als die 2 lekkere russische snolletjes elkaar een beetje gaan staan aflikken,ben ik met het beeld al tevredenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Gabberhead het volgende:
Op de een of andere manier verwacht ik Tatu in het voorprogramma. Die naam zie je heel vaak voorbijkomen in allerlei geruchten met betrekking tot Rammstein, en gezien de aanzienlijke hoeveelheid concerten die ze in de voormalige USSR geven... Lijkt me nog niet eens zo'n gek idee..
Of ik er blij mee ben is een tweede
de hype is inmmiddels wel weer over jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:22 schreef JoPiDo het volgende:
maar ze zijn minder bekend als toen
In Belgie was alles na een paar dagen al verkocht. Ik zou geen valse hoop hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef JoPiDo het volgende:
vorige keer was het niet uitverkocht, dus waarschijnlijk kun je nog kort voor het concert kaarten kopen
Ik woon er, dus dat probleem heb ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:23 schreef NiXz het volgende:
Ik meot nog even kijken of ik er heen ga, gaan geen treinen/bussen terug, du smoet overnachten in R'dam
goedkoopste is 32,50 en duurste is 38,50quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Wat moet zo'n kaartje kosten ???
Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:10 schreef Spleed het volgende:
Er is nu een tweede concert gepland (eigenlijk een eerste en dan is 4 november de tweede): 3 november! Ik ga! Moet nog even zien welke datum het beste uitkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |