Je gedraagt je wel hè?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:04 schreef Knife het volgende:
ik ben er vanavond ook bij !! Heb er super veel zin in !!
is mijn eerste Rammstein concert..dus ben zeer benieuwd !!
Gisteren was 't rond 23:00 afgelopen. Ik stond iig om 23:05 weer op het metrostation, maar door werkzaamheden reed ie om het kwartier. Weet niet of dat vandaag nog steeds zo is, maar het kan dus langer dan normaal duren om weer op centraal te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:54 schreef Da hopman het volgende:
Tot hoelaat duurt het ongeveer? IVM OV-toestanden?
hahaha Bayswater, ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel hè?![]()
Exilia uit Duitslandquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:17 schreef Knife het volgende:
[..]
Wie staat er eigenlijk in het voorprogramma??
Weet iemand dat toevallig ??
speelde ze in Ahoy` Moskau wel??quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:22 schreef Keijs het volgende:
btw, afwijkend van vorige setlist: Moskau erin, Daila Lama eruit.
Nu welquote:Op donderdag 4 november 2004 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Morgen dus met mijen nog iemand (geen clue wie mee gaat)
Yepquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
speelde ze in Ahoy` Moskau wel??
Ik vond dat toen werkelijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:11 schreef MrData het volgende:
Stripped was tijdens de vorige tour ook al de afsluiter, dus wat dat betreft is het niet zo heel gek.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat is een fucking 200 gulden in echt geld!
Inderdaad zeg, die prijzen worden steeds bizarder.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Trouwens: Wie echt per sé een t-shirt o.i.d. wil hebben: Neem maar een kruiwagen met geld mee, want de prijzen van de merchandising zijn echt absurd.
¤ 90,- voor een sweater. Dat is een fucking 200 gulden in echt geld!
Vorig jaar bij maiden werd bij mij zelfs een potje mosterd in beslag genomenquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou dat mag waarschijnlijk nietJe wordt gefouilleerd en camera's worden ingenomen
Wat moet je ook met een potje mosterd bij een concert van Maiden?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorig jaar bij maiden werd bij mij zelfs een potje mosterd in beslag genomen
We waren daarvoor (uiteraard) naar de pub geweest. Souvenirtje mee enzo; is lekkere mosterd die je niet in de supermarkt kunt kopen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Wat moet je ook met een potje mosterd bij een concert van Maiden?
dit is één van de weinige momenten dat ik blij ben dat ik 20 minuten van Ahoy woonquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:27 schreef CybPraetorian het volgende:
dit was wel een van de weinige momenten dat ik wilde dat ik niet helemaal in het noorden woonde, want ik was pas om 3.30 weer thuis, onderandere door die gvd wegwerkzaamheden midden in de nacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |