakt me nie zo veel uit, wij staan er in ieder geval.
ze mogen bij die ticketservice wel een grotere server plaatse want die problemen zijn er altijd bij een groot concert![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |